2024-01-18, 13:13
Medlem
TPLs avatar
"Efter rehabövningarna, på med kylbandaget, upp med benet & vila i 15-20 min🦵💪🧊 "

Med Annas sätt att ange tid, avstånd och vikt gissar jag att övningarna är snabbt överstökade och vilan timmar snarare än minuter.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2024-01-18, 17:10
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Hur gick det med den stora satsningen på "Det finns en morgondag"? Blev det en förväntad hit, nån som hört den spelas på radion?

"Det finns en morgondag" blev förpassad till gårdagen redan samma dag den spelades in.

När en låt inte ens spelas på skämt vet man att det inte är en hit. Det blev som förväntat, en flopp.
Citera
2024-01-18, 17:41
Medlem
TPLs avatar
Anna har inget att göra och slänger ur sig en massa frågor.

"Pizza eller pasta. Choklad eller popcorn. Katt eller hund. Klackar eller lågskor. Frukt eller grönsaker. Glass eller bakverk. "

Inte svårt att gissa vad Anna föredrar.
Citera
2024-01-18, 19:01
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Hur gick det med den stora satsningen på "Det finns en morgondag"? Blev det en förväntad hit, nån som hört den spelas på radion?

Sedan låten släpptes för två månader sedan har den hittills (18/1 2024) 519 views på youtube och
4.191 lyssnare på Spotify. Blev de rika på den satsningen? ? Finns det en morgondag för "Det finns en morgondag"?
Citera
2024-01-19, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Helt isolerad i snöovädret ❄️ Kan bara göra mina övningar, vila, återhämta mig, härda ut 🤞🦵💪
Insåg precis att det inte kommer bli så mycket roligare än så här närmsta månaderna 😅😅😅
"

Tur att hon är van vid att vila och återhämta sig. Och på vilket sätt skiljer sig hennes liv nu från annars? Hon är ju inne och äter, dricker och vilar resten av året också.
Har hon inte hunnit gråta än över att sjukvården skrev ut henne för tidigt?
Citera
2024-01-19, 10:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Har hon inte hunnit gråta än över att sjukvården skrev ut henne för tidigt?
Det kommer. Anna har väl aldrig tidigare varit helnöjd med nån form av vård mer än tillfälligt. Om hon inte blir tvärbra i sitt opererade knä snart kommer hon att spy galla över vården igen.
Hon har ett till knä som bör ha varit lika belastat som det nu åtgärdade. Sen dyker det säkert upp andra skavanker nu när hon är i reparationsåldern.

Anna har sagt att hennes knä skadades i samband med skidåkning när hon var i 20-årsåldern. Hmm. Hon var ju i toppform efter BL VIP och planerade att springa nåt lopp. Inte ett ord om nåt skadat knä då. Knäbesvären har sakta ökat i takt med att hon ökat i vikt. Men vi säger väl att det beror på skidåkningen då... 😏
Senast redigerad av TPL 2024-01-19 kl. 10:44.
Citera
2024-01-19, 10:46
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Hennes inlägg är ALDRIG reklam bara ärligt vad hon tycker om ett företag. 😁

För att vara rättvis så är det nog sant på någon nivå - det var ju något mattföretag som blev tvungna att ta henne till tingsrätten för att få betalt på grund av att hon ansåg att hon gjort reklam för dom på sitt Instagram, trots att dom inte efterfrågat eller kommit överens om det. Det skulle inte förvåna mig om Anna satt detta i system och de flesta företag orkar helt enkelt inte bråka med henne och nöjer sig med att åtminstone få en del av räkningen betalt...
Citera
2024-01-19, 13:10
Medlem
TPLs avatar
Hon varierar sig men nöjd och glad kommer hon aldrig att bli.

"Idag har jag ont på ett helt nytt sätt i benet 🦵 Gissar att det kommer vara så ⬆️ & ⬇️ "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2024-01-19, 13:14
Medlem
Citat:
Det kommer. Anna har väl aldrig tidigare varit helnöjd med nån form av vård mer än tillfälligt. Om hon inte blir tvärbra i sitt opererade knä snart kommer hon att spy galla över vården igen.
Hon har ett till knä som bör ha varit lika belastat som det nu åtgärdade. Sen dyker det säkert upp andra skavanker nu när hon är i reparationsåldern.

