2022-07-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det blir rätt dumt att lägga ut en massa floskler om ingen vet vad som hänt. Gör man som Anna gör nu så vill man ha spekulationer.
Är det inte bättre att hon tar det med personen ifråga istället för att leka martyr. Fatta, martyrer är losers som inte fattar själva att de är det.
Ja det är ju då hon känner att hon är känd (här på fb), 😂
Citera
2022-07-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Tror att det är den som sydde klänningen Anna hade när hon framförde ABC i mello.

Den ständige begravningsgästen. 😂😂😂
Vi lär väl se bilder från nån grannes begravning, brevbärarens, nån som Anna pratat med på ICA en enda gång, ja, alla begravningar hon kan hitta. För begeavningar är väl de enda tillställningar hon kommer med på.
Sen tar man inte och lägger ut begravningar som Anna gör. Det är dålig stil. Nu vet ni det.
Det måste varit lite folk i kyrkan, Anna så långt fram. Där är ju de allra närmaste. Äh, just ja, tanten hade sytt en klänning åt Anna. Jävlar vad folk som kommer när jag dött med tanke på allt jag designat och sytt.😂😂😂
Citera
2022-07-23, 00:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det måste varit lite folk i kyrkan, Anna så långt fram. Där är ju de allra närmaste.
Det är brukligt att närmast anhöriga sitter på höger sida. Övriga gäster på andra sidan och där sätter man sig var man vill. Det kanske var mest släktingar där så Anna lätt kunde få en plats längst fram.
Såg nu att hon i alla fall satt på "rätt" sida. Anna är ju lite udda när det kommer till vad som passar och inte.
Citera
2022-07-23, 00:13
Medlem
Citat:
Den ständige begravningsgästen. 😂😂😂
Vi lär väl se bilder från nån grannes begravning, brevbärarens, nån som Anna pratat med på ICA en enda gång, ja, alla begravningar hon kan hitta. För begeavningar är väl de enda tillställningar hon kommer med på.
Sen tar man inte och lägger ut begravningar som Anna gör. Det är dålig stil. Nu vet ni det.
Det måste varit lite folk i kyrkan, Anna så långt fram. Där är ju de allra närmaste. Äh, just ja, tanten hade sytt en klänning åt Anna. Jävlar vad folk som kommer när jag dött med tanke på allt jag designat och sytt.😂😂😂
Det känns obehagligt att se massa bilder från en begravning, sånt är privat och inte något man lägger upp till okända människor men det verkar som att det är två saker som Anna måste lägga upp jämt , begravningar och sina fula fötter.
Citera
2022-07-23, 00:21
Medlem
Rimberts avatar
Det finns en del som tyckt att Anna var en underbar kvinna, tills de plötsligt vaknat till av en skopa kallt vatten.
Men inte Halmpyntet.
Han nöjer sig med det fetto han en gång lyckats vinna.
Senast redigerad av Rimbert 2022-07-23 kl. 00:29.
Citera
2022-07-23, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det känns obehagligt att se massa bilder från en begravning, sånt är privat och inte något man lägger upp till okända människor men det verkar som att det är två saker som Anna måste lägga upp jämt , begravningar och sina fula fötter.

Jag håller med! Hon verkar ha en fetisch för att gå på begravningar och lägga upp en massa bilder. Varför?
Känns udda..
Citera
2022-07-23, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag håller med! Hon verkar ha en fetisch för att gå på begravningar och lägga upp en massa bilder. Varför?
Känns udda..

Det är väl det enda sättet för kärringen att känna sig riktigt levande. (Arne Hegerfors tog över spakarna) 🥳
Citera
2022-07-23, 12:04
Medlem
"Frukost och ME-TIME 🥰🙏🏼🥰🙏🏼🥰🙏🏼🥰🙏🏼🥰🙏🏼" idag.

Färska fikon ser otroligt gott ut, önskar att jag tyckte om det 😅
Citera
2022-07-23, 12:08
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det finns en del som tyckt att Anna var en underbar kvinna, tills de plötsligt vaknat till av en skopa kallt vatten.
Men inte Halmpyntet.
Han nöjer sig med det fetto han en gång lyckats vinna.

Halmpyntet är retard! Vad är det som gör att han stannar hos denna fettklump, hon är ju inte bra på någonting?
Citera
2022-07-23, 12:08
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Känns udda..
Hon är väl en partycrascher, det brukar ju alltid vara nåt tilltugg att mumsa på i församlingslokalerna.
Citera
2022-07-23, 13:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Halmpyntet är retard! Vad är det som gör att han stannar hos denna fettklump, hon är ju inte bra på någonting?
Det udda paret passar varandra. Ena är retarded och den andra är fet och lever kvar på 80-talet.
Citera
2022-07-23, 14:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Känns udda..
Och jävla ofog. Rätt vad det är så dyker man upp leende på någon bild när en nära har gått bort för att någon nämnde ett glatt minne om den avlidne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in