2024-10-01, 23:29
Medlem
flugornass avatar
"Rakastan harrastaa seksiä."?
Citera
2024-10-02, 06:38
Medlem
Mune Sangss avatar
Heippa Anna Kiirja.
Citera
2024-10-02, 07:49
Medlem
"För en liten stund sedan så höll jag på att slå ihjäl mig PÅ RIKTIGT!!! Vittne hörledes blev @feliciabook till hela spektaklet och hon skrattade gott till sin pappas rapport om incidenten 🤣 Jag var arg som ett bi i 30 sek - sen så skrattade jag mest åt allt 😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Det viktigaste i harangen är ju att hon blivit lite mindre rund/ tung.

...och att hon faktiskt inte slog ihjäl sig PÅ RIKTIGT vilket man annars lätt kan göra när man snubblar

Var Felicias pappa där??
(Fattar att det är Roberto som åsyftas, men han är ju inte biologisk pappa till Felicia)
Senast redigerad av MrsGossip 2024-10-02 kl. 07:57.
Citera
2024-10-02, 09:52
Medlem
deama på gång?

https://postimg.cc/gallery/vcnbSWb
Citera
2024-10-02, 10:25
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annelia1960
deama på gång?

Lägenheten är Robertos. NÄR ska Anna fatta det? Det är Robertos hus, bil, lägenhet, inkomst, arv, etc...som Anna ser som sitt, som den parasit hon är.

Anna och Felicia är snyltare.
Citera
2024-10-02, 10:29
Medlem
snowbells avatar
Citat:
deama på gång?

Jag har funderat över en sak...
Under de perioder när Anna går ner i vikt, så verkar det allt som oftast vara mer drama än när hon är i en mer viktstabil period, eller vad man ska kalla det.
Kan det ha att göra med att hon blir mer lättirriterad när hon bantar? Hungerkänslor som gör henne småarg, eller vad handlar det om? (konstiga piller?)
Är det någon mer som reflekterat över det här, eller är det bara jag och mina hjärnspöken?
Citera
2024-10-02, 10:54
Medlem
TPLs avatar
"VAD är det som är så störande för vissa människor att vi har haft en lägenhet i Spanien? Den är nu såld och vi har en ny fast mindre lägenhet ~ vad är det som svider så jävligt i vissa pga det?!?
Men att ha lyxvillor och nära på slottsliknande fastigheter är okej... är det för att jag är nöjd och lycklig med det lilla i livet? Är det för att jag inte skryter? Är det för att jag shoppar på Primark och inte Dior? Är det för att jag är tjock och inte smal? VAD är problemet? Jag vet att ni tolkar detta på ett visst sätt, men låt mig förtydliga för sakens skull. Jag är trygg i mitt, i vårt, jag har de rätta energierna i sinnet, hjärtat och själen och jag mår bra ❤️ Men jag kommer ALDRIG förstå idiotin vissa ägnar sig åt. Kommer fortsätta be för era själar och jag kommer bara fortsätta ännu säkrare på min väg. För, uppenbarligen är jag på RÄTT väg annars jobbar inte demoner såååå hårt. Kasta ni bränsle på min kropp, det hjälper mig att brinna mer 🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏
Kärlek Anna
"

🤭
Citera
2024-10-02, 11:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Jag har funderat över en sak...
Under de perioder när Anna går ner i vikt, så verkar det allt som oftast vara mer drama än när hon är i en mer viktstabil period, eller vad man ska kalla det.
Kan det ha att göra med att hon blir mer lättirriterad när hon bantar? Hungerkänslor som gör henne småarg, eller vad handlar det om? (konstiga piller?)
Är det någon mer som reflekterat över det här, eller är det bara jag och mina hjärnspöken?
Vissa människor försöker gå ned i vikt hela livet, utan att lyckas. Antingen är de irriterade för de är konstant hungriga eller så är de irriterade eftersom de fuskar och resultatet uteblir.
Citera
2024-10-02, 11:20
Medlem
Citat:
deama på gång?

Det var en intressant länk!

Gällande ”förhöret” hon påstår hon haft med polisen, undrar om det är något hon inte vill berätta om men gör det ändå, som det brukar vara.

Och inte fasen har Hänt-chefen ringt henne och bett om ursäkt, herregud vad hon ljuger!
🙄🙄🙄
Citera
2024-10-02, 11:39
Medlem
Nytt på story (bild):

"Fick väl jag världens skönaste lyxigaste Pedikyren på 1 1/2 timme med massage wow 🥰⭐ Nu går jag på moln."

Vem förutom Anna pratar såhär? "Fick väl jag"?
Citera
2024-10-02, 12:29
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vissa människor försöker gå ned i vikt hela livet, utan att lyckas. Antingen är de irriterade för de är konstant hungriga eller så är de irriterade eftersom de fuskar och resultatet uteblir.

Ja, du har nog rätt. Inte lätt det där, ett ständigt dilemma, antingen lyckas gå ner i vikt eller försöka och misslyckas, med (konstant) dåligt humör...
Citera
2024-10-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaxon
Nytt på story (bild):

"Fick väl jag världens skönaste lyxigaste Pedikyren på 1 1/2 timme med massage wow 🥰⭐ Nu går jag på moln."

Vem förutom Anna pratar såhär? "Fick väl jag"?

Har för mig att Bianca och co pratade så för ett par år sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in