2024-08-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Dom är tydligen bästa vänner.
Vilket gäng 🙄
Undrar hur mycket saker som Felicia "råkade ramla ner i min väska ".
https://postimg.cc/gallery/YkNJWgx

Någon som förstår varför J verkar typ bo hemma hos dem var och varannan vecka ?
Hon var med dem till secunda casa oxå ?
Citera
2024-08-07, 20:18
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/rqnpX55

Julia har precis haft live hemma hos Anna.
Herregud 🙄
Vad är det här för människor??
Anna pjatade med bebisröst och inget hon sa är något en kvinna på över 50 skulle få för sig att säga.
Antonio hade fullt upp med att försöka vara med i liven.
Tog av sig luvan, rättade till håret, tog på luvan, tog av igen, rättade till håret, dansade och visade vilken låg intelligens han har stackaren.
Felicia var och gjorde sina naglar men kom hem på slutet av liven.
Dom är som en enda stor härlig familj.
Det är på riktigt riktigt skrämmande att se hur låg IQ dessa tre idioter har 🤢
Citera
2024-08-07, 20:34
Medlem
GodSosses avatar
Klippet visar deltagarna när dom maxar sina förmågor/ intelligens.
Citera
2024-08-07, 22:27
Medlem
Minkybabys avatar
En kompis såg Julia P:s tiktoklive igår featuring Anna Book och hennes son, och tog screenshots, här ett urval
https://postimg.cc/gallery/2f2wzqY6
Ett par favoritcitat från kommentarsfältet:
Kl 14:08
”visst var du mycket på tv3 förut????” Anna the Book har väl mest förekommit på TV4
Kl 14:32
”varför har han ett marsvin på hakan”
Citera
2024-08-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
Jag hade ont i magen inatt och låg då självklart och tänkte på Anna Book. Jag såg liven igår och det var kul. Tills Antonio äntrade scenen. Då började var och varannan skriva våldtäktsman. Anna blockade så fingret rök som hon brukar.

Men det var inatt jag kom på att de körde på Julias konto. Hon hade många följare. Tills Anna tog över telefonen och blockade hälften av dem 😂.

Tror ändå inte JP vill ha följare kvar som skriver skit om hennes vän/vänner .
Fast rätt komiskt är det hon är så jäkla snabb i sina blockeliblock-fingrar så hon tänkte nog inte på att det var JP s konto .
Senast redigerad av Tezz-l 2024-08-07 kl. 23:16.
Citera
2024-08-07, 22:47
Medlem
jymdjakets avatar
Vad gör henne så skvallervänlig? Tycker det är kul att någon som lär vara obskyr för alla under 35 är het så och dissar inte. Nyfiken på riktigt.
Citera
2024-08-07, 23:12
Medlem
Så Anna ska bli mormor alltså?
Citera
2024-08-08, 14:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koping-king
Så Anna ska bli mormor alltså?

Det är bara ett hittepå i tråden, det finns inga trovärdiga källor till det.
Citera
2024-08-08, 15:34
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Den gemensamma nämnaren är att båda har finskt ursprung. Samt att båda lever för uppmärksamhet.
I nån live på Julias sida sa Anna att hon känner Julias mamma sen hon var med i Ensam mamma söker.
Jag minns programmet men inte att AB var med på nåt sätt?
Citera
2024-08-08, 19:11
Medlem
Magictrixs avatar
Julia har alltså barn med Jockiboys brorsa. Där finns det pengar och kändisvärden att plocka för Anna.
Jocki har varit snäll och omtänksam om sin bror. Men man kan inte krama en knarkare frisk.
Den alltigenom godhjärtade Anna bestämde sig blixtsnabbt för att ta stackars Julia till sitt hjärta. Hur och vad Julia och snoppviftaren har ihop eller ens träffades vet jag inte. Kanske har de samma langare?
Eftersom Tookens egna barn alla lyckats bli myndiga men inte avlat barnbarn före 20 för Tooken desperat. Julia plockat ödmjukt tusenlappar ur Robertas plånbok. Hon vet var pengarna finns. Och så länge snoppviftaren får komma till så vet Tooken var hon har honom. Gissar att de besöker Casa de la puta varje gång de behöver pengar.
Citera
2024-08-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Julia har alltså barn med Jockiboys brorsa. Där finns det pengar och kändisvärden att plocka för Anna.
Jocki har varit snäll och omtänksam om sin bror. Men man kan inte krama en knarkare frisk.
Den alltigenom godhjärtade Anna bestämde sig blixtsnabbt för att ta stackars Julia till sitt hjärta. Hur och vad Julia och snoppviftaren har ihop eller ens träffades vet jag inte. Kanske har de samma langare?
Eftersom Tookens egna barn alla lyckats bli myndiga men inte avlat barnbarn före 20 för Tooken desperat. Julia plockat ödmjukt tusenlappar ur Robertas plånbok. Hon vet var pengarna finns. Och så länge snoppviftaren får komma till så vet Tooken var hon har honom. Gissar att de besöker Casa de la puta varje gång de behöver pengar.

Ja, jag tror också att Anna Book "tog till sig Julia" i hopp om att få uppmärksamhet från Jockiboy och Jonna. De är ju hennes allra fiiiinaste vänner, sen långt tidigare men verkar ju glömma bort sin fiiinaste, Anna Book, så hon måste väl påminna dem?

Jag är dock inte säker på att Jocke och Jonna, tycker det är så klokt att låta Cloe vistas under samma tak som en våldtäktsman. Eller jag kanske HOPPAS det. För den arma ungen, kunde ju behöva någon KLOK som ser till hennes bästa. Chrippa verkar vara helt galen, påtänd och jag vet inte om Julia är så mycket bättre.

Jocke och Jonna verkar ju åtminstone tänka rätt klokt om sina barn.
Citera
2024-08-08, 23:41
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/F0LwGds

Såg att Felicia har Tiktok och där kan man ta fram skämskudden och titta och lyssna på hur hon beter sig.
Låter precis som sin korkade morsa.
Trodde att Vanessa var den smartare men hon har blivit lika smaklös som Felicia och Anna.
Hon går runt på stan i en bh som knappt täcker brösten.
Båda har ärvt Annas generösa byst.
Felicia fick även ärva Annas stora röv som man kan se på nedersta bilderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in