2024-10-11, 15:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Aha!
Jag missförstod tydligen hennes citat. Det handlade alltså om matlagning! Skönt för henne att äntligen få äta lite god mat
Ja, även om det varit skönt att äta ute på café och restaurang så äter man alltid bäst hemma hur enkel frukost man än gör, enligt Anna då. Snart ska hon hem till det eviga slitet igen, med tvätt och städning.
Citera
2024-10-12, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"10 October 2024 12:40:49

10e Oktober i Spanien, och ännu vaknar man till varma vindar och vackra soluppgångar. KIRK har vi inte riktigt drabbats av här på kusten ( än iaf. 🙏🏼 ) men senaste två kvällarna har det blåst rätt rejält och igår på kvällen så små duggade det lite så visst är det höst även i Spanien om än annorlunda från Sverige. Jag går fortfarande i klänningar, med bara ben och behöver inte ens ha kofta på kvällen - så klimatet här är iaf. för mig så otroligt mycket bättre 🥰 Idag fick jag igenom flera viktiga samtal på förmiddagen och många saker gick i lås, hann dessförinnan göra frukost hemma för 2a gången till oss, som vi njöt av på terrassen. Konstaterade det självklara, att hur skönt och gott det än må vara med frukost ute på café/ restaurang ( och även lunch / middag ) så äter man alltid bäst hemma hur enkel frukost man än gör ☺️ detsamma gäller övriga måltider. Men, jag uppskattar verkligen avbrottet jag får nu under våra 3 veckor här, för hemma blir det ibland lite mycket 😅 Kommer såklart bli skönt att komma hem till rutinerna i Svedala med, det är det alltid❤️ Men, jag vet exakt vad jag vill för min / vår framtid och därför är dessa veckorna så givande för min själ, mitt sinne och mitt hjärta. Att börja om på nytt, är sååå givande och även om det såklart är mycket att tänka på och ta i beaktning, så känner jag mig redan så fulltankad med positivitet och stark energi ❤️ Njuter av att ta hand om mig själv, min man, våra barn, vårt liv här och nu. Självklart tar ju min man hand om sig själv, lika så våra vuxna barn hahaha - men jag tror ni förstår mig hur jag menar om viljan finns för förståelse 😉 När man är kvinna så är man ju inte bara det, man är partner, förälder och det är man alltid för det är så vi kvinnor fungerar. Kärlek från mig i Spanien A. ❤️
"

Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Hade räckt med: "Guuuud så glad jag är att svärfar dog så jag fick tillgång till nya, friska pengar! Då alla VEEET hur hårt jag håller i MI AMORE så vet alla hur viktig familjen är! Långnäsa på er alla, ni som vet, ni vet, o alla andra: Det är fräckt att anta!" Valfria antal smajlisar.....
Det här är inte menat som kritik mot A, men att följa hennes eskapader är ofta som att läsa dagboken hos en "special needs"-person. Konstiga beskrivningar av ointressanta detaljer. Barn gör också så när de berättar om något.

Frågan är vem av oss som är lågbegåvad - hon som skriver, eller jag som läser ?

Förresten, på stories idag ett inlägg om att hon inte orkar äta det hon köpt. Roberto får försöka äta upp åt henne. Det är sånt hon skrev ofta förr, men var ett tag sedan sist som jag kan minnas. Det nya boendet verkar ha triggat igång hennes bekräftelsebehov riktigt bra.
Citera
2024-10-12, 14:49
Medlem
osnutens avatar
Ständigt på jakt efter en ny BFF 🙏❤️

https://postimg.cc/gallery/47pMvy7
Citera
2024-10-12, 15:36
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ständigt på jakt efter en ny BFF 🙏❤️

https://postimg.cc/gallery/47pMvy7

Mer flörta in sig hos någon med restaurang. Äta gott på någon annans bekostnad.

Att kvinnan är gift med Charlotte Perellis ex-make, kanske är roande i Annas värld? Hon gillar ju att pissa folk på näsan, "vår" goda o omtänksamma Anna...
Citera
2024-10-12, 16:05
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Mer flörta in sig hos någon med restaurang. Äta gott på någon annans bekostnad.

