2022-10-10, 17:21
Medlem
Suck!! Nu har hon (troligtvis) tjatat till sig ett besök i Bathina Philipsons podd.

https://postimg.cc/fSwYK9PN

Jag hoppas att Bethina den här gången är mer påläst. När tanten var med senast (2018) köpte BP varenda jäkla lögn Tant Toledano levererade.
Finns mängder av exempel.
- The Retarded och hon har sex varje dag
- Det jobbigaste/mest skamfyllda tanten hade varit med om var att hennes moster var alkoholiserad (vääääääldigt länge sedan).
Att hennes son precis blivit dömd för våldtäkt ”glömde hon”.
Det finns, som sagt, mängder av lögner som Bathina svalde rakt av. Hon fick i och för sig inte chansen att säga något eller ställa en fråga speciellt ofta. Tant Toledano pratar, pratar, pratar i vanlig ordning.

Om inte Fru Philipson är bättre påläst den här gången så tycker jag det är sorgligt (och litet oproffsigt).
Time will tell!!!
Citera
2022-10-10, 17:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Icke-följare...
Tror många är icke-följare för att det är lite skämmigt att följa Anna, och alla jag känner som går in på hennes sida just för att hon är så pinsam. Storstädningen och ilskan över utlovad städning blev till en allmän flabbis i helgen, och vi saknar hennes ologiska livesändningar.... Själv är jag blockad men går in och kollar via vårt företagskonto. Skulle aldrig svärta ner företagsnamnet genom att stå som följare till Tooken.
Anna är ju värsta superstjärnan på tiktok!
Kan tänka mig att en hel del ungdomar är inne och kollar hennes IG, för att se om hon hittat på nåt nytt

https://www.tiktok.com/tag/annabook?lang=en
Citera
2022-10-10, 18:46
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Suck!! Nu har hon (troligtvis) tjatat till sig ett besök i Bathina Philipsons podd.

Det finns, som sagt, mängder av lögner som Bathina svalde rakt av. Hon fick i och för sig inte chansen att säga något eller ställa en fråga speciellt ofta. Tant Toledano pratar, pratar, pratar i vanlig ordning.

Om inte Fru Philipson är bättre påläst den här gången så tycker jag det är sorgligt (och litet oproffsigt).
Time will tell!!!

Har Anna varit ärlig någon gång? Allt handlar ju om att spela intressant eftersom hon inte längre är så otroligt intressant som hon var för många år sedan när hon tävlade med ABC. Hon kan inte acceptera att hon är slut som artist. Tycker mest synd om henne. Mindervärdeskomplex kallas det tror jag.
Citera
2022-10-10, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma

https://postimg.cc/fSwYK9PN

Jag hoppas att Bethina den här gången är mer påläst. När tanten var med senast (2018) köpte BP varenda jäkla lögn Tant Toledano levererade.
Finns mängder av exempel.
- The Retarded och hon har sex varje dag
- Det jobbigaste/mest skamfyllda tanten hade varit med om var att hennes moster var alkoholiserad (vääääääldigt länge sedan).
Att hennes son precis blivit dömd för våldtäkt ”glömde hon”.

Time will tell!!!
Tooket är en driftkucku! Alltså, folk har ju roligt åt henne. Fru Philipsons agenda är att få Stolledano att känna sig komfortabel lite VIP och berätta om sånt som får väninnorna att vrida sig av garv. Vi vet och fru Philipson vet att Tooket är utan filter när det gäller munlädret Hon bara äääälskar att få berätta om sig själv
Citera
2022-10-10, 19:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Har Anna varit ärlig någon gång? Allt handlar ju om att spela intressant eftersom hon inte längre är så otroligt intressant som hon var för många år sedan när hon tävlade med ABC. Hon kan inte acceptera att hon är slut som artist. Tycker mest synd om henne. Mindervärdeskomplex kallas det tror jag.
Anna har väl gett begreppet oärlig ett ansikte.
Hon är en lögnmakerska och talar sällan ett sant ord.
Fast jag tycker hon är underhållande på sitt sätt...
Citera
2022-10-10, 22:23
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna har väl gett begreppet oärlig ett ansikte.
Hon är en lögnmakerska och talar sällan ett sant ord.
Fast jag tycker hon är underhållande på sitt sätt...

