2024-10-23, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Denna vänskapen är snart över när saker börjar försvinna från Angelicas hem.
Ja helt klart!

Man undrar ju om vissa inte har några som helst önskemål när det gäller urval av vänner.
Någon som snor från en pensionär är väl det sista man vill ha i bekantskapskretsen.
Citera
2024-10-23, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Kan inte nog beskriva i ord hur musik & texter berör min själ & mitt hjärta ❤️ Kan på 10 sekunder gråta eller skratta av en låt, fuldansa allt jag kan i min ensamhet & få känslan att jag vill SKRIKA ut mina känslor & tankar till precis ALLA 🥰🤭
MUSIK ÄR MIN PASSION ❤️ Jag MÅSTE verkligen ta tag i mina drömmar igen ~ förstår inte hur jag någonsin kunnat låta någon försöka släcka min eld 🔥 Men vet ni en sak...det finns fortfarande glöd & med nytt syre kommer elden brinna igen 🔥🔥🔥❤️
"

Ska hon börja med lives igen? 😳

Förstår inte hur jag kunnat låta någon försöka släcka min eld…….?!

1. Det är alltid någon annans fel.
2. Ingen har försökt släcka din eld, bara att inse att det finns ingen efterfrågan på din musik.
Citera
2024-10-23, 14:39
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Förstår inte hur jag kunnat låta någon försöka släcka min eld…….?!

1. Det är alltid någon annans fel.
2. Ingen har försökt släcka din eld, bara att inse att det finns ingen efterfrågan på din musik.
Med nytt syre menar hon Robertos plånbok…
Citera
2024-10-23, 14:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Jr4M0FN

Lite kul att Felicia plötsligt blivit medial och sysslar med tarotkort och rökelser 🙄
Tror visst att hon skaffat sig likadana gaddar som morsan 😁
Den där bilden på Anna var lite läskig, ögonen är stirrande och ser ut att ploppa ut när som helst. Hon börjar se ut som när hon bantade med barbiedrogen under BLVIP. Helt uppenbart att hon går på Ozempic. Det ger ett hålögt insjunket ansikte.
Citera
2024-10-23, 14:44
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
"❤️ Jag MÅSTE verkligen ta tag i mina drömmar igen ~ förstår inte hur jag någonsin kunnat låta någon försöka släcka min eld 🔥 Men vet ni en sak...det finns fortfarande glöd & med nytt syre kommer elden brinna igen 🔥🔥🔥❤️

Hoppas att syret räcker till en ny live, typ: -Preach MF....
Citera
2024-10-23, 15:17
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Med nytt syre menar hon Robertos plånbok…
Hoppas det nya syret räcker till en ny skiva på spanska.
På tiden att hennes andra hemland också får njuta av hennes gudabenådade röst.
Citera
2024-10-23, 20:50
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Hoppas det nya syret räcker till en ny skiva på spanska.
På tiden att hennes andra hemland också får njuta av hennes gudabenådade röst.
Kanske en finsk tango får plats också?
Citera
2024-10-24, 02:58
Medlem
TPLs avatar
Åh, Anna har äntligen fått till ett samarbete!

"TACK snälla ni på @bollostories för ert utskick med bla. era nyheter & massa andra godsaker att slänga ihop härliga pastarätter med 🤌😋✨️ "

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-10-24, 09:39
Medlem
TPLs avatar
Varför skriver hon ofta gjorde väl jag/fick väl jag/såg väl jag/lagade väl jag...?

"23 October 2024 18:53:33

Fick väl jag ett generöst kit med gott & blandat från grymma @bollostories idag 🥫🧄🌶️🧅 Jag började köpa deras produkter för 1 år sedan & jag rekommenderar dem 100% Såååå skönt att ha hemma som komplement & ett kvalitativt alternativ då orken är lite mindre vissa dagar. Kul att få testa deras nyheter nu också 😋 En ny klassisk tomatsås & en ostsås 🤌🏽 Tack snälla för er gåva, den kommer väl till pass nu för mig 🤗
"

...då orken är lite mindre vissa dagar...
Då är det enklare att åka till Sigtuna och kalasa. Eller låta nån av övriga familjemedlemmar fixa mat. Har svårt att se att det skulle bli så snärjigt för Anna att få till mat hemma.

