Citat:
Ursprungligen postat av
17tanter
Nu har hon varit arg eller emotionell (eller båda) igen. Gullhjärtan, dans och frågestund. Frågestunden är som vanligt ett sätt att få ut budskap (hennes godhet, hennes oförrätter och random annat, idag kokboken som hon inte "får" göra).
Orkade inte dumpa allt individuellt, men alla frågor och svar är samlade i länken nedan. Hon verkar arg som ett bi tycker jag? Förr i tiden skrev hon rätt ut vad hon tänkte men nuförtiden kan man maskera sina tankar med frågestund, måste kännas bra
https://postimg.cc/gallery/Fd6HYnf
Och angående kokboken, det är så klassiskt henne att tycka att hon inte "får" göra saker. Det hon menar är att ingen annan gör det åt henne. Om hon vill göra en kokbok är det väl bara att sätta igång? Sen om någon köper den är en annan sak.
Bra sätt att föreviga Annas anonyma frågestund!
Hon gick verkligen i taket när någon kallade henne Sveriges svar på Kim Kardashian
Antar att följaren (som alla andra) bara ville hylla Anna, och inte menade rent fysiskt. Alla Annas taggar aktiverades, och hennes sanna jag sken igenom.
Hon lyckades i sin ilska ändå
nästan bevara följarens anonymitet. Endast förnamnet slank igenom. Inte telefonnummer, personnummer och adress
Kanske drunknar hon nästan i hyllningar, och tycker hon är ödmjuk när hon bara väljer ut några stycken?
Förslag till framtida svar, som förhoppningsvis inte retar upp Anna:
Har ingen fråga. Vill bara säga att du verkar så himla härlig, gullig, stark, omtänksam, snäll och underbar! Önskar att du vore min Mamma!