2022-10-07, 11:14
Medlem
TPLs avatar
Det bruna försvann men inte tycker jag det ser bättre ut för det.
https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=21929d

#annastädarsjälv
Citera
2022-10-07, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Möbelstädningen gick inte så bra.
https://i.postimg.cc/ZqS9PfGk/61-CB6...-B834-D512.png
OMG Städfirman sökte väl efter recensioner om Tookets förträfflighet gällande reklam! Och vad fann dom……..
Citera
2022-10-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nu poppade Tunnans narcissistiska personlighet upp. Så fort människor/företag inte gör som Ers Hemskhet förväntar sig skall de förgöras för att inte fläcka ner hennes grandiosa självbild. Kolla bakåt detta har skett massor av gånger och detta är ingen tillfällighet.
Förtal kallas det när man hänger ut personer och företag och skadar anseende och varumärke Så AnnaTook ska passa sig väldigt noga vad och vem hon hänger ut…..Konstigt att IG inte agerade.
Citera
2022-10-07, 18:01
Medlem
Jag såg Roberto idag. I kostym,
Citera
2022-10-07, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vart fick du "ribba" eller fick han "ribba".
Skulle vilja se. fotografera honom.
Vart finns han?
Citera
2022-10-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Vart finns han?
På riktigt z? Det var inne i Stockholm
Citera
2022-10-07, 21:20
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Vart finns han?
Då måste du vart i ett köpcentrum, såg han dig fick ni ögonkontakt ?
Är han lika maskulin i verkligheten som Anna när fotar honom, då tänker jag främst på bilden när han ligger på rygg och splattrar med benen och ropar på mamma , ja den finns tagen på deras residens i spanien.
nu blev jag lite avundsjuk på dig , tänker att om det fanns en Ica maxi toalett i närheten då vet man inte vad det skulle kunna resultera i.
Citera
2022-10-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80

Pratar vi riktig kostym eller väktarkostym?

Pics or it didn't happen.
Citera
2022-10-07, 23:55
Medlem
flugornass avatar
Tror inte att hon vart otrogen, tvärtom så är hon nog rätt om det hon har och är nöjd med den.
Varför skulle hon ta risken att bli offentligt uthängd som en otrogen kvinna när hon har den största av dom alla tillgång till när hon blir blöt i bäret ?
Jag är bara lite avundsjuk på henne, för jag tror att det går att få Roberto till att bli en riktig hingst han ser ju att kunna tillfredsställa vilken kvinna som helst, snoppen hans vet nog hur man gör det på rätt sätt.
Citera
2022-10-08, 00:02
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Varför skulle hon ta risken att bli offentligt uthängd som en otrogen kvinna när hon har den största av dom alla tillgång till när hon blir blöt i bäret ?

Det skulle inte förvåna mig om hon skulle kunna vara otrogen. Hon gör så mycket annat öppet som förstör hennes rykte. Säger inte att så är fallet för jag har ingen aning om deras privata liv på det sättet men hennes anseende bryr hon sig sällan om.
Citera
2022-10-08, 06:56
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Förtal kallas det när man hänger ut personer och företag och skadar anseende och varumärke Så AnnaTook ska passa sig väldigt noga vad och vem hon hänger ut…..Konstigt att IG inte agerade.

Man kan inte förtala företag, men, om en enskild person är starkt förknippad med företaget skulle det kunna vara förtal av person men i normalfallet är det riskfritt att förtala företag.
Citera
2022-10-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Pratar vi riktig kostym eller väktarkostym?

Pics or it didn't happen.
Det är väl klart att jag inte tog någon bild. Han hade kavaj och byxor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in