2025-02-07, 08:18
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Anjo ska de va och inget annat!!! När familjen Stolledano hittar och bjuder hem ”nya” och ” yngre” bekantskaper då är det jävelskap på gång! Äntligen får Snoppviftaren bli kändis Kanske han kan skriva klart biografen
Det är helt ok när en kompis gör en film som vill lyfta en vän och framhäva vad bra han är. För det är en film som är tänkt att visas för kompisen och kanske några gemensamma kompisar. Men skriver man att man ska lyfta fram orättvisor och försöka skapa ett nytt narrativ kring en person (som heller inte är en kändis), då ska kompisar hålla sig jäkligt långt borta. Så vart ska detta mästerverk visas? Cannesfestivalen eller Fritids på Bergshamraskolan? Förhoppningsvis i Books gillestuga och ingen annanstans.
Citera
2025-02-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Bjästa 2.0.

Hur kommer det sig att varje gång jag försöker vara snäll och göra snälltolkningar så kommer det alltid tillbaka och biter mig röven rätt omgående? Det här kommer utan tvekan handla om att han förnekar sina brott och att alla är elaka mot honom... JFC. Att sedan hans familj istället för att försöka leda honom rätt uppmuntrar skiten...
Haha ja, du är inte ensam iaf... De gör det inte lätt att gilla dem

Det är ju kul att Anna den senaste tiden har gastat om folk som inte följer lagen, och folk som ska lämna in sig själva till polisen. Även F har tjatat om detta.

Men vi vet från rättegångsdokument hur Anna förnekar sina brott (mattläggarna, inredningsbutiken, finns kanske fler?). Och Felicias brott... Ja den rättegången är så pinsam att jag ryser av tanken på den. F är totalt hopplös på att ta ansvar, och nu känns det tydligt att det sprider sig till Antonio också. Alla andra ska ta ansvar för sina handlingar utom familjen Book.

Jag vill ibland snälltolka ungarna med tanke på deras uppväxt, men vid någon ålder måste man bli sin egen person och skapa sina egna värderingar.

Anna själv verkar ju inte ha släppt sin egen mor, och om man får vara hobbypsykolog verkar deras relation inte varit sund.
Citera
2025-02-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Haha ja, du är inte ensam iaf... De gör det inte lätt att gilla dem

Det är ju kul att Anna den senaste tiden har gastat om folk som inte följer lagen, och folk som ska lämna in sig själva till polisen. Även F har tjatat om detta.

Men vi vet från rättegångsdokument hur Anna förnekar sina brott (mattläggarna, inredningsbutiken, finns kanske fler?). Och Felicias brott... Ja den rättegången är så pinsam att jag ryser av tanken på den. F är totalt hopplös på att ta ansvar, och nu känns det tydligt att det sprider sig till Antonio också. Alla andra ska ta ansvar för sina handlingar utom familjen Book.

Jag vill ibland snälltolka ungarna med tanke på deras uppväxt, men vid någon ålder måste man bli sin egen person och skapa sina egna värderingar.

Anna själv verkar ju inte ha släppt sin egen mor, och om man får vara hobbypsykolog verkar deras relation inte varit sund.
Att Took-Anna är roten till det onda i denna dysfunktionella familj är klarlagt för all tid och evighet!! Men….”barnen” är vuxna och då ska de ta ansvar för sina uppträdanden och gärningar. Gamla noppiga och uttänjda offerkoftor har sällan bra passform. Det är ingen i hela Sverige som kommer att ändra sin uppfattning gällande Stollen i Suckunge och allra minst om Snoppviftaren
Citera
2025-02-07, 14:32
Medlem
osnutens avatar
04 February 2025 10:39:46

Då vaknade man till snö igen, bara att härda ut februari & mars. Sen börjar bästa tiden igen 🥰 lääääängtar !!!

https://postimg.cc/c6hg6zqw

Anna längtar till våren, men hennes hy verkar må bra av svensk vinter.
Runt mun och haka har den gjort susen!

Men hur står det till med nya kaklet?
Är det tänkt att lite inbyggda beläggningar ska få det att se mer naturligt ut?
Citera
2025-02-07, 16:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Då vaknade man till snö igen, bara att härda ut februari & mars. Sen börjar bästa tiden igen 🥰 lääääängtar !!!

Äh, Anna tror att det nya porslinet är underhållsfritt. Såg nu när jag zoomade in tänderna att formen på framtänderna är lite udda. Don efter person.
Citera
2025-02-07, 16:11
Medlem
Anna, du gjorde ju så många inlägg om esteworld_dental förra året. Och det var ju allt från hjärtat! Inget spons alls. Hur ser det ut nu? Är este fortfarande bäst?
Citera
2025-02-07, 16:28
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Reagerar även jag på Annas gräsliga tänder. Att ha betalat en enda krona för det där, frivilligt, är för mig en gåta. Undrar om de är fluorescerande i mörker?

Gällande Antonio...kommer de att fortsätta smutskastningen av offret? Anna ansåg ju att soc skulle göra en utredning om "Den lilla smutsens" familj var kompetenta att ha barn...
Är det förtal på G av ett brottsoffer, från Antonios sida? Den haklöse skulle nog inte ha lyft på stenen han legat under....
Citera
2025-02-07, 17:16
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Anna, du gjorde ju så många inlägg om esteworld_dental förra året. Och det var ju allt från hjärtat! Inget spons alls. Hur ser det ut nu? Är este fortfarande bäst?
Längesen hon nämnde este.
Kanske kunde hon göra ett inlägg, där hon jämför svensk och turkisk tandvård?
Nä, förresten. Det verkar lite väl töntigt och osjälviskt. What's in it for her, liksom?!

Jag vet inte skillnaden mellan Brottby- och Turkietkakel. Pris och kvalitet? Garanti?
Den ena bjuder på resor till Turkiet. Absolut ingen spons!
Det enda säkra är att oavsett vem hon går till, kommer Anna trilskas, och göra allt för att slippa betala

Ska man fortfarande behöva borsta tänderna!? Det var det ingen som sa!
Senast redigerad av osnuten 2025-02-07 kl. 17:58.
Citera
2025-02-07, 18:38
Medlem
Citat:

Anna borde raka hakan innan hon blir fotad.
Citera
2025-02-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Anna borde raka hakan innan hon blir fotad.

Varför då? Jag ser då inga andra strån än de som är huvudhår på den retuscherade bilden.
Sedan tycker jag väl inte heller att man ska behöva raka hakan om man skulle ha några fjun är som kvinna.
Citera
2025-02-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Varför då? Jag ser då inga andra strån än de som är huvudhår på den retuscherade bilden.
Sedan tycker jag väl inte heller att man ska behöva raka hakan om man skulle ha några fjun är som kvinna.
Och hur vet du att det är huvudhår? Som kvinna hade jag i alla fall rakat hakan precis som jag gör som man. Skärp dig ....
Citera
2025-02-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Och hur vet du att det är huvudhår? Som kvinna hade jag i alla fall rakat hakan precis som jag gör som man. Skärp dig ....

Svar på det fetade: Jag kollar på bilden! Kollar vi på samma bild eller? Hur kan du få till det att hon skulle behöva raka sig när hennes bild inte ens visar hudporer på hakan (detta pga retuscherad bild) Det enda man ser i hårväg är hårstrån från hennes HUVUD som hamnat framför den släta hakan man ser.
Skärp dig själv och sluta var så jävla dryg. Du beter dig riktigt barnsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in