#mindre_ork #problem
Citera
2024-10-24, 11:18
Medlem
Citat:
Varför skriver hon ofta gjorde väl jag/fick väl jag/såg väl jag/lagade väl jag...?

"23 October 2024 18:53:33

Fick väl jag ett generöst kit med gott & blandat från grymma @bollostories idag 🥫🧄🌶️🧅 Jag började köpa deras produkter för 1 år sedan & jag rekommenderar dem 100% Såååå skönt att ha hemma som komplement & ett kvalitativt alternativ då orken är lite mindre vissa dagar. Kul att få testa deras nyheter nu också 😋 En ny klassisk tomatsås & en ostsås 🤌🏽 Tack snälla för er gåva, den kommer väl till pass nu för mig 🤗
"

...då orken är lite mindre vissa dagar...
Då är det enklare att åka till Sigtuna och kalasa. Eller låta nån av övriga familjemedlemmar fixa mat. Har svårt att se att det skulle bli så snärjigt för Anna att få till mat hemma.

#mindre_ork #problem

För att Bianca och co brukade prata och skriva så förut och då ska ju inte Anna vara sämre!

Nu verkar Chrippa ha blivit gripen och Julia ville ha ner Anna till Linköping för att vara med Chloe medan hon ska på förhör, fast Anna skulle inte hinna ner i tid. Så de verkar ha blivit sams?
Citera
2024-10-24, 19:47
Medlem
osnutens avatar
Anna lever sitt liv på instagram. Uppslukad. För en oinsatt kan det ibland va svårt att hänga med i svängarna.

https://postimg.cc/Lqw98Ssp

"Ni har säkert vigt hela era liv åt att hjälpa ett barn ni inte känner! Vi alla är så glada för att ni finns där på internet och kan bry er till skillnad 🤣 jag gör på mitt sätt för att saker ska hända, så kan ni snacka er till resultat 👍"

Hahaha! Vad är det här för en lirare?
Anna har en tendens att locka till sig flugor. Kanske ännu en sån?
Har hon till slut mött sin överman? Någon som offentligt lyckas göra mer gott än hon? 🙏

Lösryckta delar av en konversation kan lätt misstolkas. Pontus kanske är en hjälte, även om han här framstår som tidernas värsta douche?

Hoppas Anna inser att det hon publicerar bör kunna stå för sig själv. Få kommer klicka vidare till hennes vänners insta.
Senast redigerad av osnuten 2024-10-24 kl. 20:35.
Citera
2024-10-24, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna lever sitt liv på instagram. Uppslukad. För en oinsatt kan det ibland va svårt att hänga med i svängarna.

https://postimg.cc/Lqw98Ssp

"Ni har säkert vigt hela era liv åt att hjälpa ett barn ni inte känner! Vi alla är så glada för att ni finns där på internet och kan bry er till skillnad 🤣 jag gör på mitt sätt för att saker ska hända, så kan ni snacka er till resultat 👍"

Hahaha! Vad är det här för en lirare?
Anna har en tendens att locka till sig flugor. Kanske ännu en sån?
Har hon till slut mött sin överman? Någon som offentligt lyckas göra mer gott än hon? 🙏

Lösryckta delar av en konversation kan lätt misstolkas. Pontus kanske är en hjälte, även om han här framstår som tidernas värsta douche?

Hoppas Anna inser att det hon publicerar bör kunna stå för sig själv. Få kommer klicka vidare till hennes vänners insta.

Det är Anjo, youtuber och vän med Joakim Lundell. Hon repostar hans text, det i de vita rutorna har han skrivit. Han har fått kritik på pink room (en tjejgrupp på Facebook) för att han rapporterat om chrippas gripande. Han har bra mycket fler följare än Anna. Anna är inblandad för att Julia (chrippas ex) är vän till familjen (de bråkade nyss men verkar vara sams igen?) Anna med familj, främst Felicia har hjälpt till med Julia och Chrippas dotter Chloe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in