Anna har sagt att hennes knä skadades i samband med skidåkning när hon var i 20-årsåldern. Hmm. Hon var ju i toppform efter BL VIP och planerade att springa nåt lopp. Inte ett ord om nåt skadat knä då. Knäbesvären har sakta ökat i takt med att hon ökat i vikt. Men vi säger väl att det beror på skidåkningen då... 😏

Ja, sen kommer det hela kulminera i att INGEN människa, NÅGONSIN haft lika ont och lidit såsom Anna Book. Och ändå är hon SÅ tapper och VILL INTE KLAGA men....Sen tusen, arga anklagelser mot sjukvården. Någon dag(timme?) senare kommer märkliga citat, på engelska och sen bilder...Sen inlägg om folks svek, att vissa inte är som de låtsas och aldrig lika goda och ärliga som Anna Book(detta när kändiseliten INTE prioriterat att hälsa på den sjuka, nästan döende och inte ordnat en överraskningsfest.). Sen även det hemska att just nu skulle hon sjungit med världsstjärnan, Celine Dion eller hur som helst jobbat. Men nu gick inte det p.g.a. operationen...
Citera
2024-01-19, 16:59
Medlem
Jag har aldrig bytt nåt knä, men jag kan tänka mig att konvalescensen kan vara rätt jobbig. Hade det varit jag hade jag säkert beklagat mig en del, inkl. på sociala medier, och förstår om hon gör det.

Men fast att jag har en hel del i min Gott & Blandat-påse vad gäller sjukdomar, skador och fysiska besvär så har jag inte gjort det till en så stor del av min person som en del gör. Däribland Anna. Det hade jag bara mått sämre av, och folk i min närhet hade väl tröttnat förr eller senare.
Citera
2024-01-19, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
För att vara rättvis så är det nog sant på någon nivå - det var ju något mattföretag som blev tvungna att ta henne till tingsrätten för att få betalt på grund av att hon ansåg att hon gjort reklam för dom på sitt Instagram, trots att dom inte efterfrågat eller kommit överens om det. Det skulle inte förvåna mig om Anna satt detta i system och de flesta företag orkar helt enkelt inte bråka med henne och nöjer sig med att åtminstone få en del av räkningen betalt...
Mattföretaget var en väldokumenterad episod. Hon förväntade sig få gratis arbete för att göra reklam (från hjärtat). Sen var det ju för något år sedan när hon gjorde reklam från hjärtat för en inredningsbutik.

Sen dagen efter lade hon upp mycket arga inlägg om att de inte höll vad de lovat, hon inkluderade (retuscherade) konversationer mellan henne och dem. Det var tydligt att de ville ha betalt i pengar, något hon inte ville betala med. Många inlägg om att inte hålla vad man lovat osv, och att de var dåliga.

Sedan tog hon bort inläggen, kanske insåg hon att hon själv erkände att när hon gör reklam från hjärtat, gör hon oombedd reklam för att få tjänster gratis. Det är förvånande att det inte blev en större grej den gången. Men hon var rätt snabb på att radera.
Citera
2024-01-19, 19:25
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Anna har inget att göra och slänger ur sig en massa frågor.

"Pizza eller pasta. Choklad eller popcorn. Katt eller hund. Klackar eller lågskor. Frukt eller grönsaker. Glass eller bakverk. "

Inte svårt att gissa vad Anna föredrar.
På A (som i Anna) svarar jag "Pizza och pasta. Samt choklad, glass och bakverk. Frukt äter hon också. Om det är i kombination med glass och bakverk. Likadant med grönsaker, det måste till en kötthög och sås så går det ner utan problem.

På B (som i Bort med) svarar jag både hund och katt samt klackar. Hon klarar inte av någondera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in