2025-03-26, 18:07
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon använder inte soja utan tror den heter kikomat? Det är färgämnen och socker ungefär. För barnmat.

Collorit. https://handla.ica.se/produkt/1004056
Citera
2025-03-26, 18:11
Medlem
Två stories idag om Annas egen jesus-lika godhet. Jag undrar om hon inte håller på att bli ett levande helgon?

Och överblossande beröm till Lancelot Graaf och något nytt släpp, som faktiskt är det största musikaliska som har hänt i Annas liv. Måste vara en riktigt gamechanger den låten.

Det är åtminstone tredje gången jag sett henne smöra för Lancelot. Är Graaf och Book kompisar igen, eller tål dem varandra bara?

För mig verkar det som att Anna vill hänga med i en ny kommande stjärnas glans. Hon försökte ju länge med Ingrosso-barnen på stories, men de svarade ju ALDRIG
Citera
2025-03-26, 18:48
Medlem
TPLs avatar
Anna sjungit i köket i dag - "grät i början av den här låten, så förlåt en skakig röst" - hon lät lika illa som hon alltid gjort. 🙉
Citera
2025-03-26, 19:58
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Två stories idag om Annas egen jesus-lika godhet. Jag undrar om hon inte håller på att bli ett levande helgon?

Och överblossande beröm till Lancelot Graaf och något nytt släpp, som faktiskt är det största musikaliska som har hänt i Annas liv. Måste vara en riktigt gamechanger den låten.

Det är åtminstone tredje gången jag sett henne smöra för Lancelot. Är Graaf och Book kompisar igen, eller tål dem varandra bara?

För mig verkar det som att Anna vill hänga med i en ny kommande stjärnas glans. Hon försökte ju länge med Ingrosso-barnen på stories, men de svarade ju ALDRIG
Wahlgrens är körda för alltid för henne. Men kändisars barn är det nya svarta. Hon har nästlat sig in i Jockiboys värld. Nu ska tydligen Graafarna också göra come back, otippat… såg att de ska göras en ny 90-tals festival där systrarna frontar. Hon vill nog vara med där.
Citera
2025-03-26, 20:14
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Wahlgrens är körda för alltid för henne. Men kändisars barn är det nya svarta. Hon har nästlat sig in i Jockiboys värld. Nu ska tydligen Graafarna också göra come back, otippat… såg att de ska göras en ny 90-tals festival där systrarna frontar. Hon vill nog vara med där.
En 90-tals festival kommer aldrig att bjuda in Anna, då hon inte släppte annat än mökar under det århundradet. Det enda hon kan hoppas på är 80-talsfestivaler.
Citera
2025-03-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
En 90-tals festival kommer aldrig att bjuda in Anna, då hon inte släppte annat än mökar under det århundradet. Det enda hon kan hoppas på är 80-talsfestivaler.

Med frontfigurerna från solstollarna då om äcklen fortfarande lever? Kanske BertK som sidekick.
Citera
2025-03-26, 22:14
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna fick oväntat besök - som tur var hade hon chokladkaka och grädde hemma, sånt äter man ju ofta mitt i veckan.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Åjo, vem har inte lite fika i frysen, både köpebröd och hembakat, att ta fram vid oväntat besök
Är dock nyfiken på det som ligger ovanpå kladdkakan, är det hemvispad grädde eller sprutgrädde
Minns denna incident för snart fem år sedan:
(FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books dotter
Citat:

Citera
2025-03-27, 10:18
Medlem
Citat:
Anna sjungit i köket i dag - "grät i början av den här låten, så förlåt en skakig röst" - hon lät lika illa som hon alltid gjort. 🙉

Skämskudde på det köks-uppträdandet När är det nog lixom Hon kan INTE sjunga eller uppträda. Sjunger så nasalt som om hon stoppat upp tamponger i näsan
Citera
2025-03-27, 10:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Hon använder inte soja utan tror den heter kikomat? Det är färgämnen och socker ungefär. För barnmat.
Kikomat är en god soja, inte bara socker och färg som Collorit.
Citera
2025-03-27, 12:13
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kikomat är en god soja, inte bara socker och färg som Collorit.
Jag blandade ihop dem. Det var Colorit hon använde. Tror det avslöjades när hon skulle laga mat i låtsas-tv med en betalande tittare.
Citera
2025-03-27, 12:31
Medlem
Citat:
Åh tack för tipset!
Tur att instanavigation finns för oss som är blockade.
Det lät VERKLIGEN för jävligt när hon sjöng.
Citera
2025-03-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Åh tack för tipset!
Tur att instanavigation finns för oss som är blockade.
Det lät VERKLIGEN för jävligt när hon sjöng.

My ears

Herregud vad illa det låter, har hon ingen självkritik som lägger ut en sån video?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in