2025-02-13, 21:43
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag tror hon verkligen analyserar sitt offentliga beteende nu. Jag tror hon tror på en comeback

Longtime losers never come back.
Citera
2025-02-14, 06:46
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Visst jag vet att det inte var det som ditt inlägg handlade om men
Varför säger hon att trosorna är oanvända? Allt besvär för 20 kr.
Hade hon sagt att det var använda otvättade trosor hade garanterat givit mer än 20 kr.
Om både hon och flissan hade burit trosorna en vecka var dygnet runt mitt i sommaren hade det kunnat blivit en försäljnings succe.

Kanske jag som har sjuka ideerna men vad tror vi om att det snart kan komma en Book only fans kanal?
Inte lika grov som Linda Skugges kanal men erotisk. Anna och flisan badar i jacuzzi i minimala genomskinliga bikinis.
Skugge fick komma in i mediavärmen igen så trolugen har Anna funderat.

Hur kan Anna skicka gliringar om Vanessas vikt med tanke på att Vanessa är den enda som inte är överviktig av kvinnorna i dem familjen.
Ja, det är du som har sjuka idéer.
Annas trosförsäljning handlade enbart om att hon gått ner i vikt, vilket var viktigt för henne att proklamera för alla som orkade lyssna. Det hade noll och intet med pengar eller trosorna i sig att göra.
Citera
2025-02-14, 07:05
Medlem
Pripps0.0s avatar
Så Antonio åker in och ut på psyket och Anna vänder sig till en blåst vloggare för att få hjälp. Varför i hela världen vill hon lägga ved på brasan och riva upp det här, istället för att söka seriös hjälp för sin son?! Det övergår mitt förstånd. Det är vidrigt på riktigt!

https://www.youtube.com/watch?v=XMtju0VkL_k

Att den är "Anjo" påstår att advokater är rädda för att ta i fallet för den uppmärksamhet det gett går inte ihop alls. Innan han kom in i bilden med den här "dokumentären" var det begravt och glömt sedan länge. Att de inte vill ställa upp handlar enbart om att det inte finns något att ta på.

Det här är så sorgligt och uselt att man blir mörkrädd.

Om man bortser från just det här fallet, så är det uppenbart att Antonio har massor av problem med sig själv. Att som Anna inbillar sig att allt kan skyllas på just den här domen/händelsen som hon anser vara felaktig och grunden till allt ont Antonio (och hon) fått utstå, handlar enbart om att ansvarsbefria både sonen och sig själv.

Var finns Roberto i allt det här? Vekare ursäkt till man, far och förebild har jag sällan skådat!

Frågar igen: Vad i hela h-vete tror de att detta ska leda till för något gott?
Citera
2025-02-14, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Så Antonio åker in och ut på psyket och Anna vänder sig till en blåst vloggare för att få hjälp. Varför i hela världen vill hon lägga ved på brasan och riva upp det här, istället för att söka seriös hjälp för sin son?! Det övergår mitt förstånd. Det är vidrigt på riktigt!

https://www.youtube.com/watch?v=XMtju0VkL_k

Att den är "Anjo" påstår att advokater är rädda för att ta i fallet för den uppmärksamhet det gett går inte ihop alls. Innan han kom in i bilden med den här "dokumentären" var det begravt och glömt sedan länge. Att de inte vill ställa upp handlar enbart om att det inte finns något att ta på.

Det här är så sorgligt och uselt att man blir mörkrädd.

Om man bortser från just det här fallet, så är det uppenbart att Antonio har massor av problem med sig själv. Att som Anna inbillar sig att allt kan skyllas på just den här domen/händelsen som hon anser vara felaktig och grunden till allt ont Antonio (och hon) fått utstå, handlar enbart om att ansvarsbefria både sonen och sig själv.

Var finns Roberto i allt det här? Vekare ursäkt till man, far och förebild har jag sällan skådat!

Frågar igen: Vad i hela h-vete tror de att detta ska leda till för något gott?
Det finns väl en orsak till varför han kallas för Halmpyntet eller The Retarded Den mannen har absolut inga ballar! No cajones! En jävla vekrygg
Citera
2025-02-14, 09:10
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

För att Anna antagligen inte har någon "theory of mind" över huvud taget och förstår inte att andra kan uppfatta saker annorlunda än vad hon säger. Anna tror att om hon bara för ut den varianten av "sanningen" som hon säger så kommer andra att tro på den. När denna "dokumentär" blir söndertrasad av vettiga människor så kommer Anna inte komma till insikt att kanske - bara kanske - så var detta ett misstag, utan kommer bara tycka att alla andra är dumma. Dom är elaka som inte tror på henne.

Antonios faktiska välmående kommer nog väldigt långt ned i listan av prioriteringar - om den ens finns. Det är faktiskt Anna som mår dåligt och behövt skämmas över sonen. Allt som har gått fel i familjen Book är ju hans fel.
Citera
2025-02-14, 09:28
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
För att Anna antagligen inte har någon "theory of mind" över huvud taget och förstår inte att andra kan uppfatta saker annorlunda än vad hon säger. Anna tror att om hon bara för ut den varianten av "sanningen" som hon säger så kommer andra att tro på den. När denna "dokumentär" blir söndertrasad av vettiga människor så kommer Anna inte komma till insikt att kanske - bara kanske - så var detta ett misstag, utan kommer bara tycka att alla andra är dumma. Dom är elaka som inte tror på henne.