Att kvinnan är gift med Charlotte Perellis ex-make, kanske är roande i Annas värld? Hon gillar ju att pissa folk på näsan, "vår" goda o omtänksamma Anna...
Ber om ursäkt! Visste inte att även Nicola Perrelli har en restaurang.
I så fall känns det ju ännu mer naturligt att Anna kärleksbombar 🙏❤️😋

Trodde mest Anna sökte vänskap, och att dom båda, helt slumpmässigt, hatade Charlotte 😳
Senast redigerad av osnuten 2024-10-12 kl. 16:11.
Citera
2024-10-12, 17:53
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Trodde mest Anna sökte vänskap, och att dom båda, helt slumpmässigt, hatade Charlotte 😳

Anna söker inte vänskap-Anna letar efter de hon tjänar på att umgås med.

En jävla skillnad.

Edit: Hon dissar ju tom sin egen son, därför att han inte tillför något som Anna kan glänsa med bland folk. Finaste "Jåttan" jobbar ju o ser hyffsat snygg ut för Anna att dalta loss med. Flisan, har ju delvis blivit godkänd som sidekick av sin mor, mycket för att ha jobbat på restaurang(gratisätande) o att kunna filtrera sig till att vara lika snygg som en Kardashian.

Det är mycket yta hos Anna. Allt som kan tolkas som lyx, flärd, unikt, speciellt, etc, har bäring hos kvinnan som mest ger begreppet "redneck" ett ansikte i SAO...
Senast redigerad av MaeWest 2024-10-12 kl. 18:04.
Citera
2024-10-12, 19:12
Medlem
Citat:

Nicola äger ingenting! Anställd på restaurangen
Citera
2024-10-13, 19:08
Medlem
Anna hejar på Retardo mannen från "Köping".

Dansa din idiot, dansa !
Anna ska inte håna sin försörjare.
Hoppas han har äktenskapsförord.

https://postimg.cc/JDybyfk2
Citera
2024-10-13, 21:52
Medlem
Jag såg sonen sprang omkring i entréhallen på Huddinge sjukhus idag. Han ringde nån och i det närmaste krävde att den personen skulle swisha pengar till snus och kaffe.
Citera
2024-10-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickan42
Jag såg sonen sprang omkring i entréhallen på Huddinge sjukhus idag. Han ringde nån och i det närmaste krävde att den personen skulle swisha pengar till snus och kaffe.

Ska vi gissa vem det är?? (Mini-Retarded )
Citera
2024-10-14, 18:04
Medlem
Många stories idag, Anna verkar vara (mestadels) glad och njuta av tillvaron i Spanien. Bra, det är nog bäst för alla när hon mår bra.

Jag tror att det vore bra för henne att sluta lyssna på konton som matar hennes självgodhet. Idag delade hon någon som pratar om det vanliga om att andra sviker dig och inte ber om ursäkt bla bla... Om A bara kunde lägga den där sista pusselbiten varför hon blir "sviken" av alla hela tiden skulle hon nog må ännu bättre.

Som det är nu kan hon ju fortsätta med att alla andra är idioter livet ut.
Citera
2024-10-15, 14:46
Medlem
TPLs avatar
"En ängel gick inte bara förbi när hon såg att jag var ledsen - Hon stannade, gav av sin tid, vi pratade, hon gav mig en varm innerlig kram & skulle be i sin kyrkogrupp ikväll / hon hette Angela 🙏❤️🙏
Kommer aldrig glömma henne, hennes ord & omtanke. Vill förtydliga som jag sagt så är jag på en väldigt bra plats i livet just nu. Men, livet är inte problemfritt & jag har i synnerhet 1 person som kämpar just nu - VI ALLA kämpar ❤️ Men ibland är någon svagare än andra & tyvärr så brister systemet & anhöriga får inte mycket till hjälp... Det finns personer som engagerar sig 🙏 Men, väldigt många sidovägar dyker upp & just nu ser man INTE till den sjukes bästa... Delar detta för jag håller inte längre än fasad, livet är inte bara varma kvällar & vackra solnedgångar - VI är människor, VI har gått igenom mycket & aldrig mer kommer jag skämmas. Ska själv besöka en kyrka idag igen, tända ljus & be 🙏 Kärlek & omtanke till vem som än kan tänkas behöva det idag, precis som jag gör 🥺❤️
"

Trubbel i familjen? Kanske hade varit bättre att Anna varit hemma och tagit hand om vem det nu gäller i stället för att glassa i Spanien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in