2025-01-13, 21:52
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Alltså skulle hon vara en perfekt sektledare. The Book of Holy Spirits.

Hur försörjer sig människan?
Citera
2025-01-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botkyrka-babe
Hur försörjer sig människan?
Arvet av sin makes fader
Citera
2025-01-14, 10:13
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"4a sminkväskor rengjorda & sorterade samt att mina vardagspenslar är rengjorda & alla kajaler & läppennor är vässade 👌☺️ "

"Samtal med gullhjärtat 🥰
Den här tjejen blir bara duktigare och duktigare 👍 Så stolt över henne och det får hon också höra 😉
Snart ska jag hälsa påpå henne & DÅ har vi planer 😉
"

"Håller på att klippa, fila ner, polera & rengöra naglarna 💅 "

Tack gode Gud för att jag inte har nån Anna i min närhet.

Jag hänger inte med. Vem är gullhjärtat?
Citera
2025-01-14, 10:22
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Jag hänger inte med. Vem är gullhjärtat?

Tydligen en liten flicka i förskoleåldern som är dotter till någon kriminell lirare som för tillfället sitter omhändertagen.

Triggar väl Anna Book att slå klorna i detta barn för att, som folk spekulerar i, kunna få omhänderta i syfte att tjäna pengar som "fosterhem"?
Hon som lever på att ta hand om fosterbarn o blivit en kändis på det, ("Lilla Hjärtat" hette väl det barnet som blev till content för denna kvinna i jakten på lajks?) är nog en förebild för Anna, så för Anna är nog detta barn tänkt att bli en länk i planen att (åter) kunna bli känd o gå på premiärer. Nu som ömsint fostermor åt ett litet "Gullhjärta" (Lilla Hjärtat var ju redan taget).

Anna Books snudd på obscent intresse för detta barn, känns inte sunt...i min värld. Då Anna Book är så förbålt okunnig om barns behov o oförmåga till vanligt folkvett. Människan blir ju kränkt så fort någon ens nyser i fel tonart i hennes närhet....
Citera
2025-01-14, 10:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tydligen en liten flicka i förskoleåldern som är dotter till någon kriminell lirare som för tillfället sitter omhändertagen.

Triggar väl Anna Book att slå klorna i detta barn för att, som folk spekulerar i, kunna få omhänderta i syfte att tjäna pengar som "fosterhem"?
Hon som lever på att ta hand om fosterbarn o blivit en kändis på det, ("Lilla Hjärtat" hette väl det barnet som blev till content för denna kvinna i jakten på lajks?) är nog en förebild för Anna, så för Anna är nog detta barn tänkt att bli en länk i planen att (åter) kunna bli känd o gå på premiärer. Nu som ömsint fostermor åt ett litet "Gullhjärta" (Lilla Hjärtat var ju redan taget).

Anna Books snudd på obscent intresse för detta barn, känns inte sunt...i min värld. Då Anna Book är så förbålt okunnig om barns behov o oförmåga till vanligt folkvett. Människan blir ju kränkt så fort någon ens nyser i fel tonart i hennes närhet....
Anna kallar flickebarnet lilla hjärtat, lillhjärtat, prinsessan med mera.

"Morgonsamtal med lilla hjärtat igen 🥰❤️
Idag har vi planerat skojsiga saker 🙊❤️🥰 "
Citera
2025-01-14, 10:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Anna kallar flickebarnet lilla hjärtat, lillhjärtat, prinsessan med mera.

"Morgonsamtal med lilla hjärtat igen 🥰❤️
Idag har vi planerat skojsiga saker 🙊❤️🥰 "
Det slår mig att det inte är Anna som sänker sig till ett barns nivå. Det slår mig att Anna varit på småbarnsnivå hela tiden. Äntligen har hon helt naturligt hittat en medmänniska som förstår henne, som talar samma språk och som har samma intellektuella referenser. Det kom helt naturligt. De delar hemligheter. Hon skrev det på Insta. Vi delar hemligheter med varandra.
Citera
2025-01-14, 10:52
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det slår mig att det inte är Anna som sänker sig till ett barns nivå. Det slår mig att Anna varit på småbarnsnivå hela tiden. Äntligen har hon helt naturligt hittat en medmänniska som förstår henne, som talar samma språk och som har samma intellektuella referenser. Det kom helt naturligt. De delar hemligheter. Hon skrev det på Insta. Vi delar hemligheter med varandra.

Herregud...Anna Book har gått in i barndom...(Förr kallades det att äldre som började att bli dementa, "gick in i barndom"...)
Citera
2025-01-14, 12:27
Medlem
TPLs avatar
"En sak som verkligen slog mig idag..... Måste införskaffa fler taklampor här hemma 😂😂😂 "

https://cdn.bestsave.app/?aHR0cHM6Ly...NpZD1kOGQwMmI=

Skokräm i ansiktet?

"Såklart ringde lilla gullhjärtat & vi skrattade gott åt min ansiktsmask 😂
Men gullig som hon är, så fick jag ändå en komplimang 🥰 Så mycket kärlek i den här fina lilla tjejen. Ser framemot att hälsa på henne snart ❤️
"
Citera
2025-01-14, 13:01
Medlem
osnutens avatar
Citat:
"En sak som verkligen slog mig idag..... Måste införskaffa fler taklampor här hemma 😂😂😂 "

Skokräm i ansiktet?

"Såklart ringde lilla gullhjärtat & vi skrattade gott åt min ansiktsmask 😂
Men gullig som hon är, så fick jag ändå en komplimang 🥰 Så mycket kärlek i den här fina lilla tjejen. Ser framemot att hälsa på henne snart ❤️
"
Varför får alla glödlampor Anna att se så konstig ut?!

Gullhjärtat är verkligen på rätt väg! Hon har utvecklats så mycket, sen hon började prata med Anna.
Hoppas inget händer, som äventyrar deras relation! 🙏❤️
Senast redigerad av osnuten 2025-01-14 kl. 13:39.
Citera
2025-01-14, 13:59
Medlem
TPLs avatar
"12 January 2025 08:04:42

Lördagen ägnades åt att städa bort julen, tvätta alla kuddar, plädar, kasta sopor, handla, laga middag och bara ha det lugnt och skönt 🥰 Idag är det söndag och jag önskar er alla en riktigt fin dag 🤗 Kärlek / A.
"

Finns det nån som tvättar så hysteriskt som Anna? Förstår inte att allt kan bli så skitigt bland 4 vuxna.
Först rabblar hon upp allt hon gjort och avslutar med "bara ha det lugnt och skönt". Går inte ihop för mig.
Citera
2025-01-14, 14:05
Citat:
"12 January 2025 08:04:42

Lördagen ägnades åt att städa bort julen, tvätta alla kuddar, plädar, kasta sopor, handla, laga middag och bara ha det lugnt och skönt 🥰 Idag är det söndag och jag önskar er alla en riktigt fin dag 🤗 Kärlek / A.
"

Finns det nån som tvättar så hysteriskt som Anna? Förstår inte att allt kan bli så skitigt bland 4 vuxna.
Först rabblar hon upp allt hon gjort och avslutar med "bara ha det lugnt och skönt". Går inte ihop för mig.
Det är hennes försök att skryta och betyder typ ”jag gör allt detta men för mig är det egentligen ingen big deal för jag är så bra”.
Citera
2025-01-14, 16:47
Medlem
TPLs avatar
Annas gottisbord. 🤭

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPTdhOWY0Yg==
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem