2024-09-27, 20:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Mästarinnan i meningslösa fotografier. Carrera-marmor är vit eller blågrå för övrigt.
Roberto i helsvart och långbyxor trots 30 grader och sol men han ska väl till banken och finansiera Annas alla önskemål.
Citera
2024-09-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Solen skiner och jag mår extremt bra... men, tyvärr finns skuggorna överallt. Idag vaknade jag till klipp från en LIVE & det som kom fram stämmer inte!!! Jag kommer ge min respons i det som uttalats, för enough is enough. Men i första hand som alltid, så är jag upptagen med att LEVA & vara tacksam på riktigt, så skuggorna ställer jag mig inte i, för solen värmer sååå skönt, jag tankas med energi, blir brun & fräsch, njuter av att ta ett bad snart, lyssna på musik & spendera kvalitetstid med min härliga man, så jag återkommer i ärendet. För en sak är säker - den här Booken är trött på lögner från allt & alla som tar sig rätten att förtala, ljuga & missbruka mitt tålamod, snällhet för JA jag är snäll, min generositet, empati & omtanke. Det du ger, får du fom nu tillbaka & lögner kommer mötas med sanningen. Det räcker med er nu! "

Spännande. Nu blir det räfst och rättarting. Glömt är det där med att vara förlåtande och att vända andra kinden till. Nu jävlar är Anna på krigsstigen.
Jaaa äntligen kom sanningen fram (återigen) om vem Tunnan egentligen är! 👍

Hon lyckades säkert lura några stackare med snacket om Gud och förlåtelse, men vi bookomaner ser direkt igenom henne.
Oss lurar du inte Tunnan, vi vet vilken hemsk person du är.

Nu ska det bråkas igen och viktigt förstås att det görs inför öppen ridå på sociala medier, enligt Tunnan har det inte hänt om det inte finns dokumenterat för alla att se.
🤮🤮 för ”henne”
Citera
2024-09-27, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Något har skurit sig rejält vad gäller Julia P och Anna/Felicia den saken är klar. Nu är det Angelica T (som är den som ”skvallrat” på Julia) som är familjens nya bästis.

Christoffer Berg (Joacim Lundells bror) satt igår och hotade med att lämna ut besvärande sanningar om Annas familj. Undrar om det är ytterligare ett krig på G?
Mycket intressant men kan det verkligen finnas någon sanning som är mer besvärande än det vi alla redan vet dvs domar för sexuella övergrepp på barn samt åldringsbrott?!
Citera
2024-09-27, 22:28
Medlem
flugornass avatar
Nej det finns ingen sanning i det, bara ont förtal och avundsjuka.
Citera
2024-09-28, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Å men stackars ANNA! Alla försöker alltid smutskasta henne!
Har inte sett vilken live hon avsåg, men boohoo, så finns alla hennes lives för evigt på nätet.
Hon får tugga i sig att hon själv postat;
*Anna pratar feminism
*Anna är bitter över en hel massa saker
(Molly Sandén tex)
I intervjun sa hon en sak och liksom idiotflinade, i liven var tonen en annan 🙂‍↔️

Orkar inte. Ork it förklara för dig Anna, som inte läser här, varför du för alltid kommer vara den som gjorde bort sig på sina lives för åtminstone halva Sveriges befolkning.
Alla känner någon, som känner någon som kä…Osv.

Hur hon inte bara ta att hon gjort fel, sagt något tokigt eller bara vara en normal människa som trampar i klaveret ibland och som står för det?

Ljuger!? Nej! Vi ÄGER Secunda Casa!
Ja fast nä det hon ju inte. Prinskorven sa ju att ni hyrde den (den liven finns ju också ute-för all framtid)
Nä det kunde hon ju inte heller bemöta utan att ljuga.
Bättre beskylla sin egna son för att vara en lögnare som fått lära sig att inte skryta om att mamma och pappa har en lägga i Spanien.

Mother of the year assessor goes toooo…
*Trumvirvel nu
ANNA TOLEDANO BOOOOOOOK!
Att hon pumpade ut LIVEs dagligen (flera om dagen ibland) som sparades måste vara en stor ilska för henne nu. Alla kan ju nämligen enkelt beskåda hennes personlighet utan problem. Hoppas någon har sparat ned alla LIVEs dessutom (vem vet vad som händer i framtiden? Den berömda LIVEn från väntrummet är vad jag vet borta idag). Det är extra intressant att hon en gång "favorited" en LIVE på sin insta, som låg uppe ett tag med beskrivningen "TRODDE NI ATT JAG SKULLE TA BORT DENNA NEJ DÅ"osv osv, där hon var riktigt bananas vidrig. Sen tog hon bort den

Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Oj. Hon är riktigt arg!
Hon känner sådan vrede, men försöker ändå intala sig själv att njuta av solen.

Hur många gånger ska hon behöva påpeka att hon är otroligt tålmodig, snäll, generös, empatisk och omtänksam? När ska folk fatta det?

