2022-07-26, 05:20
Verkar inte som att Anna o My följer varandra längre på Instagram....där har vi nog en orsak isf till alla kryptiska ordspråk
Citera
2022-07-26, 05:45
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Verkar inte som att Anna o My följer varandra längre på Instagram....där har vi nog en orsak isf till alla kryptiska ordspråk

Vad är då orsaken till att de inte följer varandra längre?
Citera
2022-07-26, 06:07
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vad är då orsaken till att de inte följer varandra längre?

Det kan vara hundra olika orsaker,
Att My inte bjöd Anna på en eftermiddagsfika när Mys andra kompisar var där.
Att My åkte på den där 90-tals grejen och dessutom följer det där tjejbandet med artister från 90-talet.
Att My sagt till Anna att hon inte uppskattar att Anna daltar med hennes son i sociala medier.
Att My inte skrev tack till Anna 75840302385 ggr på instagram för att Anna kom dit med en tonfsikmacka när My mådde dåligt.

Att Anna tycker att My är en dålig kompis eftersom hon åkte in till sjukhuset när hon var sjuk istället för att mysa med Anna.
Att Anna tycker att My borde lyssna på hennes dravel om hur mycket pengar de har nu när svärfar är död ....eller jag menar när Anna sörjer, men My faktiskt är sjuk och försöker att få vardagen att funka.
Att My sagt nej till att Anna kommer dit och tar hand om familjen nu när My är lite krasslig.
Att My har sagt nej till att Anna kommer och hänger (tränar) gratis på hennes gym.
Att My sagt nej till att Anna blir ambasadör för hennes gym och därmed ska få betalt för det.
Att My har sagt nej.
Citera
2022-07-26, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl

My verkar följa Anna och lajkade Annas senaste inlägg, men Anna följer inte My. Hmm
Citera
2022-07-26, 11:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
My verkar följa Anna och lajkade Annas senaste inlägg, men Anna följer inte My. Hmm
My kanske måste fjäska för Anna ett par månader för att Anna ska följa henne?
Citera
2022-07-26, 11:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
My kanske måste fjäska för Anna ett par månader för att Anna ska följa henne?

My kanske inte har någon aning om att Anna ens är tjurig på henne.
Citera
2022-07-26, 11:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
My kanske inte har någon aning om att Anna ens är tjurig på henne.
Nej så är det nog, Anna förväntar väl sig att My ska luska ut det själv, istället för att Anna bara säger det.
Citera
2022-07-26, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej så är det nog, Anna förväntar väl sig att My ska luska ut det själv, istället för att Anna bara säger det.
My har gjort sitt konto privat på Instagram, jag undrar varför?
Citera
2022-07-26, 11:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Jag skulle tro att Anna är sur för att hon inte fick följa med till den där 90-tals nostalgishowen. Det var väl My:s karl som var inbjuden och han tog bara med henne och bjöd inte Anna vilket ledde till citaten om svek och elände..
Detta trams från Annas sida är ju tragiskt på det hela taget.
Citera
2022-07-26, 12:53
Citat:

jag kunde inte se alla Annas följare, hon har ju över 50.000, men det är ju fullt troligt att My gjort något som Anna uppfattar som kränkande (typ följer fel person eller nåt) och då avföljer Anna i protest. Jag hade en likadan kompis som avföljde mig då och då när hon ansåg att jag gjort fel (dvs oftast sagt nej) jag fortsatte följa henne ganska länge efter senaste gången, inte aktivt men hon liksom försvann i mitt övriga flöde ändå. :-) My verkar inte så brydd om det där med instagaram mer än som reklam och då spelar det ju ingen roll vem hon följer själv
Citera
2022-07-26, 14:17
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Såg att hon står med som artist på kryssningen 80-talet,Silja Line. 19 november tror jag det var. Vem tror att hon kommer fullfölja den bokningen?

Skulle inte förvåna mig om det är fullt med nya restriktioner igen i slutet av november, så kan man gråta ut om stillasittande "karriär" pga pandemi igen.

Ibland är hon smart faktiskt, Annastyle-smart menar jag då.
Citera
2022-07-26, 16:12
Medlem
bojos avatar
Deltagare i Fångarna på fortet 2022
19/8
Mia Parnevik, Tobias Karlsson, Manfred Erlandsson Anna Book, Douglas "Dogge Doggelito" León, Samuel "SameV2" Stronegger

26/8
Dan Ekborg, John Lundvik, Klara Hammarström Gunilla Persson, Sebastian Martinsson, Karl Fredrik Gustafsson

2/9
David Lindgren, Michel Tornéus, Alice Stenlöf Tony Irving, Liam ”Liamoo” Cacatian Thomassen, Michelle Coleman

9/9
Walter Wallberg, Wiktoria Johansson, Jonas Hallberg Sara Hector, Ben Mitkus och Camilla Hamid

16/9
Maria Montazami, Henok Goitom, Sanna Guidetti Daniel Norberg, Hampus Hedström och Mikaela Laurén
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in