2024-05-31, 10:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu finns möjligheten att få kunna köpa en lägenhet i samma hus i Torremolinos där Anna Turkedalo Book har sin.

Obs inte i Benalmadena !! Ej Turkiet! Utan Torremolinos!

https://www.idealista.com/sv/inmuebl...xtor=EPR-1167-[daily_total_alerts_20240531]-20240531-[Property_New_Link]-72483291758@1-20240531084842&isFromSavedSearch=true&origin=alert OneDailySuggestions&savedSearchAlertId=60660798&ge nericSearch=true

Jag vill bara påpeka att Anna Book har ingen lägenhet någonstans, ANNA ÄGER INGENTING.
Citera
2024-05-31, 10:07
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Jag vill bara påpeka att Anna Book har ingen lägenhet någonstans, ANNA ÄGER INGENTING.

Så du menar att arvet är enskild egendom?
Citera
2024-05-31, 10:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Så du menar att arvet är enskild egendom?

Vet du vad enskild egendom betyder?
Citera
2024-05-31, 10:36
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vet du vad enskild egendom betyder?

Om hennes man har fått ett arv och pappan skrivit in att det ska betraktas som enskild egendom så har hon inte rätt till det?

"Egendom kan till exempel bli enskild egendom på följande sätt: Genom ett äktenskapsförord. Vid ett arv om det i ett testamente står att egendom som personen ärver ska vara enskild. Vid en gåva från någon annan än den andra maken om det står i gåvohandlingen att egendomen som personen får i gåva ska vara enskild."

Du sa att Anna inte äger någonting? Hur menar du mer exakt?
Senast redigerad av Pianotangent 2024-05-31 kl. 10:43.
Citera
2024-05-31, 10:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Om hennes man har fått ett arv och pappan skrivit in att det ska betraktas som enskild egendom så har hon inte rätt till det?

"Egendom kan till exempel bli enskild egendom på följande sätt: Genom ett äktenskapsförord. Vid ett arv om det i ett testamente står att egendom som personen ärver ska vara enskild. Vid en gåva från någon annan än den andra maken om det står i gåvohandlingen att egendomen som personen får i gåva ska vara enskild."

Du sa att Anna inte äger någonting? Hur menar du mer exakt?

Enskild egendom har ingenting med detta att göra, det är Roberto som har ärvt sin far, Anna har inte ärvt något.

Du kan inte ämnet.
Citera
2024-05-31, 13:16
Medlem
TPLs avatar
"Jag satte på mig ett ansikte idag innan jag gick ut, men jag kunde inte förmå mig att le... NU KAN jag det 🙏❤️ jag är helt tagen av den här dagen... hur kan så mycket hända på en dag? Idag fick jag känna sorg, besvikelse & svek ~ lycka & tacksamhet på en & samma dag! En sak är säker, somnar med ett varmare lättare hjärta ikväll 100% trots mina tråkiga nyheter & jag gläds åt att vara lycklig för någon annans lycka x 2 idag faktiskt, ~ wow LIVET ändå 🥰 "

Vet inte varför men får en känsla av att det har med Annas tänder att göra. 🤔

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

#smal_och_fin_med_filter
Citera
2024-05-31, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Jag satte på mig ett ansikte idag innan jag gick ut, men jag kunde inte förmå mig att le... NU KAN jag det 🙏❤️ jag är helt tagen av den här dagen... hur kan så mycket hända på en dag? Idag fick jag känna sorg, besvikelse & svek ~ lycka & tacksamhet på en & samma dag! En sak är säker, somnar med ett varmare lättare hjärta ikväll 100% trots mina tråkiga nyheter & jag gläds åt att vara lycklig för någon annans lycka x 2 idag faktiskt, ~ wow LIVET ändå 🥰 "

#smal_och_fin_med_filter

Ja, tänk om hon såg ut så där på riktigt, vad rädd man skulle bli! Tro att det är någon barbierobot. Fast det var väl hon som aldrig använder filter och blev så arg när Pernilla Wahlgren påstod det, att hon åkte till Emilio Ingrossos föräldrar och bjöd på fika...(Eeeeh...? Varför gjorde hon det? Varken före eller efter har hon ju verkat vara kompis med Ingrossos. ).

Jag funderar på om hennes son brukar festa i Rissne?
Citera
2024-05-31, 16:20
Medlem
Citat:
"Vilken dag... glädje & besvikelsen i en salig blandning... Det blir inte alltid som man vill men det blir nog som det ska ändå litar på Gud som ser allt ✝️🙏 Att lyssna på @tomaskaya s vackra ärliga melodi Förlåter hjälper alltid lite ❤️❤️❤️ Jag förlåter dem som felar, förlåter dem som sviker ( samhället! ) förlåter dem som inte förstår eller vet bättre 🙏 Kärlek från mig - ändrar planerna för resten av dagen, sätter mig själv först ❤️❤️❤️ Går du också igenom prövningar du inte förstår? Du är INTE ENSAM, jag förstår dig & tar med dig i mina böner ✝️ "

Har sommartänderna gått sönder?

Citat:

#smal_och_fin_med_filter
Vilken bergochdalbana att vara i hennes närhet.

Fint att heliga sankt Anna är stor nog att förlåta de som inte vet hur de ska behaga henne på rätt sätt.
Citera
2024-05-31, 21:03
Medlem
flugornass avatar
Citat:

#smal_och_fin_med_filter
Med hjälp av några filter så kan man kanske välja vilket ansikte man skall ta på sig när man går ut för att en selfie.
Men som vanligt så är det samma ansikte som är filtrerat förvisso med framgång men inget någon tänder på.
Fetmarkerat av mig.
Citera
2024-05-31, 21:23
Medlem
Pianotangents avatar
"Jag satte på mig ett ansikte"

Hon satte sig på Robertos ansikte såklart...
Senast redigerad av Pianotangent 2024-05-31 kl. 21:32.
Citera
2024-05-31, 21:29
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
"Jag satte mig på ett ansikte"

Om hon gjorde det är hon änka nu.
Citera
2024-05-31, 21:37
Medlem
flugornass avatar
Citat:
"Jag satte på mig ett ansikte"

Det är ju också en tanke som jag inte ens vill tänka på, snart är det läge att ge halmpyntet en egen tråd om allt hen står ut med i äktenskapet med Anna typ sex på ICA undrar om hon satte sig på hens ansikte innan full action? Nej jag blundar och går och poppar popcorn min näthinna klarar inte mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in