2024-09-27, 15:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Solen skiner och jag mår extremt bra... men, tyvärr finns skuggorna överallt. Idag vaknade jag till klipp från en LIVE & det som kom fram stämmer inte!!! Jag kommer ge min respons i det som uttalats, för enough is enough. Men i första hand som alltid, så är jag upptagen med att LEVA & vara tacksam på riktigt, så skuggorna ställer jag mig inte i, för solen värmer sååå skönt, jag tankas med energi, blir brun & fräsch, njuter av att ta ett bad snart, lyssna på musik & spendera kvalitetstid med min härliga man, så jag återkommer i ärendet. För en sak är säker - den här Booken är trött på lögner från allt & alla som tar sig rätten att förtala, ljuga & missbruka mitt tålamod, snällhet för JA jag är snäll, min generositet, empati & omtanke. Det du ger, får du fom nu tillbaka & lögner kommer mötas med sanningen. Det räcker med er nu! "

Spännande. Nu blir det räfst och rättarting. Glömt är det där med att vara förlåtande och att vända andra kinden till. Nu jävlar är Anna på krigsstigen.
Oj. Hon är riktigt arg!
Hon känner sådan vrede, men försöker ändå intala sig själv att njuta av solen.

Hur många gånger ska hon behöva påpeka att hon är otroligt tålmodig, snäll, generös, empatisk och omtänksam? När ska folk fatta det?

Lokalt över Anna i Spanien råder lågtryck. Åska med risk för rejäla blixtnedslag
Citera
2024-09-27, 15:48
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
"26 September 2024 17:14:01

🥰🇪🇸🥰🇪🇸🥰🇪🇸🥰 vårt nya!!! Nyper oss i armen, fortfarande i bästa zonen med ännu bättre läge fast inte långt från vårt underbara tidigare hem. Livet! Det blir verkligen bara bättre och bättre 👏🏽🥰❤️👏🏽🥰❤️👏🏽
"

Äntligen lite Carrera-marmor...

https://storynavigation-cdn.powergea...NpZD0yOTk5Yjg=

Mästarinnan i meningslösa fotografier. Carrera-marmor är vit eller blågrå för övrigt.
Citera
2024-09-27, 15:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
"26 September 2024 17:14:01

🥰🇪🇸🥰🇪🇸🥰🇪🇸🥰 vårt nya!!! Nyper oss i armen, fortfarande i bästa zonen med ännu bättre läge fast inte långt från vårt underbara tidigare hem. Livet! Det blir verkligen bara bättre och bättre 👏🏽🥰❤️👏🏽🥰❤️👏🏽
"

Äntligen lite Carrera-marmor...

https://storynavigation-cdn.powergea...NpZD0yOTk5Yjg=
Notera att hon medvetet valt att applådera med bruna händer…
Citera
2024-09-27, 16:10
Medlem
Citat:

Spännande. Nu blir det räfst och rättarting. Glömt är det där med att vara förlåtande och att vända andra kinden till. Nu jävlar är Anna på krigsstigen.

Något har skurit sig rejält vad gäller Julia P och Anna/Felicia den saken är klar. Nu är det Angelica T (som är den som ”skvallrat” på Julia) som är familjens nya bästis.

Christoffer Berg (Joacim Lundells bror) satt igår och hotade med att lämna ut besvärande sanningar om Annas familj. Undrar om det är ytterligare ett krig på G?
Citera
2024-09-27, 16:16
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Om man fokuserar på Anna Book som person och hur hon upplever sin omvärld kan man ju fundera äver hennes psykiska reaktioner. Personen Anna Book är ju i fokus hela tiden och hur känner hon det? Det borde diskuteras! Bl.a. hur upplever Anna Book att det finns trettio miljoner visningar här?
Citera
2024-09-27, 16:21
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/c6J38y0B

Visserligen ett inlägg från augusti men det är förmodligen fortfarande aktuellt 😉
Citera
2024-09-27, 16:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Mästarinnan i meningslösa fotografier. Carrera-marmor är vit eller blågrå för övrigt.
Det heter Carrara men när Anna guidade runt i lekstugan sa hon att det var Carrera-marmor i badrummet.
Finns i slutet av denna live (som är 11:49)

https://youtu.be/cFFWEbUU0II?si=uZuzAUXN-FMRWLIF

Anna tjatar på Roberto "-Jo, kom nu älskling!" att följa med på rundtur. Vid 2:29 säger hon Carrera-marmor...
Citera
2024-09-27, 17:11
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det gör hon alltid. Hennes memoji har också ganska mörk hudfärg.
Citera
2024-09-27, 17:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Det gör hon alltid. Hennes memoji har också ganska mörk hudfärg.
Också ett sätt att tvätta bort stämpeln som finska. Hon vill så gärna vara en eldig spanjorska, men allt jag ser är en finsk rom.
Citera
2024-09-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Något har skurit sig rejält vad gäller Julia P och Anna/Felicia den saken är klar. Nu är det Angelica T (som är den som ”skvallrat” på Julia) som är familjens nya bästis.

Christoffer Berg (Joacim Lundells bror) satt igår och hotade med att lämna ut besvärande sanningar om Annas familj. Undrar om det är ytterligare ett krig på G?
Kan man se/höra detta?
Citera
2024-09-27, 18:01
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma

Hm..."besvärande sanningar"...och om familjen...vad vet Christoffer Berg om Anna o hennes familj som inte skulle tåla dagsljus?

Spänningen stiger...
Citera
2024-09-27, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Kan man se/höra detta?
Gå in på hans öppna IG (händelser) så hittar du länken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in