Traglade mig igenom eländesdokumentären och reagerade på hur totalt omdömeslösa familjen verkar vara. Vem som helst kan nog räkna ut att snuttigullfasaden som Anna har målat ut på Instagram under alla år är lika fejk som hennes tänder och att barnen har blivit som de har blivit pga en dysfunktionell uppväxtmiljö, men varför i hela friden går de med på att låta filma och publicera det? Begriper de inte hur problematiskt de beter sig?
Felicia vrålar på Antonio, säger att han inte är välkommen, att ingen vill ha honom och att han skall skämmas. Halmpyntet - hans egen farsa - hoppar oprovocerat på honom vid ett tillfälle, f.ö helt i kongruens med vad jag alltid har misstänkt om honom; lågintelligenta män har nära till våld. De filmar hans nojjor istället för att försöka lugna honom, Anna sitter helt jävla skamlöst och ondgör sig över hur påverkad och sårad hon har blivit (och av någon helt jävla barock anledning sitter hon också och fejksympatiserar med BO; nej, hon ljuger om att hon har blivit våldtagen men hon fick så taskiga sms av vittnena, hon måste ju må jättedåligt, att folk inte tänker sig för?!) men tillägger gentilt nog att hon inte tar det personligt, som det helgon hon är. Antonio säger själv att han alltid har känt sig ensam, att han inte hade någon barndom och att han hade velat ha en annan mamma.
Nej, fyfan. Jag kan förstå hur Antonio har blivit som han har blivit. Tragiskt alltihop.