2024-02-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koping-king
Du är blockad
Hurra, eller inte, men jag är inte blockad. Hade väl nåt fel på Instagram...
Nu har jag varit ute på en pisstråkig instagramsida -Annas.
Herregud hur tråkig sida kan någon som vill kalla sig artist ha?
Citera
2024-02-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Hurra, eller inte, men jag är inte blockad. Hade väl nåt fel på Instagram...
Nu har jag varit ute på en pisstråkig instagramsida -Annas.
Herregud hur tråkig sida kan någon som vill kalla sig artist ha?

Tur du inte är blockad. Då hade du missat senaste inlägget med skinande rena ugnsplåtar, kastrullen och skålar. Funderar verkligen på riktigt varför jag följer hennes konto? Jag är ju en större idiot än hon är.
Citera
2024-02-14, 21:30
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Tur du inte är blockad. Då hade du missat senaste inlägget med skinande rena ugnsplåtar, kastrullen och skålar. Funderar verkligen på riktigt varför jag följer hennes konto? Jag är ju en större idiot än hon är.
Jag är nog benägen att hålla med dig om att du är en idiot, Anna är över och förbi lugn jag filar på ett upplägg för en kanal om strumpor och kalsonger men inte minst om skinande kastruller och skötsel av gjutjärnspannor.
Tror inte Anna har visat upp en gjutjärnspanna någon gång?
Citera
2024-02-15, 07:18
Medlem
EndastJag01s avatar
Känns som att Anna kopierar Isabella L och vill vara den där husmorstypen (och det är hon ju!) så varför inte visa upp det och kanske blogga någonstans om det?
Citera
2024-02-16, 13:24
Medlem
TPLs avatar
Hon har flinka fingrar åldringstjuven.
"Pappa & jag uppskattar iaf. din omsorg och omtanke, speciellt nu " Pappa och jag... 😆

"14 February 2024 08:01:53

Igår gjorde hon det igen 👏🏽👌🏽👏🏽👌🏽 TACK för middagen vår älskade Felicia🙏🏼 Du är en jäkel på att bara slänga ihop något😋 Den här tunnskivade potatisen i ugn finns det inga ord för 😩 såååå frasig samtidigt som den smälter som smör i munnen 👌🏽 & kycklingen du gjorde i pannan med lök, cocktailtomater, kryddor och grädde oj oj oj hjärtat så gott det var. Tack för att du är så snäll, bryr dig om och sträcker ut den friska handen du har ❤️ Fint att det går åt rätt håll med din brutna höger handled och vad duktig du varit med handledsrehabiliteringen, det går åt rätt håll. Pappa & jag uppskattar iaf. din omsorg och omtanke, speciellt nu ❤️ Tack för baket också - Semelkladdkaka med vispgrädde. Pappa älskade den ☺️ jag var så mätt så jag kommer avnjuta en bit idag istället med en kopp kaffe 🌹🍃Potatisen är tillred som på bilden, skal, tunnskiva med mandolin, sedan kryddar man och på med smör ✅ Kycklingen har jag inget recept på då det är Felicia som lagat det och hon har använt sin fantasi
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4

#grädde #grädde #grädde
Citera
2024-02-16, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon har flinka fingrar åldringstjuven.
"Pappa & jag uppskattar iaf. din omsorg och omtanke, speciellt nu " Pappa och jag... 😆

"14 February 2024 08:01:53

Igår gjorde hon det igen 👏🏽👌🏽👏🏽👌🏽 TACK för middagen vår älskade Felicia🙏🏼 Du är en jäkel på att bara slänga ihop något😋 Den här tunnskivade potatisen i ugn finns det inga ord för 😩 såååå frasig samtidigt som den smälter som smör i munnen 👌🏽 & kycklingen du gjorde i pannan med lök, cocktailtomater, kryddor och grädde oj oj oj hjärtat så gott det var. Tack för att du är så snäll, bryr dig om och sträcker ut den friska handen du har ❤️ Fint att det går åt rätt håll med din brutna höger handled och vad duktig du varit med handledsrehabiliteringen, det går åt rätt håll. Pappa & jag uppskattar iaf. din omsorg och omtanke, speciellt nu ❤️ Tack för baket också - Semelkladdkaka med vispgrädde. Pappa älskade den ☺️ jag var så mätt så jag kommer avnjuta en bit idag istället med en kopp kaffe 🌹🍃Potatisen är tillred som på bilden, skal, tunnskiva med mandolin, sedan kryddar man och på med smör ✅ Kycklingen har jag inget recept på då det är Felicia som lagat det och hon har använt sin fantasi
"

