2024-08-06, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Är det fortfarande oklart varför hon åkte hem/blev hemskickad från Fångarna på fortet?

Hon pratar om det nu i liven .. hon fick en stor panikångestattack
Citera
2024-08-06, 13:45
Medlem
Vad har hänt med sonen? Kom i i liven när Took säger att ”jag är glad att han lever”.
Citera
2024-08-06, 14:17
Medlem
TPLs avatar
Hur orkar hon? Till och med J blev trött och satte sig. Dags för Anna att köra lives igen?
Citera
2024-08-06, 15:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hon pratar om det nu i liven .. hon fick en stor panikångestattack
Fast det är ju bara hennes egen version av det hela. Det hon säger har sällan eller aldrig något med verkligheten att göra. Hon påstod redan när det hände att hon skulle haft en panikångestattack som pågick i 10 timmar. Men trots det kunde hon sätta sig på ett plan och flyga till Sverige. Det kan helt enkelt inte stämma.

1. En panikångestattack pågår aldrig i 10 timmar.
2. Har du panikångest kan du inte sätta dig på ett plan utan att få lugnande. Och får du lugnande försvinner ju ångesten, och kan alltså inte pågå i ytterligare ett halvt dygn.

Dessutom skrev hon då att hon för första gången "valde att stå upp för sig själv". Hur skulle det hänga ihop med panikångest? Nej, den versionen är som allt annat bara ljug. Något, För Anna, mycket värre hände, något för henne pinsamt som hon inte vill ska komma fram.
#atttalaärsilverljugaärguld
Citera
2024-08-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Jag tänkte precis svara att allt det du räknar har hon hunnit med (förutom lives). Och skulle tillägga att hon verkar vara i en väldigt glad period också, kanske pga nya tänder och eventuellt viktnedgång.

.

Har de köpt ny villa i Spanien ?
Citera
2024-08-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fast det är ju bara hennes egen version av det hela. Det hon säger har sällan eller aldrig något med verkligheten att göra. Hon påstod redan när det hände att hon skulle haft en panikångestattack som pågick i 10 timmar. Men trots det kunde hon sätta sig på ett plan och flyga till Sverige. Det kan helt enkelt inte stämma.

1. En panikångestattack pågår aldrig i 10 timmar.
2. Har du panikångest kan du inte sätta dig på ett plan utan att få lugnande. Och får du lugnande försvinner ju ångesten, och kan alltså inte pågå i ytterligare ett halvt dygn.

Dessutom skrev hon då att hon för första gången "valde att stå upp för sig själv". Hur skulle det hänga ihop med panikångest? Nej, den versionen är som allt annat bara ljug. Något, För Anna, mycket värre hände, något för henne pinsamt som hon inte vill ska komma fram.
#atttalaärsilverljugaärguld

Hon sa i liven att hon bor i Sigtuna kommunen oxå
Citera
2024-08-06, 16:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hon sa i liven att hon bor i Sigtuna kommunen oxå
Fast det stämmer. Kommunen är Sigtuna kommun. Dock bor hon inte i delen Sigtuna, utan i delen Märsta.
Citera
2024-08-06, 18:02
Medlem
osnutens avatar
Kul att hon äntligen börjat live:a igen. You know you need it, Anna!
Hur funkar det med tiktok? Kan man gå in i efterhand och titta?

För övrigt kände jag för första gången nånsin att jag kanske borde prova ett av hennes recept.
https://postimg.cc/Yhx2bFGY
Avocadomacka, toppad med ost, salami och paprika.
Varför inte? Jag tycker om ingredienserna var för sig
Citera
2024-08-06, 18:43
Medlem
Finns hennes nya live att se någonstans?
Citera
2024-08-06, 19:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Kul att hon äntligen börjat live:a igen. You know you need it, Anna!
Hur funkar det med tiktok? Kan man gå in i efterhand och titta?

För övrigt kände jag för första gången nånsin att jag kanske borde prova ett av hennes recept.
https://postimg.cc/Yhx2bFGY
Avocadomacka, toppad med ost, salami och paprika.
Varför inte? Jag tycker om ingredienserna var för sig
Haha, recept tack!
Citera
2024-08-06, 19:46
Medlem
TPLs avatar
Jag kunde se Anna och Julia men hörde inte vad som sas. Hur gör man för att få ljud till TikTok filmen?
Citera
2024-08-06, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag kunde se Anna och Julia men hörde inte vad som sas. Hur gör man för att få ljud till TikTok filmen?
Inte jag heller Tror man behöver appen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in