2018-01-01, 17:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Nu när tidningarna gjort en Rosing med henne så är det här det enda stället som skriver om henne. Ja och så en handfull bloggare också förstås.
När en drogpåverkad Rosing med man och barn i bilen drog rätt in i Kronobergshäktets grindar så slutade tidningarna i stort sett helt att följa henne.

Nu när Antonio Toledano Book är dömd i två instanser för våldtäkt mot barn och i en instans för övergrepp mot barn och olaga hot så gör pressen likadant med ABCmonstret.
Nu handlar det om att tiga ihjäl människan.

Två familjer som inte tagit sitt föräldraansvar på allvar och som hållit/håller på med droger. Har barn som halkat snett i tillvaron.

Tja, då känns det inte så fräscht och skriva om ABCmonstrets sexliv dag ut och dag in. Egentligen är det väldigt skönt att slippa se kakelplattorna varenda gång man slår upp någon av tidningarna så det är väl bara att tacka Ex och Ab för att det någonstans finns lite moral kvar. Även om det är väldigt lite.
Bara man nu inte hetsat upp den där galna Södertörnjournalisten Oxblod så hon börjar rota i ABCmonstrets arkiv med skräp.
O fan! Har DET inträffat! Det hade väl bara varit att stoppa in henne i lämplig cell, får Googla lite.

Book är ju inte långt efter med sitt mobiltrixande och köra bil samtidigt.
Citera
2018-01-01, 17:30
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
O fan! Har DET inträffat! Det hade väl bara varit att stoppa in henne i lämplig cell, får Googla lite.

Book är ju inte långt efter med sitt mobiltrixande och köra bil samtidigt.

Skrev nog lite otydligt. Förmodligen var det "Min man" (Peter Thelenius) som körde. Men både Linda och Peter låg övermannade på trottoaren enligt bilden man såg.
Citera
2018-01-01, 18:47
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Skrev nog lite otydligt. Förmodligen var det "Min man" (Peter Thelenius) som körde. Men både Linda och Peter låg övermannade på trottoaren enligt bilden man såg.
Jag tror att Linda är lycklig när hon får skutta runt på scenen med "min man" och leka sångerska.
Tror också att hon insåg faran med att "hora ut sig" i slaskpressen. Ingen journalist värd namnet hade struntat i "Kronobergshäktes-incidenten".
Att hon och Pjotte testades under lång tid var kanske det som tvingade henne att lägga av med kokain... annars hade hon förlorat vårdnaden av yngste sonen.

Att ingen (ännu) tagit upp Bookens vidriga sons domar gissar jag beror på att han inte fyllt 18. Men snart är hans äckliga tilltag omöjliga att dölja.
Citera
2018-01-01, 19:33
Medlem
Zoom008s avatar
Oxblod har nog bara tagit långledigt inför jul och nyår. Hon kommer snart tillbaka och letar i Expressens arkiv som börjar med bokstaven M. Mage...
Senast redigerad av Zoom008 2018-01-01 kl. 19:47.
Citera
2018-01-01, 20:45
Medlem
Jag har förut varit rätt säker på att Tunnan följer denna tråd notoriskt, men vad tror ni andra? Jag har svårt att tro att hon klarar att låta bli att läsa här. Hon lär ju hur som helst vara rosenrasande över denna tråd!

Är också övertygad i någon intervju kom det upp något om näthat Ers Hemskhet var drabbad och hade försökt fått bort det men inte lyckats. Denna tråd är monumental och måste vart det hon syftade på.

Vad det anbelangar Tunnans krumbukter i media tror jag många har lessnat knullspåret kallnade fort. Tippar på att nästa försök troligen nappar medberoende Malou blir att hon fått fysiska men av tjockis lägret och det är synd om henne och då kan hon dra sitt paradnummer med tårar och tandgnisslan
Citera
2018-01-01, 20:59
Medlem
Boopidoos avatar
Åh så härligt att se Agnetas diss av Booken. Klippen från Biggest Looser var SÅ på pricken.
En bölande offerkofta
Citera
2018-01-01, 21:01
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror dom flesta kändisar läser om sig själva och att det blir maniskt. Få av dom blir direkt glada och upphetsade. Lite kul när man läser vissa trådar och i början står det vilken "hyvens kille" kändisen är. Sen brakar det loss. Vad hade man själv gjort? Tror folk hellre vill veta vad det står än att leva i ovisshet?
Att tunnan följer denna tråd är klart som korvspad men riktiga kändisar typ Björn Borg och Abba gänget skiter nog i denna sida.
Hoppas fläsket mår dåligt iaf!
Citera
2018-01-01, 21:50
Medlem
nickomyras avatar
Någon som vet vad Tunna haft för sig i nyår och mellandagar ? Har de firat med vänner / familjemedlemmar ? Har sonen husarrest ?
De verkar inte umgås spec mkt med Robertos pappa / familj /släkt .. konstigt med tanke på hur det alltid ska bedyras att familjen betyder allt ., och att de inte hade orkat fixat handfatet på två år pga svärmors bortgång
Citera
2018-01-01, 21:58
Medlem
Osmakligt att se Anna och Roberto dansa. Hans hand glider ner mot hennes rumpa. Så osmakligt att se hans hand på hennes rumpa. Hon har gått upp i vikt. Jag tycker hon ser lite knubbig ut bakifrån när de dansar. Drar hon in magen när hon fotas framifrån?
Citera
2018-01-01, 22:13
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Osmakligt att se Anna och Roberto dansa. Hans hand glider ner mot hennes rumpa. Så osmakligt att se hans hand på hennes rumpa. Hon har gått upp i vikt. Jag tycker hon ser lite knubbig ut bakifrån när de dansar. Drar hon in magen när hon fotas framifrån?
Kan det vara förspelet för 4-timmarsakten som filmas? Hoppas att inte barnen behöver se på när papsens hand glider mellan mamsens skinkor. Usch.
Citera
2018-01-02, 05:57
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Kan det vara förspelet för 4-timmarsakten som filmas? Hoppas att inte barnen behöver se på när papsens hand glider mellan mamsens skinkor. Usch.

Tyvärr har väl barnen tvingats att se det sedan de var små och därför är de mentalt traumatiserade och sjuka, åtminstone de äldsta barnen
Citera
2018-01-02, 07:17
Vad gjorde hon hos Agneta igår? Var ju inga bloopers, utan bara Anna i hennes vanliga form. Morgan kunde fått ta hennes plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in