2024-07-04, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skullejag
Jo men hon gör ju en hel jobb hemma. Verkar vara hon som fixar med städning och matlagning och handling hemma tex. Det är också jobb.
Fel forum kanske ? Här avhandlas Mrs Stolledano
Citera
2024-07-04, 23:06
Medlem
Citat:
Jo men hon gör ju en hel jobb hemma. Verkar vara hon som fixar med städning och matlagning och handling hemma tex. Det är också jobb.

Hon har vuxna barn. Städning, matlagning och handling sköter andra EFTER arbetstid det vill säga efter ca 10 timmar med arbete + restid. Anna skulle kollapsa om hon försökte jobba en enda dag.
Citera
2024-07-04, 23:21
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Det är något som kvinnor i karriären gör på en höft efter jobbet.
Vilka städar hon efter?
Det är ju bara hon och halmpyntet som bor där, skitar han ned så jävligt när han kommer hem från arbetet som security guard på köp centrumet, så primadonnan måste ägna hela dagen till att städa efter honom, nä tror inte på det eller sex på
Ica toan. Allt för att få någon att skriva om hennes finna liv.
Citera
2024-07-05, 00:15
Citat:
Som de flesta gör _utöver_ ett vanligt jobb.
Citera
2024-07-05, 06:41
Medlem
Vad gör Antonio, Anna nämner aldrig honom?
Citera
2024-07-05, 06:57
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Vad gör Antonio, Anna nämner aldrig honom?

Skall enligt tidigare vittnesmål här i tråden vara på hispan. Inget att skryta om för lilla Anna om det stämmer..
Citera
2024-07-05, 08:24
Medlem
såg att anna skulle sola för hon skulle fotas sen helt plötsligt hade hon feber och ont i magen
Citera
2024-07-05, 08:57
Medlem
TPLs avatar
"Efter dagens plikter, åkte jag & sonen förbi @ejube_davidsun & @felilioness på bästa @cicciottosigtuna för en kopp cappuccino ☕ köpte med lite choklad & delade på den GODASTE Margerithan 😋🍕 Vill knappt åka hem, stämningen med personal & gäster slår aldrig fel 😉 perfekt eftermiddag 🧡 "

Var det den brända pizzan och chokladen hon fick ont i magarna av?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2024-07-05, 10:06
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Har de nya turkiska löständerna resulterat i nya jobb? Inför opertionen i Turkiet sade hon till Stopp pressrna:

– Mina tänder blev aldrig färdiggjorda, och det har nu börjat få allvarliga konsekvenser för mig att hålla på med det här cementet. Jag har exempelvis förlorat två kronor redan. Det gör mig väldigt osäker. Jag vågar inte prata. Det hämmar mig i mitt arbete, säger Anna Book.
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...ion-i-turkiet/

Syftar hon på arbetet hemma i köket, där tänder risker att trilla ned i maten under matlagningen eller att de ska hamna i svalget under alla utsålda konserter?

Vi kan dock konstatera att det blev tji jobb hos Pernilla W:s Allsång på Skansen även denna säsong och hennes namn fanns heller inte med bland deltagarna i nästa upplaga av Stjärnorna på slottet. Och inte heller denna gång får vi höra nytolkningar av alla hennes hits i Så mycket bättre...
Citera
2024-07-05, 10:42
Medlem
DayNites avatar
Jag väntar på "The Lost Tapes, Anna Took", inspelningar av Hits som aldrig kom ut
Tråkigt att hennes tänder hindrar henne från alla dessa jobb hon skulle haft

man undrar verkligen vad det är för typ av stora jobb som hon nu måste tacka nej till
Citera
2024-07-05, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Efter dagens plikter, åkte jag & sonen förbi @ejube_davidsun & @felilioness på bästa @cicciottosigtuna för en kopp cappuccino ☕ köpte med lite choklad & delade på den GODASTE Margerithan 😋🍕
Vill knappt åka hem, stämningen med personal & gäster
slår aldrig fel 😉 perfekt eftermiddag 🧡
"
Var det den brända pizzan och chokladen hon fick ont i magarna av?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Har personalen så lite att göra på Cicciotto att de kan sitta ner och konversera och underhålla Anna under hennes besök där?
Eller är det rena mardrömmen för dem när hon dimper ner för en "perfekt eftermiddag tillsammans med den underbara personalen" och aldrig vill åka hem...
Citera
2024-07-05, 11:20
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Har de nya turkiska löständerna resulterat i nya jobb? Inför opertionen i Turkiet sade hon till Stopp pressrna:

– Mina tänder blev aldrig färdiggjorda, och det har nu börjat få allvarliga konsekvenser för mig att hålla på med det här cementet. Jag har exempelvis förlorat två kronor redan. Det gör mig väldigt osäker. Jag vågar inte prata. Det hämmar mig i mitt arbete, säger Anna Book.
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...ion-i-turkiet/

Syftar hon på arbetet hemma i köket, där tänder risker att trilla ned i maten under matlagningen eller att de ska hamna i svalget under alla utsålda konserter?

Vi kan dock konstatera att det blev tji jobb hos Pernilla W:s Allsång på Skansen även denna säsong och hennes namn fanns heller inte med bland deltagarna i nästa upplaga av Stjärnorna på slottet. Och inte heller denna gång får vi höra nytolkningar av alla hennes hits i Så mycket bättre...
Var hon inte hos den där Tomas Kaya och spelade in en låt innan hon åkte till Turkiet? Dög hennes gamla tänder att sjunga med då finns det väl inget som hindrat henne innan.

Vilket skitsnack att tänderna aldrig blev färdiggjorda, hon har ju haft många år på sig att fixa dom efter BL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in