#grädde #grädde #grädde

Vem förutom Anna postar sånt här offentligt?
Ett sms eller samtal till kocken vore väl ett mer normalt sätt att tacka tänker jag..

Felicia är så himla duktig! Skalar och skivar potatis med en hand ❤️
Hoppas verkligen att hon orkar ARBETA och bidra med lite pengar också, så inte hennes ”pappa” Roberto behöver försörja en 30+ lat, hemmaboende åldringstjuv också 🖕
Citera
2024-02-16, 15:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Vem förutom Anna postar sånt här offentligt?
Ett sms eller samtal till kocken vore väl ett mer normalt sätt att tacka tänker jag..

Felicia är så himla duktig! Skalar och skivar potatis med en hand ❤️
Hoppas verkligen att hon orkar ARBETA och bidra med lite pengar också, så inte hennes ”pappa” Roberto behöver försörja en 30+ lat, hemmaboende åldringstjuv också 🖕
Anna och Roberto var tydligen inte hemma när åldringstjuven tog sig in och lagade till allt det där kaloririka och gick inte att nå senare så att Anna kunde tacka personligen. Tjuven lämnade i ett alla fall bilder från tillagningen så mamma Anna kunde se HUR det tillagats. Sån tur att Instagram finns så Anna kan kommunicera med sina barn. 🙏

"Smälter som smör i munnen". Hmm. Så Anna brukar låta smör smälta i munnen. Förklarar en del.
Senast redigerad av TPL 2024-02-16 kl. 15:21.
Citera
2024-02-17, 00:42
Trevligt med helstekt kyckling, potatis, sallad och sås. Säkert gott med. Men en hel jävla bildserie som om det vore en Nobel-middag?
Citera
2024-02-17, 01:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Trevligt med helstekt kyckling, potatis, sallad och sås. Säkert gott med. Men en hel jävla bildserie som om det vore en Nobel-middag?
När Anna är på gott humör följer hon väl nån slags influencer-manual?

Minst ett inlägg per dag, annars riskerar du att bli bortglömd!

Att det blir en hel bildserie? Hon hyser väl nånstans fortfarande förhoppningen om att ge ut en kokbook?

Kokbook, eller en plats i Idol-juryn, är väl hennes kvarvarande karriärmöjligheter?

Kassan på Ica skulle ju inte funka. 3% av kunderna skulle kanske känna igen henne! Det fattar man ju, att det skulle locka alldeles för många kunder till den butiken!
Citera
2024-02-17, 07:44
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tänkte också på det. Visst ser det gott ut men att ta 8 bilder på samma måltid är helkonstigt.
Citera
2024-02-17, 08:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
När Anna är på gott humör följer hon väl nån slags influencer-manual?

Minst ett inlägg per dag, annars riskerar du att bli bortglömd!

Att det blir en hel bildserie? Hon hyser väl nånstans fortfarande förhoppningen om att ge ut en kokbook?

Kokbook, eller en plats i Idol-juryn, är väl hennes kvarvarande karriärmöjligheter?

Kassan på Ica skulle ju inte funka. 3% av kunderna skulle kanske känna igen henne! Det fattar man ju, att det skulle locka alldeles för många kunder till den butiken!

Hon som spelade Pippi jobbade på ett sjukhus/vårdcentral men det var väl inget större ståhej för det trots att hon är mer igenkänd än Anna. Självklart kan hon ta ett vanligt jobb precis som många andra kulturarbetare måste göra i perioder.
Citera
2024-02-17, 11:07
Medlem
TPLs avatar
Hjälp så mycket grönt! 🙈
Rätten heter Kyckling dränkt i sås.
Handikappade dottern har varit hemma och hjälpt mamma och "pappa" igen.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in