2024-02-19, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Å det är visst gud som hör bön och inte Gud.
Citera
2024-02-21, 11:46
Medlem
Nu njuter Tooket att solen skiner på kompisarna istället än på henne Vilka likheter de har GP-kleptoman. Rånar-mytoman-rättshaverist. Sist men inte minst Mytomanen herself-nobody Detta gäng kommer att gå till historien som Sveriges absolut största idioter med TookAnna i spetsen som fostrat två av tre ättelägg på andra sidan av all anständighet
Citera
2024-02-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Googlade. Kunde inte hitta något samarbete mellan Jimmy och Anna som de tydligen skulle haft 2001. Någon som vet vad de jobbade med då?

Kan ju vara att dom delade en taxi från Arlanda en sen natt.. 😄 Jimmy såg en ynkaste bil och orkade inte vänta på en ny varför han inledde ett livslångt samarbete med Anna då hon hann först till bildörren.
Gud att hon ska tagga alla och göra dessa stackare till åtlöje 🥴
Finns inte en käft som vill förknippas med henne längre.
Wunder why?
https://youtu.be/kgptXwzhRyc?si=IG7SNfLz86Cx9r3q
Citera
2024-02-22, 19:14
Medlem
Har det framgått någonstans varför Anna blev hemskickad från Fångarna på fortet?
Kom man på henne med fingrarna i syltburken, eller...?
Citera
2024-02-22, 21:40
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Har det framgått någonstans varför Anna blev hemskickad från Fångarna på fortet?
Det vore ju faktiskt intressant att veta.

Troliga anledningar:

1. Anna vägde för mycket för de olika momenten som ska göras på Fortet.
2. Anna kom ihop sig med produktionsteamet och/eller de andra deltagarna.
3. Anna vägrade att bli en levande kanonkula som katapulten på Fortet slungar ut i havet.
4. Hon snodde plånbok/kamera/telefon/andra värdesaker från produktionsteamet eller de andra deltagarna.
5. Anna yttrade sig rasistiskt eller nedsättande mot någon.
6. Anna spöade upp en av dvärgarna.
7. Hon utsatte någon för otillbörliga närmanden/sexuella trakasserier.
8. Anna blev skraj för de kommande äventyren eller fick cellskräck och hittade på någon åkomma för att slippa.

Märkligt att de andra deltagarna varit så tysta om det. Eller kanske inte märkligt alls, de bryr sig helt enkelt inte om Anna var där eller inte.
Citera
2024-02-22, 22:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det vore ju faktiskt intressant att veta.

Troliga anledningar:

1. Anna vägde för mycket för de olika momenten som ska göras på Fortet.
2. Anna kom ihop sig med produktionsteamet och/eller de andra deltagarna.
3. Anna vägrade att bli en levande kanonkula som katapulten på Fortet slungar ut i havet.
4. Hon snodde plånbok/kamera/telefon/andra värdesaker från produktionsteamet eller de andra deltagarna.
5. Anna yttrade sig rasistiskt eller nedsättande mot någon.
6. Anna spöade upp en av dvärgarna.
7. Hon utsatte någon för otillbörliga närmanden/sexuella trakasserier.
8. Anna blev skraj för de kommande äventyren eller fick cellskräck och hittade på någon åkomma för att slippa.

Märkligt att de andra deltagarna varit så tysta om det. Eller kanske inte märkligt alls, de bryr sig helt enkelt inte om Anna var där eller inte.
9. Anna åt upp en av dvärgarna
Citera
2024-02-22, 22:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Jag är också nyfiken, men pressen har lagt locket på
Man bryter mot god publicistisk sed. Att hålla på viktiga nyheter från fortet är inte moraliskt försvarbart!
Fredrik Lindström formulerade det bättre än vad jag nånsin kan göra:
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Här är ett TV inslag om när Anna Book hamnade på sjukhus första gången 1996 i fångarna på fortet.
https://m.youtube.com/watch?v=R9ISTI32KGM
För övrigt tror jag på alternativ
10. Annas lyckopiller framkallade en olycklig reaktion ihop med gratis lådvin på inspelningsplatsen.
Senast redigerad av osnuten 2024-02-22 kl. 23:25.
Citera
2024-02-22, 23:46
Medlem
osnutens avatar
Citat:
10. Annas lyckopiller framkallade en olycklig reaktion ihop med gratis lådvin på inspelningsplatsen.

Som förstås i sin tur kan ha lett till alternativ 1-9
Senast redigerad av osnuten 2024-02-22 kl. 23:49.
Citera
2024-02-23, 10:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag är också nyfiken, men pressen har lagt locket på
Man bryter mot god publicistisk sed. Att hålla på viktiga nyheter från fortet är inte moraliskt försvarbart!
Fredrik Lindström formulerade det bättre än vad jag nånsin kan göra:

11. Clipet som visades precis innan tävlingarna där Anna stod med laddad pilbåge i riktning mot folk.
Citera
2024-02-23, 13:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
11. Clipet som visades precis innan tävlingarna där Anna stod med laddad pilbåge i riktning mot folk.

Precis, där kom det alternativ som jag tror sänkte henne. Det franska säkerhetsteamet på fortet krävde troligen att hon skulle åka hem på en gång och troligen kontaktades de franska myndigheterna också så hon kanske rent av är portad från fortet och Frankrike som säkerhetsrisk.

Jag såg en dokumentär om fortet av Fredrik Ralstrand på Youtube och där kom det fram att det inte bara var inspelningsteam där utan även säkerhetspersonal, läkare och en hel massa annat folk som vad jag förstår det är där hela tiden när det görs inspelningar för att upprätthålla säkerhet osv.
Citera
2024-02-23, 15:22
Medlem
TPLs avatar
"22 February 2024 20:00:20

Middag på rester 😋🥗👌🏽
"

Pasta i vaniljglass? 🤢

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4
Citera
2024-02-23, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"22 February 2024 20:00:20

Middag på rester 😋🥗👌🏽
"

Pasta i vaniljglass? 🤢

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4
Den sörjan skulle jag inte ens servera min hund och riskera att vovven blir matförgiftad. Å andra sidan skulle hornen växa ut på byrackan om jag gjorde det och ge mig ett tjyvbett i röven. hunden är en äkta finsmakare och äter inte köksavfall som took-Anna och hennes familj verkar göra av alla bilder man sett på Annas mat....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in