Antonios faktiska välmående kommer nog väldigt långt ned i listan av prioriteringar - om den ens finns. Det är faktiskt Anna som mår dåligt och behövt skämmas över sonen. Allt som har gått fel i familjen Book är ju hans fel.
Låter mycket troligt, tyvärr.

I intervjun med Riks pratar de om det samtal från åklagarmyndigheten som Anna påstås ha fått, där åklagaren ska ha sagt att de har pusslat ihop alla de anmälningar som har kommit in mot Antonio efter det som hände för åtta år sedan, och att dessa ska ha bestått av en massa människor som känner varandra och bara är ute efter pengar. Därför ska nu dessa anmälningar vara hemligstämplade enligt den information Anna påstår sig ha fått från åklagaren.

Du hör ju själv.

19:40 in: https://www.youtube.com/watch?v=XMtju0VkL_k
Citera
2025-02-14, 10:26
Medlem
Citat:
Låter mycket troligt, tyvärr.

I intervjun med Riks pratar de om det samtal från åklagarmyndigheten som Anna påstås ha fått, där åklagaren ska ha sagt att de har pusslat ihop alla de anmälningar som har kommit in mot Antonio efter det som hände för åtta år sedan, och att dessa ska ha bestått av en massa människor som känner varandra och bara är ute efter pengar. Därför ska nu dessa anmälningar vara hemligstämplade enligt den information Anna påstår sig ha fått från åklagaren.

Du hör ju själv.

19:40 in: https://www.youtube.com/watch?v=XMtju0VkL_k

Just det här hoppas jag att någon åklagare går ut och kommenterar.
Citera
2025-02-14, 10:38
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Just det här hoppas jag att någon åklagare går ut och kommenterar.
Ja jag förstår inte varför Anna skulle ha informerats om detta överhuvudtaget. Om det nu existerade en massa anmälningar, så är de väl skyldiga att följa upp dessa oavsett vad de ansåg om sanningshalten. Och om de mot förmodan lades ner och "hemligstämplades", varför då informera Anna om det?

Edit: Att åklagaren skulle ha "pusslat ihop" att anmälarna känner varandra är ju ingen orsak till att inte ta anmälningarna på allvar, tvärtom skulle jag säga.
Senast redigerad av Pripps0.0 2025-02-14 kl. 10:43.
Citera
2025-02-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ja jag förstår inte varför Anna skulle ha informerats om detta överhuvudtaget. Om det nu existerade en massa anmälningar, så är de väl skyldiga att följa upp dessa oavsett vad de ansåg om sanningshalten. Och om de mot förmodan lades ner och "hemligstämplades", varför då informera Anna om det?

Nej, sådant görs inte.

Det här visar bara hur dåligt insatt Anjo är i hur rättsväsendet fungerar och hur blåst Anna är som tror det stärker hennes case att ljuga om det.
Citera
2025-02-14, 10:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Edit: Att åklagaren skulle ha "pusslat ihop" att anmälarna känner varandra är ju ingen orsak till att inte ta anmälningarna på allvar, tvärtom skulle jag säga.

Återigen så är det värt att komma ihåg att Antonio har blivit dömd för övergrepp i rättssak.

Lägg sedan till att det inte är så konstigt om Antonio, då tonåring, begår brott mot människor i sin direkta närhet i Solna. Eller ja, de många brott begås mellan människor med relation till varandra. Det där säger ingenting alls mer än att Anna inte kan ta till sig att hennes son begår brott och allting måste vara en konspiration mot HENNE personligen.

Det skulle minst sagt vara fascinerande att höra hur hon resonerar kring Felicias brott, men antagligen så gör hon inte det.
Citera
2025-02-14, 10:52
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Återigen så är det värt att komma ihåg att Antonio har blivit dömd för övergrepp i rättssak.

Lägg sedan till att det inte är så konstigt om Antonio, då tonåring, begår brott mot människor i sin direkta närhet i Solna. Eller ja, de många brott begås mellan människor med relation till varandra. Det där säger ingenting alls mer än att Anna inte kan ta till sig att hennes son begår brott och allting måste vara en konspiration mot HENNE personligen.

Det skulle minst sagt vara fascinerande att höra hur hon resonerar kring Felicias brott, men antagligen så gör hon inte det.
Ja, den tänkta teorin verkar vara att hennes son utsatts för häxjakt för att han är kändisbarn.

Har bara skrapat på ytan när det gäller familjen Book, men skulle tro att Anna köper Felicias förklaring om att smyckena ramlat ner i väskan av sig själv, rakt av.

Edit: Kan du utveckla det där med övergrepp i rättssak, vad handlade det om?
Citera
2025-02-14, 11:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Edit: Kan du utveckla det där med övergrepp i rättssak, vad handlade det om?

Här är en väldigt kort tråd som avhandlar det - han ska ha hotat i samband med ännu ett sexuellt övergrepp:

(FB) Sexuellt övergrepp mot barn, Solna 2016-10-30/31
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in