2025-01-24, 09:57
Medlem
MaeWests avatar
Visst är det fantastiskt att en 5-åring lär en 50-årig kvinna "leva livet"...måste var den absolut bästa väninna Anna haft genom livet...antagligen 1:a gången Anna känner att hon är på samma intellektuella nivå som den hon umgås med...?
Citera
2025-01-24, 12:42
Medlem
Ja det är ju nästan så man undrar om inte Anna skulle kunna diagnostiseras på samma sätt som sonen som får psykiatrisk tvångsvård (senaste domen i Jan 2024). Hennes beteende är så maniskt gällande umgänget och samtalen med detta barn. Samhället borde skydda barnet snarare från att umgås med denna dysfunktionella familj. Får rysningar av Annas dagliga rapporter. Låt ungen slippa exponering!
Citera
2025-01-24, 12:45
Medlem
vichy6s avatar
Djur ger ovillkorligt. Varför har Anna inte massa höns och t ex 14 hundar?
Citera
2025-01-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

Det finns lagar om djurhållning som ska följas så det skulle bli svårt.
Citera
2025-01-24, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6

Har för mig att nån i familjen är allergisk. Tror hon sa det då hon var hundvakt åt kompisen My Martens hundar.
Citera
2025-01-24, 17:19
Medlem
osnutens avatar
Anna bjöd in till Q & A:

Vart kommer ditt matlagningsintresse ifrån? Allt du lagar ser så sjukt gott ut 😍
...
Hade jag fått en gammal dröm i uppfyllelse om en Kokbok... Då hade iallafall JAG lagat ALLA recepten
i boken & inte bara haft mitt ansikte på omslaget. Är inte typen som sysslar med bedrägeri eller föra
folk bakom ljuset för pengar, därför blir det nog aldrig en bok av Book 🤭

https://postimg.cc/c624hGxF

Jag är inte så insatt i kokboksbranschen. Är det vanligt att "kändisar" ger ut kokböcker? Tänker hon på nån särskild? 😂
Trodde det mest var alla kockar som gav ut varsin obligatorisk kokbok?

Anna verkar ha som krav att laga alla recept själv. Undrar om något förlag inte tyckte det var en bra idé? 😬
Citera
2025-01-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolitomisto
Ja det är ju nästan så man undrar om inte Anna skulle kunna diagnostiseras på samma sätt som sonen som får psykiatrisk tvångsvård (senaste domen i Jan 2024). Hennes beteende är så maniskt gällande umgänget och samtalen med detta barn. Samhället borde skydda barnet snarare från att umgås med denna dysfunktionella familj. Får rysningar av Annas dagliga rapporter. Låt ungen slippa exponering!

Ny dom, säger du? Lägg upp, lägg ut!
Citera
2025-01-24, 18:54
Medlem
Om det alltid varit drömmen.. Att ge ut en kokbok med endast egna recept. Vad hindrar henne? En dröm som inte borde vara så svår att uppnå för en så eftertraktad donna.
Är gooh incidenten fortfarande en nagel i ögat?
Citera
2025-01-24, 18:58
Medlem
Anna inser väl att lagar och lagförslag inte är något man kan sponsra? Eller va?

https://postimg.cc/JyVSZJKW
Citera
2025-01-24, 19:30
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Och vad heter den här snyggingen!
Är det någon kompis som inte har något filter.

https://postimg.cc/64tmnwVq

Bam Bam Bam, det gjorde ont att titta på!

Är det bara jag som tycker mig se en läskig likhet med Runars famösa bankomatbild?
Citera
2025-01-24, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CandyWarhol
Ny dom, säger du? Lägg upp, lägg ut!

Jag vet inte hur man lägger upp dokument här, men han har tvångsvårdats i flera omgångar och behandlats för sitt drogberoende. Inte konstigt att mammis inte mått bra på sistone. Men som sagt, jag undrar om inte hela familjen skulle behöva vård, inte minst Anna!
Citera
2025-01-24, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Anna inser väl att lagar och lagförslag inte är något man kan sponsra? Eller va?

https://postimg.cc/JyVSZJKW

Tur att Anna har god moral. Och uppfostrat sina egna barn så exemplariskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in