2025-03-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Antonios fina vänner kom med blommor 🙏🥰🌹 🍃 Vi satt & samtalade, dem tittade på dokumentären av Anjo, jag lagade mat & så åt vi tillsammans i all enkelhet. Det blev en spontan fin kväll att spara i hjärtats bank ❤️ "

#dem #fisk #grönsaker

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
I all enkelhet Så blygsamt av Tooket Undrar vad hon bjuder på när det är storslaget???
Citera
2025-03-05, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
I Tattar-Konan Anna Patrask värld så är det väl så.
Nu har hon äntligen fått hänga ut den då 13-åriga BO som förstörde så mycket för Tattar-Konan genom att ha den dåliga smaken att anmäla ett sexuellt övergrepp.

Hur länge ska Roberto fortsätta som "säkerhetsvakt"? Familjen Patrask...

Helt galet. Tänk vilka vidriga människor det finns, hur kan hon tycka att det var rätt att hennes son våldtog ett barn?

När man ser "dokumentären" så fattar man hur Antonio blev som han blev.
Sen att Felicia gapar och skriker på honom är mer än sjukt.
Någon som stjäl från en nästan 80 årig äldre kvinna, ska bara vara tyst
Citera
2025-03-05, 21:05
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissMjuktass
Var kan jag hitta dokumentären? Kan någon länka?
Här två sidor som man kan se på dokumentären:
https://www.bitchute.com/video/6gVqoxMIRXXt
eller här:
https://ok.ru/video/10076630616581
Citera
2025-03-05, 22:05
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Anna påstår att hela familjen levt i ett helvete ända sen domen, ett enda mörker, hot och trakasserier. Men när sonen gick ut gymnasiet firades det stort och en massa av hans kompisar firade tillsammans i Suckunge. Tårta och ballonger på jättealtanen, bubbelbad i källaren.
Anna säger nu att deras liv varit ett helvete i 8 år. Kom hon på det för 2 år sen och kontaktade Anjo? 🤔
Tror att hon kontaktat seriösa filmbolag och journalister också men att ingen vettig människa vill ta i det med tång, förutom Anjo, "YouTubes Janne Josefsson".

Om familjen Book hade hållit käften efter domen och bara tagit att bli trackade för sin pedofilson ett tag så tror jag inte att helvetet hade pågått i 8 år. Mycket av det är självförvållat.
Citera
2025-03-05, 22:21
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Anna påstår att hela familjen levt i ett helvete ända sen domen, ett enda mörker, hot och trakasserier. Men när sonen gick ut gymnasiet firades det stort och en massa av hans kompisar firade tillsammans i Suckunge. Tårta och ballonger på jättealtanen, bubbelbad i källaren.
Anna säger nu att deras liv varit ett helvete i 8 år. Kom hon på det för 2 år sen och kontaktade Anjo? 🤔

Och hur påverkade Fiiiiiiiinaste Flisans dom familjen - domen för grov stöld, som omvandlades till tre månaders fängelse eftersom hon misskötte samhällstjänsten?
Citera
2025-03-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Helt galet. Tänk vilka vidriga människor det finns, hur kan hon tycka att det var rätt att hennes son våldtog ett barn?

Har du läst domen? Den är otroligt svag enligt mig, ingen har ju egentligen sett något. Inte ens offret själv som inte minns något. Vad tycker ni andra som läst domen?
Citera
2025-03-05, 23:37
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det tycker hon nog inte, utan hon lär väl mena att han är oskyldig.
Citera
2025-03-06, 00:54
Medlem
kukflashs avatar
Jag såg Antonio i dokumentären som Anjo har skapat. Han är ju ruggigt ful så jag förstår att han måste förgripa sig på barn. Men han ser även ut att ha någon typ av diagnos, han har ingen haka heller
Citera
2025-03-06, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75
Har du läst domen? Den är otroligt svag enligt mig, ingen har ju egentligen sett något. Inte ens offret själv som inte minns något. Vad tycker ni andra som läst domen?

Vittnena har sett tillräckligt.
Jag är100% säker på att domare och advokater i domstolen och i hovrätten är mer kunniga är flashbackjurister.
Citera
2025-03-06, 08:37
Medlem
Pecannots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Jag tror att mellanbarnet är Antonio som är 24 år. Vanessa bor väl i Spanien och är väl det enda barnet som har studerat och inte hamnat i klammeri med rättvisan. Hoppas det går bra för denna tjej. Det förtjänar hon.

Ja, du har så rätt, fel av mig! Jag ber om ursäkt!
Citera
2025-03-06, 08:52
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollen75

Vittnet Emma har sett att offret hade sitt huvud i Antonios skrev, att huvudet åkte upp och ned och att han efter det knäppte gylfen. Hon intervjuas i "dokumentären" och minns fortfarande efter åtta år glasklart vad hon såg. Och hon stod på sig trots att Anjo försökte ställa ledande frågor som skulle kunna misskreditera hennes minne. Det var väl det vittnet som domstolen tog fasta på.
Citera
2025-03-06, 10:56
Medlem
Traglade mig igenom eländesdokumentären och reagerade på hur totalt omdömeslösa familjen verkar vara. Vem som helst kan nog räkna ut att snuttigullfasaden som Anna har målat ut på Instagram under alla år är lika fejk som hennes tänder och att barnen har blivit som de har blivit pga en dysfunktionell uppväxtmiljö, men varför i hela friden går de med på att låta filma och publicera det? Begriper de inte hur problematiskt de beter sig?

Felicia vrålar på Antonio, säger att han inte är välkommen, att ingen vill ha honom och att han skall skämmas. Halmpyntet - hans egen farsa - hoppar oprovocerat på honom vid ett tillfälle, f.ö helt i kongruens med vad jag alltid har misstänkt om honom; lågintelligenta män har nära till våld. De filmar hans nojjor istället för att försöka lugna honom, Anna sitter helt jävla skamlöst och ondgör sig över hur påverkad och sårad hon har blivit (och av någon helt jävla barock anledning sitter hon också och fejksympatiserar med BO; nej, hon ljuger om att hon har blivit våldtagen men hon fick så taskiga sms av vittnena, hon måste ju må jättedåligt, att folk inte tänker sig för?!) men tillägger gentilt nog att hon inte tar det personligt, som det helgon hon är. Antonio säger själv att han alltid har känt sig ensam, att han inte hade någon barndom och att han hade velat ha en annan mamma.

Nej, fyfan. Jag kan förstå hur Antonio har blivit som han har blivit. Tragiskt alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in