2023-03-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ja, hon är stark!

Hoppas hon är stark nog att ställa upp på Backdoor ikväll. Sista dagarna har ju förstås varit jobbiga för henne, så fullt förståeligt om hon ställer in.
Nån som sett en baktung 10 meters limousine, färdandes mellan Märsta och Globen?

Kl 01:30 ska tunnan upp på den stora scenen. Jag har flera bekanta som ska dit och dom har lovat förse oss med bilder och rörligt material här sen 😂😂
Citera
2023-03-11, 18:45
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Kl 01:30 ska tunnan upp på den stora scenen. Jag har flera bekanta som ska dit och dom har lovat förse oss med bilder och rörligt material här sen 😂😂

Herregud som jag ser fram emot att se bilder och annat här!
Citera
2023-03-11, 18:54
Medlem
Citat:

Yeyyyyyy det ser jag fram emot. 🥳
Citera
2023-03-11, 21:51
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Så sent, då är hon alltså headline på spelningen. Coolt.
Hon bör vara stolt.
Citera
2023-03-12, 00:27
Medlem
Inte så svårt att vara mest känd i sällskap av såna som de flesta aldrig hört talas om. Ms.K, Leo B, Emilio Ramos. Inget förnämt sällskap direkt, men Anna lär säkert få sitt ego boostat.
Citera
2023-03-12, 08:24
Medlem
Tooket levererade Sambero playback och en egen gjord koreografi av dansen. Såg ut som Ipren-mannen i en glitterklänning lufsade fram på scenen När ska hon inse att hon ens inte platser på en scen med playback-sång
Citera
2023-03-12, 08:50
Medlem
TPLs avatar
Oj, vad smal hon blivit! Det kan väl inte vara nåt filter inblandat? 🤭

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=21929d
Citera
2023-03-12, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Oj, vad smal hon blivit! Det kan väl inte vara nåt filter inblandat? 🤭

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=21929d

Smal?! Ehhhh…. På bild som hon grejat med ja, live nej. Rund som en tunna, kropp som Iprenmannen i glitterklänning tog hon stapplande steg och vevade med vänsterarmen då hon mimade till Samba Sambero eller vad den heter. Det var en fruktansvärd syn.
Citera
2023-03-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tooket levererade Sambero playback och en egen gjord koreografi av dansen. Såg ut som Ipren-mannen i en glitterklänning lufsade fram på scenen När ska hon inse att hon ens inte platser på en scen med playback-sång

Det var en fruktansvärd syn inatt.
Citera
2023-03-12, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
8 timmars lunch med vänner i tisdags. 4 1/2-timmes fika med grannar idag.
Ny kampanj på gång? Att umgås med Anna är så trevligt att man glömmer bort tiden. Man vill liksom aldrig att det ska ta slut!

https://postimg.cc/gallery/XJFKXZn

Stackars hennes granne.

Jag hade en sådan person på samma gata. Hon gick fan mig aldrig, hon hade heller inga begrepp om vett och etikett. (att man går någon gång)
Citera
2023-03-12, 09:27
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hur mottog publiken den stora stjärnan?

Med tanke på tidpunkten för framträdandet antar jag alla i lokalen var lika fulla som folk brukar vara på valfri after-ski eller Ålandsbåt?

Märkte publiken, hur stor den nu kan ha varit, överhuvudtaget att det var den stora artisten Anna Book eller trodde de, med tanke på klubbens huvudsakliga klientel, att det var Lasse Flinckman eller nån annan mullig drag queen i XXL glitterklänning som mimade till Samba Sombrero?
Citera
2023-03-12, 09:33
Medlem
En ofiltrerad bild från gårdagen.
https://postimg.cc/XpNSY5Br
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in