2024-05-24, 13:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Intressant att hon skriver att man ska inte bara besöka och titta på hennes sida utan hon uppmanar till att även följa henne.
Hon blockar ju till höger och vänster utan anledning så varför vill hon ha fler följare….?
Hur många blockningar ångrar Anna nu?
Först klipper hon kontakten med en massa följare och när dom nu behövs för turkrabatten vill hon att alla kommer tillbaka. Nädu Anna, jag kommer inte att vara medfinansiär. Det här får Roberto och du fixa själva.
Det räcker att jag och många andra via skattsedeln tvingas betala för den vård som kommer att behövas efter turkexperimentet. 👿
Citera
2024-05-24, 22:02
Medlem
Blev bockad trots att jag aldrig kommenterat eller gillat nåt. Hon antog nog att jag var ett troll. Kan bero på att jag hade en profilbild med mörka glajer.
Citera
2024-05-24, 23:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Blev bockad trots att jag aldrig kommenterat eller gillat nåt. Hon antog nog att jag var ett troll. Kan bero på att jag hade en profilbild med mörka glajer.
Var det den nya, goa glada, TurkAnna som blockade dig?
Eller var det gamla bittra HästAnna, som någon hade tvingat på för stora tänder?
Citera
2024-05-24, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Eller var det gamla bittra HästAnna, som någon hade tvingat på för stora tänder?
Tunnan blockar alla till höger och vänster så fort så man hänger inte med, det är helt normalt vad gäller henne 😀
Citera
2024-05-24, 23:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Tunnan blockar alla till höger och vänster så fort så man hänger inte med, det är helt normalt vad gäller henne 😀
Haha! Tro mig, jag vet
Tänkte det vore kul att veta om hon fortfarande blockar folk, även efter att hon nyligen bett om fler följare
Citera
2024-05-25, 02:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Intressant att hon skriver att man ska inte bara besöka och titta på hennes sida utan hon uppmanar till att även följa henne.
Hon blockar ju till höger och vänster utan anledning så varför vill hon ha fler följare….?
Hon har ju spelat in en ny platta… i alla fall några låtar hon är väldigt stolt över. Hela den här turkresan och tigga nya följare är en del av hennes noga uträknade Come back. Nya gaddar, lite smink, en tjusig klänning och en hit och hon är tillbaka på banan tror hon. Men utan skivbolag och pr får halmpyntet betala kalaset. Lär bli halva arvet som brinner upp där.
Citera
2024-05-25, 11:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon har ju spelat in en ny platta… i alla fall några låtar hon är väldigt stolt över. Hela den här turkresan och tigga nya följare är en del av hennes noga uträknade Come back. Nya gaddar, lite smink, en tjusig klänning och en hit och hon är tillbaka på banan tror hon. Men utan skivbolag och pr får halmpyntet betala kalaset. Lär bli halva arvet som brinner upp där.

Var kan man lyssna på det nya "underverket"?
Citera
2024-05-25, 13:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var kan man lyssna på det nya "underverket"?
Det är inte släppt ännu. Hon visade lite bilder och hjärtan från studion i våras. Tydligen har hon hyrt in ett par proffsiga producenter. Om de är lika förtjusta i materialet som hon själv vet vi inte. Under normala förhållanden ska det väl bli ett släpp till hösten. Med Tooken vet man aldrig.
Citera
2024-05-25, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Den gamla surkärringen Anna som antog att jag var skadlig för henne av nån anledning.
Som tidigare sagt så hade jag varken kommenterat eller lajkat nåt.
Citera
2024-05-26, 14:31
Medlem
TPLs avatar
"Älskade mamma 🦋
Glömmer dig aldrig, tänker på dig alltid 🤍
Tack för mitt liv 🙏
"

Anna tänker alltid på sig själv, att hon alltid tänker på den som satte henne på gödkur är så överdrivet. Anna blev påmind eftersom det är Mors dag i dag. Annars hade det varit Celine Dion och Anna Book för hela slanten.
Ska säkert firas på stamhaket i Sigtuna där Anna blir serverad av finaste F.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-05-26, 18:39
Medlem
TPLs avatar
12 bilder på blommor och mat som Anna uppvaktats med i dag. Bästa mamman i världen, med lika fantastiska avkommor och en totalt bortkommen toffel till finansiär av all galenskap.
Coca-Cola till maten, allt för att testa nya sommartänderna.
Kör på så resten av sommaren. 👏👏👏
Citera
2024-05-26, 19:26
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/C57Pqzf

Vanessa hyllar "sin vackra mamma"
Tycker att hon är väldigt smal helt plötsligt om man jämför med bilderna från Turkiet i veckan.
Hittade några gamla bilder bl.a en där Anna åker och köper pizza till sina barn pga att maten i skolan inte var god.
Klok mamma som ser till att barnen får hälsosamma vanor 🙄
Felicia tycker inte att man ska definieras av hur man betett sig.
Ok 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in