2024-05-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/C57Pqzf

Vanessa hyllar "sin vackra mamma"
Tycker att hon är väldigt smal helt plötsligt om man jämför med bilderna från Turkiet i veckan.
Hittade några gamla bilder bl.a en där Anna åker och köper pizza till sina barn pga att maten i skolan inte var god.
Klok mamma som ser till att barnen får hälsosamma vanor 🙄
Felicia tycker inte att man ska definieras av hur man betett sig.
Ok 🙄
Att hon ser smal ut beror på att det är gamla bilder i kavalkaden du postade, står 2012 vid en bild bland annat.
Midsommar har inte inträffat än så just den bilden är högst troligt flera år gammal.
Fetlicia har blivit tillsagd att inte posta tjockisbilder på mamacita 😀
Senast redigerad av Jonsson99 2024-05-26 kl. 21:19.
Citera
2024-05-27, 13:42
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/C57Pqzf

Vanessa hyllar "sin vackra mamma"
Tycker att hon är väldigt smal helt plötsligt om man jämför med bilderna från Turkiet i veckan.
Hittade några gamla bilder bl.a en där Anna åker och köper pizza till sina barn pga att maten i skolan inte var god.
Klok mamma som ser till att barnen får hälsosamma vanor 🙄
Felicia tycker inte att man ska definieras av hur man betett sig.
Ok 🙄

När kvinnorna i den familjen hyllar varandra nämns ofta ”vacker” först. Det är nog ingen slump.
Citera
2024-05-27, 14:24
Medlem
TPLs avatar
"Har väl jag bakat en TIRAMISU med liten Spansk touch 😋 ett helt dygn har den stått & gottat till sig 🤌 "

Kunde Anna hålla sig ett helt dygn!?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera
2024-05-28, 11:37
Medlem
TPLs avatar
Lämpligt mellanmål för Anna. Te och en redig bit Tiramisu. Lägger sig som bomull runt hjärtat, midjan och turktänderna. Såååå enkelt och sååå gott. 😋

Hon har dessutom kastat sig in i politiken och tagit ställning i Palestinafrågan.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==

"26 May 2024 17:49:52

Mi familia 🙏🏼🌸🍃💞💐🙏🏼☺️ como te quiero! Tack för en otroligt fin Morsdag - god frukost, vackra blombuketter & kort, fina presenter ☺️ mysig fika i solen vid Steningeladan med mina killar 💞☀️ Sedan middag på @cicciottosigtuna med bästa servicen av Felicia, som fixat ännu en liten överraskning till sin mamma 🥹🙏🏼 mitt hjärta är så uppfyllt av er omtanke 💞 Nu är vi hemma igen, njuter av doften från nyklippt gräs, solen som ännu står högt på himlen och värmer. Nu blir det en kopp te & min hemgjorda Tiramisu med en liiiten Spansk touch 😉👌🏽😋🇪🇸 Passar på att skicka iväg en STOR CYBERKRAM till alla er mammor som kikar in här 🤗 Glöm aldrig hur betydelsefulla & fantastiska ni är 💞🌸🍃💞 #tacksamhet #morsdag #familjen #kärlek #omtanke #lycklig
"
Citera
2024-05-28, 12:16
Medlem
Reflekterar då och då över denna patetiska människa som inget liv har men lyckas med näbbar och klor hålla sig kvar i media. Som driftkucku visserligen Bakar, städar och lagar mat som många många andra också gör. Vad är det för nyhetsvärde att just TookAnna gör det?? Hon hyllar sina två äldsta som inte kan hålla fingrarna borta från syltburken och en haklös jänta som ens inte rår om sitt eget arsel!!! Det som gläder mig är att hon har inte samma genomslagskraft i de sociala media jämfört med när hon höll hov i sina lives! Då sprängde TookAnna nästan Instagram. Tooket kan inte sjunga eller uppträda. Det hon har en stor käft fylld med enorma hästtänder som nu ska bytas ut mot nya. Och denna tand-resa ska hon låta oss på fb och följare få vara med för hon ska verkligen vara transparent denna gång! Och TookAnna är också tydlig med att hon gör detta gratis!! Tack för det Anna
Citera
2024-05-28, 23:44
Nu vänder allt!! Nu har hon lagat mat med turkiska ambassadören och är tillbaka i finrummet!
Citera
2024-05-29, 01:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu vänder allt!! Nu har hon lagat mat med turkiska ambassadören och är tillbaka i finrummet!
Har hon förhandlat om Jordgubben ska överlämnas till Sverige, eller om Turkiets inköp av Svenska vapen? Anna är numera en självutnämnd Turkiet-ambassadör.
Citera
2024-05-29, 05:35
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har hon förhandlat om Jordgubben ska överlämnas till Sverige, eller om Turkiets inköp av Svenska vapen? Anna är numera en självutnämnd Turkiet-ambassadör.
Hennes resonemang är väl att hon har legat med en turk och kan därför allt om Turkiet.
Citera
2024-05-29, 08:55
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Hennes resonemang är väl att hon har legat med en turk och kan därför allt om Turkiet.
Kan hon ha varit så ful att hon fått sina behandlingar betalda av Turkiet mot att hon blir deras ansikte utåt? En nyttig idiot?
Citera
2024-05-29, 12:55
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kan hon ha varit så ful att hon fått sina behandlingar betalda av Turkiet mot att hon blir deras ansikte utåt? En nyttig idiot?
Det låter väl lite far fetched även för att vara Anna 😄
Citera
2024-05-29, 13:34
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Anna har deltagit i ett matevent på Turkiska ambassaden tillsammans med många andra människor, det är normal marknadsföring och Anna har sannolikt lyckats mygla sig in dit genom dotterns arbetsgivare.
Senast redigerad av trottwell 2024-05-29 kl. 13:48.
Citera
2024-05-29, 14:47
Medlem
TPLs avatar
"28 May 2024 18:32:10

Stort TACK till Turkiska Ambassadören Yönet Can Tezel med familj för den trevliga inbjudan till gårdagens matevent 🇹🇷 Vi fick lära oss att laga hälsosam underbart god Turkisk & medelhavsmat tillsammans med fantastiska kocken Ivet Acu Guney med kollegan Chef Kaan. Många givande samtal, skratt tillsammans med andra matfantaster ☺️ Det blev en otroligt lyckad workshop där vi nöjt av den goda maten och det trevliga sällskapet. Ett extra tack och stor kram till vår vän Hakan för din tanke på oss ❤️🌹🍃 TACK också för det otroligt vackra priset jag vann för mitt engagemang och passion för matlagningen igår 🥰🙏🏼🇹🇷 En hel box med Turkiska Recept - blev rörd till tårar. Ett fint minne för resten av mitt liv, ser framemot att lära mig recepten och utöka mina kunskaper om Turkisk mat 🙏🏼❤️
"

Utan filter.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in