2024-06-21, 09:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Såg precis att Anna finns på Lexbase. Någon som har koll på varför? För vad jag förstått är det bara brottmål som hamnar där, dvs inte civilrättsliga mål som t.ex. tvister. Och i så fall kan det inte handla om mattorna hon försnillade till sig.

Har vi i tråden missat något?
Citera
2024-06-21, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Såg precis att Anna finns på Lexbase. Någon som har koll på varför? För vad jag förstått är det bara brottmål som hamnar där, dvs inte civilrättsliga mål som t.ex. tvister. Och i så fall kan det inte handla om mattorna hon försnillade till sig.

Har vi i tråden missat något?
Vad en snabb googling ger mig är att det finns många domar där som inte har med brottsmål att göra utan kan t ex vara tvister mellan privatpersoner
Citera
2024-06-21, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Man behöver inte ens följa henne för att bli blockad, jag följde henne inte , jag varken gillade eller kommenterade hennes inlägg. Jag var inne och kollade ibland och plötsligt blev jag blockad så hon har koll också på människor som inte ens följer henne.

Tror det räcker om man har en lite "stökig" profilbild på insta för att bli blockad. Hände mig trots att jag aldrig kommenterat eller gillat nåt.
Citera
2024-06-21, 14:08
Medlem
TPLs avatar
Anna och Roberto firar midsommar hos Kins pappa utanför Hudiksvall. Söker man på Kins pappas namn dyker det upp flera bilder på My från tiden när hon firade midsommar tillsammans med Kin och hennes föräldrar... 🤭
Senast redigerad av TPL 2024-06-21 kl. 14:13.
Citera
2024-06-21, 21:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna och Roberto firar midsommar hos Kins pappa utanför Hudiksvall. Söker man på Kins pappas namn dyker det upp flera bilder på My från tiden när hon firade midsommar tillsammans med Kin och hennes föräldrar... 🤭
Ingen verkar vilja synas på Annas bilder. Förutom Roberta då, som inte vågar säga nej
Eller väljer Anna självmant att fokusera på det viktiga i livet? Mat!
Är det måhända Anna själv som dukat, och därför det bör visas upp?

https://postimg.cc/JHsDGtSx
https://postimg.cc/jnxc96w5
Senast redigerad av osnuten 2024-06-21 kl. 21:07.
Citera
2024-06-21, 21:51
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ingen verkar vilja synas på Annas bilder. Förutom Roberta då, som inte vågar säga nej
Eller väljer Anna självmant att fokusera på det viktiga i livet? Mat!
Är det måhända Anna själv som dukat, och därför det bör visas upp?

https://postimg.cc/JHsDGtSx
https://postimg.cc/jnxc96w5
Dom små Kalles Kaviar tuberna får man ofta när man äter frukost på hotel är det möjligen stöldkods vi ser på bilden?
Tänk om halmpyntet använde lungorna till att säga vad tänker och tycker om sin fru, är han på riktigt bara en toffel eller dumt naiv.
Hur står han ut jag börjar tycka synd om karln han kan inte ha det lätt.
Citera
2024-06-21, 22:26
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Dom små Kalles Kaviar tuberna får man ofta när man äter frukost på hotel är det möjligen stöldkods vi ser på bilden?
Tänk om halmpyntet använde lungorna till att säga vad tänker och tycker om sin fru, är han på riktigt bara en toffel eller dumt naiv.

Ang de små kaviartuberna:
kan vara ett bidrag från den brottsdömda dottern, hon vet ju hur att få med sig saker som tillhör någon annan.
Citera
2024-06-21, 22:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Robertos situation borde belysas mer.

Han jobbar och drar in pengarna. En del av hans pappas arv går nog också åt.
Anna sitter hemma och bestämmer hur pengarna ska spenderas.

"Kanske dags att spela in en ny låt? Vi kommer ha jätteroligt i studion! Eller nya tänder?"

Ibland orkar hon skjutsa honom till stationen/jobbet. Då har hon varit snäll.
Hennes frukostbilder visar oftast en ensam kopp mjölkigt kaffe.
Roberta har åkt till jobbet för längesen.
Citera
2024-06-21, 23:11
Medlem
flugornass avatar
Citat:

"Kanske dags att spela in en ny låt? Vi kommer ha jätteroligt i studion! Eller nya tänder?"

Ja Roberto borde få mer fokus på med diskussionsunderlag varför och hur han står ut med henne det måste finnas en dold agenada som gör att han stannar i skuggan av henne,
Är han målvakt för egendom typ bil eller annat?
Konstigt är det att han står ut, han läser nog här och det måste ju vara en käftsmäll att se vad vi anser honom vara för man.
Citera
2024-06-22, 00:27
Medlem
Citat:
Ja Roberto borde få mer fokus på med diskussionsunderlag varför och hur han står ut med henne det måste finnas en dold agenada som gör att han stannar i skuggan av henne,
Är han målvakt för egendom typ bil eller annat?
Konstigt är det att han står ut, han läser nog här och det måste ju vara en käftsmäll att se vad vi anser honom vara för man.

Till Robertos nackdel, film som Anna Book lagt ut där han ligger vid poolen, vid lägenhetshotellet och ropar "Mamma! Mamma!". Han ligger på rygg och fäktar med armarna, kanske hade han en mardröm. Men det verkade efterblivet.

Till hans fördel: Han håller sig i god kondition, cyklar till och från pendeltåget. Det är några kilometer och backar.

Till hans empati: När hon skulle vara med i Biggest loser så var hon VÄLDIGT orolig för att han skulle kila ut och träffa någon annan.

Därefter kom märkliga bekännanden från henne om hur de haft sex på Ica Maxis toalett och att hon hade Persbrandt som frikort.
Citera
2024-06-22, 00:36
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:

Men hur är det på pendeltåget nu för tiden? Tittar Roberta fortfarande på de läckra killarna i smyg? Har han tagit mod till sig och ler lite sexigt också? Eller är det slut med det nu?
Citera
2024-06-22, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Till Robertos nackdel, film som Anna Book lagt ut där han ligger vid poolen, vid lägenhetshotellet och ropar "Mamma! Mamma!". Han ligger på rygg och fäktar med armarna, kanske hade han en mardröm. Men det verkade efterblivet.

Till hans fördel: Han håller sig i god kondition, cyklar till och från pendeltåget. Det är några kilometer och backar.

Till hans empati: När hon skulle vara med i Biggest loser så var hon VÄLDIGT orolig för att han skulle kila ut och träffa någon annan.

Därefter kom märkliga bekännanden från henne om hur de haft sex på Ica Maxis toalett och att hon hade Persbrandt som frikort.

Jag såg detta klipp när det begav sig. Personligen tror jag att Roberto frågade barnen (som var i närheten) var DERAS mamma var.
Dvs FB har gjort en höna av en fjäder 🪶

Däremot tror jag att R har blivit kuvad/hotad med det ena och det andra genom åren. Det är inte lätt att bo ihop med en narcissist som bryter ner en bit för bit.
Senast redigerad av Tausen 2024-06-22 kl. 03:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in