2022-11-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Alla som vill synas till varje pris är med, seriösa kändisar tackar nej till att delta i sådant skräp. Konstigt att Discovery vill satsa pengar på att göra ett så uruselt program.
Blir nog bara en säsong.
Citera
2022-11-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Vi ses i nästa tv-produktion framöver och på andra platser med såklart"
Nej tack!

Ny asfaltsfilm. 😴
Har man inget jobb som artist så ställer man upp på skitprogram en gång per år. Även om man gör bort sig.
Citera
2022-11-19, 16:33
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Blir nog bara en säsong.
Fascinerande att någon i produktionen ens trott att det programmet har en chans att lyckas
Har för mig att idén kommer från Nederländerna. Blev det succé där eller?!
Eller tror man att vi svenskar har lite lägre krav? "Bara Anna är med kommer det ju funka!"

Framför allt var det nog väldigt billigt att producera. Vem bryr sig om det blir bra TV, eller kanalens rykte?
Citera
2022-11-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Antar hon tog det hårt att åka ut, hon är ju van vinna (B.L VIP) eller bli tvåa pga korrupt produktion (Let's Dance). Jag har inte sett den här senaste produktionen så jag har ingen aning vad det var för priser de tävlade om eller vilka prestationer de fick göra. Det är så med alla tävlingsmänniskor, de tar förluster extremt hårt.
Den dagen telefonen slutar ringa kommer hon nog ta det extremt hårt. Alla artister har up and downs speciellt under en lång karriär de måste själva lära sig acceptera och hantera sådant när den dagen kommer. Det gäller alla och även Anna kommer råka ur för en svacka. Men sånt vänder, finns alltid en ny låt.
Tyckte jag hörde i nån pod med henne att hon skulle kunna tänka sig göra film, någon/några minns ej vilka trodde hon skulle göra bra ifrån sig på vita duken ich att hon helst ville spela mot Mikael Persbrandt.
Vem vet om Micke håller sig fräsch kanske de dyker upp tillsammans.
Vill Anna göra film så finns redan Lilla Fridolf o Selma.
Citera
2022-11-19, 16:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vill Anna göra film så finns redan Lilla Fridolf o Selma.

Serien "Skenet bedrar" finns också så det är kört att gå den vägen. Kanske kan hon och familjen ta över buskisscenen efter Stefan och Krister?
Citera
2022-11-19, 17:02
Medlem
osnutens avatar
Öppenhjärtig intervju med Carola i Expressen/Amelia. Hon och Anna verkar ha två muskliga saker gemensamt. Är det ett utbrett problem bland sångerskor?

https://www.expressen.se/amelia/caro...fa-omkull-mig/

Citat:
På ett skåp bredvid soffan i vardagsrummet står ett par guldfolierade stilett-stövlar som dekoration. Stövlarna, av märket Alexandre Vauthier, för 890 euro, införskaffade Carolas stylist Linda inför Carolas duett med Zara Larsson i Avicii Arena.

Carola sjöng låten ”Säg mig vad du står” tillsammans med artisten Zara Larsson.

– Jag sa till Linda att jag behövde en outfit som kändes ’dynamite’. Stövlarna är fantastiska, men väldigt tighta runt vaden. Precis när jag skulle gå ut och sjunga slog krampen till och jag ville bara ta av mig dem. Men det gick ju inte. Jag fick stampa vilt och sjunga ändå. Kan man få smalare vader i min ålder? Jag tror inte jag kommer kunna bära dem igen. Men de är vackra att titta på!
Citera
2022-11-19, 20:02
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Öppenhjärtig intervju med Carola i Expressen/Amelia. Hon och Anna verkar ha två muskliga saker gemensamt. Är det ett utbrett problem bland sångerskor?

Skillnaden mellan dessa två är, bortsett från "muskliga vader", att Carola har en sångröst och fin kropp, AB saknar båda.
Citera
2022-11-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Skillnaden mellan dessa två är, bortsett från "muskliga vader", att Carola har en sångröst och fin kropp, AB saknar båda.
Anna kanske inte har sångröst men hon har iaf långa bröst. Skulle behöva gå upp i vikt.
Sen har hon underbara texter. Vem har inte sjungot ABC
Citera
2022-11-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Fascinerande att någon i produktionen ens trott att det programmet har en chans att lyckas
Har för mig att idén kommer från Nederländerna. Blev det succé där eller?!
Eller tror man att vi svenskar har lite lägre krav? "Bara Anna är med kommer det ju funka!"

Framför allt var det nog väldigt billigt att producera. Vem bryr sig om det blir bra TV, eller kanalens rykte?
Har inte sett en enda minut av skit programmet Kollar man bara på reklamen och ser vilka som är med, då hoppar man. Räcker med att se fläsk Book längst fram så tittar man ej. Synd om alla företag som betalar dyr reklamtid måste få så få tittare. Nu hatar jag reklam men vi som konsumenter måste ju betala deras varor om vi köper dem.
Citera
2022-11-19, 23:16
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
I ärlighetens namn tyckte jag inte Carolas vader såg speciellt muskliga ut. Hon promenerar nog inte så mycket

Något annat som slog mig i artikeln:
Citat:
Efter flyktingvågen 2015 öppnade Carola upp sitt hem för tio flyktingar från Iran och Uganda till sitt hem i Brommavillan. Flyktingarna bodde hos Carola från slutet av september till slutet av december. När Carola åkte på turné gav hon dem nyckeln till sitt hem, och sitt förtroende.
Vad säger du Anna? Kanske skulle kunna liva upp Suckunge? Nytt fräscht content. Egen TV-såpa? Life by the Book
Citera
2022-11-19, 23:29
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Läste att Carola och Måns Zelmerlöw skulle ut och göra en julturné tillsammans. Vad tror ni om Anna Books chanser att göra ett juluppträdande i år?

En julshow på Berns med orkester och gästartister är väl en utopi, likaså en julkonsert med BAO i Storkyrkan, men nåt litet uppträdande med en bandspelare som ackompanjemang på ett äldreboende eller i nåt församlingshem kanske det kan bli?

När hon var med i Jakobs stege berättade hon att hon ville bli kyrkosångerska. Därefter berättade Ktbocken här på Flashback att hon varit i kontakt med personalen på Filadelfiakyrkan på Rörstrandsgatan i Stockholm och erbjudit sig att uppträda på deras scen. Enligt flertalet trovärdiga personer har jag fått denna information, skrev Ktbocken.

Trots ihärdiga försök, vemodiga vädjanden (storslagna planer med hennes galanta begåvning inom underhållningsbranschen ) och upphöjande av sig som en kristen individ, avböjde de bestämt, skrev Ktbocken vidare.

Märstas skönsjungande näktergal och tillika självutnämnda ambassadör kanske skulle börja med att plocka upp HosiANNA på sin kyrkliga repertoar...
Citera
2022-11-20, 11:18
Medlem
Hon finns på facebook också, för oss som är blockade på Insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in