2024-06-18, 13:28
Medlem
TPLs avatar
Anna fyller kylen med frukostar/mellis för upp mot 5 dar. Toppar med äppelbitar stekta med farinsocker...
Hon är inte rädd om tänderna, snaskas friskt. I stället för att gå ut och röra på fläsket sitter hon inne och tittar på TV och redogör i detalj för en dokumentär hon sett. Vilket liv.

"17 June 2024 06:20:03

När man förbereder Overnight Oats 😋 Perfekt att ha i kylen till frukost eller mellanmål 🥰 Sen kan man bara toppa med vad man än vill, nötter, torkad frukt, kokos, frön, honung eller färska bär 👌🏽 Eller så äter man den bara som den är såklart.
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==
Citera
2024-06-18, 14:49
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna fyller kylen med frukostar/mellis för upp mot 5 dar. Toppar med äppelbitar stekta med farinsocker...
Hon är inte rädd om tänderna, snaskas friskt. I stället för att gå ut och röra på fläsket sitter hon inne och tittar på TV och redogör i detalj för en dokumentär hon sett. Vilket liv.

Det hela är i sammanfattning en väldigt tragisk historia där Anna lunds räddat läget i unge år redan men begäret är för stort.
Citera
2024-06-18, 15:57
Medlem
TPLs avatar
"Inget recept alls tyvärr tror grunden i sig är vanlig, men jag kör inga exakta mått. Har använt havregryn, chiafrön & Alpros sojamjölk med vanilj. Sedan kör jag med olika toppings, tillbehör - så här några med blåbär & hallon i, några med äpple, kanel & farinsocker som jag först steker ☺️ "

Anna borde avhålla sig från socker. Sojamjölken innehåller socker och hon tillsätter äppelbitar stekta med farinsocker. Varför inte naturell yoghurt och frukt eller bär utan tillsatt socker? Nä, Anna vill ha allt sött, bra för figuren om man vill bli stor och tung.

I dag är hon inne och leker på TikTok.
Citera
2024-06-18, 16:50
Medlem
Tuttlutts avatar
Anna har hittat Gud 😇
Och upptäckt att hon kan lägga filmer på Tiktok där hon dansar, mimar till låtar och gör sensuella miner 👄

https://postimg.cc/gallery/ydnYr6C
Citera
2024-06-19, 12:09
Medlem
TPLs avatar
Alltid såå enkelt och såå gott! 🙄 Nån hade synpunkter och Anna gick igång direkt... 🤭

"Vilken tur att du inte behöver äta det då Anja☺️ Du har följt mig läääänge, första gången du kommenterar, så väljer du att skriva något så urbota barnsligt 😂😂😂 INGET av mina 7.000 bilder/inlägg har du skrivit något snällt om inte ens likat 👍🏽 Men NU var det viktigt att spotta 😂😂😂 #siäif"

"17 June 2024 18:04:22

Klassiskt, enkelt och väldigt gott. Isterband med potatismos och skivade rödbetor 🥰 #food #husmanskost #enkeltochgott
"

Allt hon gör är snabbt, enkelt och gott.
"18 June 2024 18:18:44

Enkelt & snabbt, kryddad strimlad kyckling, sallad, grönsaker man har / gillar, avokado & salladsost samt olika såser köpta eller egna spelar ingen roll fyll vad du vill i pitabröd 👍🏽 Så gott 😋
"

Alla måltider intas framför TVn.
Citera
2024-06-19, 12:16
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Alltid såå enkelt och såå gott! 🙄 Nån hade synpunkter och Anna gick igång direkt... 🤭

"Vilken tur att du inte behöver äta det då Anja☺️ Du har följt mig läääänge, första gången du kommenterar, så väljer du att skriva något så urbota barnsligt 😂😂😂 INGET av mina 7.000 bilder/inlägg har du skrivit något snällt om inte ens likat 👍🏽 Men NU var det viktigt att spotta 😂😂😂 #siäif"

Klassiskt, enkelt och väldigt gott. Isterband med potatismos och skivade rödbetor 🥰 #food #husmanskost #enkeltochgott
"

Enkelt & snabbt, kryddad strimlad kyckling, sallad, grönsaker man har / gillar, avokado & salladsost samt olika såser köpta eller egna spelar ingen roll fyll vad du vill i pitabröd 👍🏽 Så gott 😋
"

Lite obehagligt att hon känner till alla sina 50.000 följare vid namn och hur länge de följt henne och när de kommenterat eller inte. Är det en diagnos eller ett neurologiskt handikapp?
Citera
2024-06-19, 15:15
Citat:

"

"

Vad skrev personen?
Citera
2024-06-19, 15:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vad skrev personen?
Vet inte. Såg bara Annas svar under hennes inlägg. Jag kan bara följa henne via Instanavigation och där syns tydligen inte allt som går att se på Instagram.
Citera
2024-06-19, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Lite obehagligt att hon känner till alla sina 50.000 följare vid namn och hur länge de följt henne och när de kommenterat eller inte. Är det en diagnos eller ett neurologiskt handikapp?
Mycket obehagligt att hon håller koll på om personer som följer henne gillar eller inte bilden. Hon måste vara den.enda på Instagram som har sådan.koll på sina följare. Både jag och många andra har blivit blockade utan att kommentera något. Det kan inte finnas någon annan som blockar människor på samma sätt som Anna gör.
Citera
2024-06-19, 20:21
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Vad skrev personen?
Hon skrev "nä det såg inte gott ut"
Då gick proppen på Anna.
Tur att hon är nyfrälst så hon tänker på vad hon svarar 😉
Citera
2024-06-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Herregud hon är ju fullständigt skruvad.
Hur kan hon ha sån koll på följarna och vad de har lajkat och inte lajkat….?

Bara någon utan jobb har den tiden.
Citera
2024-06-20, 06:01
Medlem
TPLs avatar
"Lite energi till mig själv 🥰 "

Mycket för att vara till nån som har en "magsäck" stor som ett ägg...

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in