Anna är lyteskomik i sitt fylla namn och betydelse. Mytomaner är för övrigt humoristiska men Anna är tragikomisk. Undrar ibland om hon gör alla galna upptåg med flit för att hon söker uppmärksamhet.
Citera
2022-10-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna är ju värsta superstjärnan på tiktok!
Kan tänka mig att en hel del ungdomar är inne och kollar hennes IG, för att se om hon hittat på nåt nytt

https://www.tiktok.com/tag/annabook?lang=en

Jamen så måste det vara. Anna är åtlöjes-stjärna på tik-tok. 😂😂😂
Citera
2022-10-11, 07:43
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Tooket är en driftkucku! Alltså, folk har ju roligt åt henne. Fru Philipsons agenda är att få Stolledano att känna sig komfortabel lite VIP och berätta om sånt som får väninnorna att vrida sig av garv. Vi vet och fru Philipson vet att Tooket är utan filter när det gäller munlädret Hon bara äääälskar att få berätta om sig själv
Socitetsdamerna ftån Spanien och Kurdistan. Eller menar Sigtuna och Östermalm har verkligen funnit varandra. S:t Tropez nästa månne?
Citera
2022-10-11, 07:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Jamen så måste det vara. Anna är åtlöjes-stjärna på tik-tok. 😂😂😂
Anna är den där lite lätt utvecklingsstörda i gruppen som tror alla skrattar med henne, men som i själva verket skrattar åt henne.
Citera
2022-10-11, 17:27
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Hoppas du har rätt om Bathinas agenda!

Förra gången var ju Anna fortfarande hög på sig själv efter BL-VIP.
Hoppas BP styr Anna lite försiktigt med väl avvägda frågor, och sen låter henne svamla ganska fritt. BP kanske inflikar lite "Ja men eller hur? Så är det ju!" ibland.
Anna är som sagt som bäst när hon får känna sig lite VIP

Sen klipper BP bort Annas favoritämnen, som redan avhandlats i förra avsnittet.
Kvar blir nya, virriga Annatankar om livet och karriären!

Vi kanske slipper:
"Å herregud! Var ska jag börja? Det har hänt mycket sen vi senast sågs. Jag har verkligen haft fullt upp! Jag har ju aldrig velat vara nån kändis. Ju äldre jag blir, desto mer inser jag att familjen är meningen med livet. Men jag har så många spännande projekt på gång. Nej, tyvärr, jag kan inte avslöja något."
Senast redigerad av osnuten 2022-10-11 kl. 18:05.
Citera
2022-10-11, 19:19
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vi kanske slipper:
"Å herregud! Var ska jag börja? Det har hänt mycket sen vi senast sågs. Jag har verkligen haft fullt upp! Jag har ju aldrig velat vara nån kändis. Ju äldre jag blir, desto mer inser jag att familjen är meningen med livet. Men jag har så många spännande projekt på gång. Nej, tyvärr, jag kan inte avslöja något."

Kusligt, du kan uppenbarligen se in i framtiden!
Har du lottoraden för i morron oxå?
Citera
2022-10-11, 19:45
Medlem
Rimberts avatar
Anna Book är en fruktansvärt rolig person, som man dock inte skulle vilja ha i sin närhet.
Hon ger oss många goda skratt, fast kanske inte på det sätt hon trodde...

En av mina favortitepisoder var när hon låtsades blöda på handen och det det visade sig att blodet var en hallonsmoothie och hennes förklaring efteråt var att hennes blod var så rent, för att hon varken rökte eller snusade och var väldigt måttlig med alkohol och att det var därför hennes blod såg ut som hallonsmoothie.
Hon sade sig till och med ringt en läkare på Danderyds sjukhus för att bekräfta detta.
Senast redigerad av Rimbert 2022-10-11 kl. 20:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in