Lokalt över Anna i Spanien råder lågtryck. Åska med risk för rejäla blixtnedslag
Hahaha, hur många gånger ska hon behöva hota folk innan de inser hur underbar hon är?
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jaaa äntligen kom sanningen fram (återigen) om vem Tunnan egentligen är! 👍

Hon lyckades säkert lura några stackare med snacket om Gud och förlåtelse, men vi bookomaner ser direkt igenom henne.
Oss lurar du inte Tunnan, vi vet vilken hemsk person du är.

Nu ska det bråkas igen och viktigt förstås att det görs inför öppen ridå på sociala medier, enligt Tunnan har det inte hänt om det inte finns dokumenterat för alla att se.
🤮🤮 för ”henne”
Jag tror bråk och drama är det bästa Anna vet. Även om hon kanske inte själv vet om det
Citera
2024-09-28, 13:47
Medlem
Tuttlutts avatar
[quote=17tanter|89651346]Att hon pumpade ut LIVEs dagligen (flera om dagen ibland) som sparades måste vara en stor ilska för henne nu. Alla kan ju nämligen enkelt beskåda hennes personlighet utan problem. Hoppas någon har sparat ned alla LIVEs dessutom (vem vet vad som händer i framtiden? Den berömda LIVEn från väntrummet är vad jag vet borta idag). Det är extra intressant att hon en gång "favorited" en LIVE på sin insta, som låg uppe ett tag med beskrivningen "TRODDE NI ATT JAG SKULLE TA BORT DENNA NEJ DÅ"osv osv, där hon var riktigt bananas vidrig. Sen tog hon bort den

Så många lives man aldrig glömmer!
Den i väntrummet med "preach motherfucker preach! "My bible my believes "

Den när hon dansade i köket bakom en stol.

Den när hon söp med sin dotter och hennes kompis 🙄
https://postimg.cc/gallery/TxnNccg

Listan kan göras lång 😁
Senast redigerad av Tuttlutt 2024-09-28 kl. 13:59.
Citera
2024-09-28, 14:21
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Något har skurit sig rejält vad gäller Julia P och Anna/Felicia den saken är klar. Nu är det Angelica T (som är den som ”skvallrat” på Julia) som är familjens nya bästis.

Christoffer Berg (Joacim Lundells bror) satt igår och hotade med att lämna ut besvärande sanningar om Annas familj. Undrar om det är ytterligare ett krig på G?

Tänk att det har hänt igen.
Ännu en vänskap som gått åt helvete.
Så otippat 😁

https://postimg.cc/gallery/QHLhK4k

https://i.postimg.cc/59X3hFWB/Screen...321-Chrome.jpg
Citera
2024-09-28, 14:33
Medlem
GodSosses avatar
Livet leker, för oss som följer Tunnan på FB!
De engelska sentenserna haglar och hennes passiva aggressivitet sjuder!
Citera
2024-09-28, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Så otippat 😁

Bra sammanställning! Och ändå är detta bara en liten bråkdel av alla liknande inlägg hon gjort genom åren...

PS: När man ser dessa inlägg från ca 2016 och tidigare slås man över hur efterblivet och barnsligt hennes språk verkligen var. Alltså det är ju det nu också, men det var en extra nivå tidigare.

Så man måste minnas att det hon skriver idag faktiskt är ganska genomtänkt och ordkorrigerat (med hennes standard då :O )
Citera
2024-09-28, 19:58
Medlem
Hej Anna,
Jag ser att du handlar på Primark.
Det är frestande för den med begränsade tillgångar.
Jag vill ändå be dig läsa detta
https://www.just-style.com/analyst-c...imark/?cf-view
Citera
2024-09-28, 23:06
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Så otippat 😁

Ja det är konstigt att ALLA Annas bff efter en tid blir hennes värsta fiende. Och att det alltid följer samma mönster.
*från ingenstans dyker en människa upp och blir bästis, den bästaste ever, underbar och fantastisk.
*det bjuds på skratt, goda middagar i bästa vänners lag, presenter, piffade gästrum och packade fina mackor, man är kattvakt, blomvakt och städar och planterar.
* sen out of the blue....sorgsna bilder, engelska citat och detta jävla tjat om karma

Sen är vännen, den bästaste bästisen ever ute ur bild.

Det finns en gemensam nämnare genom alla dessa personer som passerat revy i Annas bästisliv nämligen Anna Book.

Men aldrig..inte en enda gång har de sk bästisarna sålt ut henne, nämnt henne eller pratat skit om henne ens med fingerat namn utan hon dyker helt enkelt inte upp i deras flöden, på deras fester eller i deras liv mer.
Om vi bortser från det öppna och väldigt raka men ändå empatiska brev som Deedee mfl skrev för ett antal år sedan.

Anna däremot lämnar gärna ut och spyr galla till höger o vänster. Nej hon nämner inga namn men även den mest slöa i tanken kan ju lägga ihop vem hon menar vid varje "split up".

Sammanfattat är Anna solklart den felande länken i så många relationer att jag blir förvånad över att någon som är det minsta offentlig (och då menar jag fler än 100 följare på Instagram ) vill visa sig ihop med henne. Hur vågar dem?
Citera
2024-09-28, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Livet leker, för oss som följer Tunnan på FB!
De engelska sentenserna haglar och hennes passiva aggressivitet sjuder!

Prinrscreens please
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in