2025-01-12, 18:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Trodde det fanns en bild på köpet av biljetter, men då var det alltså bara vad som hon sa eller skrev?
Fanns 2 bilder bland hennes stories för Swishbetalningarna för biljetter hos SJ. Jag kan bara se hennes senaste stories, inte Swishbilderna.
Citera
2025-01-12, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Fanns 2 bilder bland hennes stories för Swishbetalningarna för biljetter hos SJ. Jag kan bara se hennes senaste stories, inte Swishbilderna.
Okej, då är jag med. Inget viktigt
Citera
2025-01-12, 20:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Av alla sällskap som finns kan nog det här vara det bästa för henne. Kanske inte för hennes familj.

Så länge hon inte lovebombar pastorn alltför mycket

Ärligt talat tror jag inte en sekt passar för Anna, mestadels eftersom hon ger sin kärlek på sina villkor.

Sekter har en tendens att tvinga folk att anpassa sig, vilket - till Annas kredd - hon aldrig skulle göra. Anna är nog sektresistent på det sättet. Hon skulle säkert gå med i en, men hon skulle samtidigt börja hata dom och tycka dom är dom värsta människorna någonsin (och såklart vague-posta om det på Instagram) inom loppet av tre månader.
Citera
2025-01-12, 21:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat tror jag inte en sekt passar för Anna, mestadels eftersom hon ger sin kärlek på sina villkor.

Sekter har en tendens att tvinga folk att anpassa sig, vilket - till Annas kredd - hon aldrig skulle göra. Anna är nog sektresistent på det sättet. Hon skulle säkert gå med i en, men hon skulle samtidigt börja hata dom och tycka dom är dom värsta människorna någonsin (och såklart vague-posta om det på Instagram) inom loppet av tre månader.
Vänta bara tills de lurat av henne pengarna.
Citera
2025-01-12, 21:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ett litet barn är hennes nya bästis som hon delar hemligheter med… och så kommer den traditionella bilden upp där hon låter meddela att det är bäst att göra sig av med vänner som slukar hennes energi…
Citera
2025-01-12, 21:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vänta bara tills de lurat av henne pengarna.

Jag tror ärligt talat oddsen ligger i Annas favör här. Risken är nog att hon lurar av dom pengar.

Jag vet att tråden handlar om att Anna är en idiot, men hon är faktiskt inte en idiot på det sättet. Annas favoritperson är Anna själv och om man göder hennes ego så ligger man i favör med henne. Däremot så är hon ingen person som helt enkelt ger bort pengar på det sättet.
Citera
2025-01-13, 10:24
Medlem
TPLs avatar
"En något trött tjejja 😅 Men oavsett hur det här året blir, så är jag redo på ett nytt uppöppnande 🙏❤️
I år fyller jag 55 år, det ska firas främst genom att från och med nu kommer jag gå min väg ❤️ Jag har lärt mig mycket av att vara mer ensam de senaste åren. En lärdom är att, jag klarar mig...
"

Anna klarar sig själv, ensam?
Citera
2025-01-13, 13:46
Medlem
TPLs avatar
I dag har Anna haft storstädning bland sina sminkborstar och penslar. Behöver man verkligen 20 stycken?

https://cdn.bestsave.app/?aHR0cHM6Ly...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2025-01-13, 14:43
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
I dag har Anna haft storstädning bland sina sminkborstar och penslar. Behöver man verkligen 20 stycken?

https://cdn.bestsave.app/?aHR0cHM6Ly...NpZD1kOGQwMmI=
"Jag har lärt mig mycket av att vara mer ensam de senaste åren. En lärdom är att, jag klarar mig..." - Anna Book
Citera
2025-01-13, 16:50
Medlem
TPLs avatar
"4a sminkväskor rengjorda & sorterade samt att mina vardagspenslar är rengjorda & alla kajaler & läppennor är vässade 👌☺️ "

"Samtal med gullhjärtat 🥰
Den här tjejen blir bara duktigare och duktigare 👍 Så stolt över henne och det får hon också höra 😉
Snart ska jag hälsa påpå henne & DÅ har vi planer 😉
"

"Håller på att klippa, fila ner, polera & rengöra naglarna 💅 "

Tack gode Gud för att jag inte har nån Anna i min närhet.
Citera
2025-01-13, 18:23
Medlem
Citat:

Bra poäng, jag håller med! Jag tänkte att om det råkar vara en "snäll" sekt som Anna kan åka till när hon känner anden ta över henne, kan hon gå på predikan och rysa, titta på pastorn som visar engelska citat om att bli sviken, och sen åka hem och elda i kaminen.

Men ja, sekter brukar inte direkt nöja sig med passiva medlemmar. Så det kommer nog inte hålla
Citera
2025-01-13, 21:28
Medlem
Citat:

Alltså skulle hon vara en perfekt sektledare. The Book of Holy Spirits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in