2024-05-04, 00:06
Medlem
Det känns som märklig timing att inom kort göra en omfattande jättejobbig behandling i munnen när hon nyligen genomgått en operation med lång och besvärlig rehab.

För inte kan väl Anna ha … överdrivit??
Citera
2024-05-04, 09:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna tycker om att lägga ut bilder på sig själv i sjukhussäng.
Snyft, snyft. Hon skulle ju sövas också. Antar att hon överlevde.
Framkom det nånsin vad det var för "ont och sjukt" hon opererade bort?
Nej, men nån rehab blev det inte den här gången. Hon var hemma snabbt och lagade mat som vanligt. Hoppas hon plockade bort silikonet.
Ont och sjukt? Det är ju hela Anna och hon är bevisligen kvar.
Måste vara intressant att vara på uppvakningen och eventuellt höra Anna svamla saker hon inte minns efteråt... 🤭

#motherfucker
Citera
2024-05-04, 14:50
Medlem
TPLs avatar
"03 May 2024 12:56:58

Finns inga andra alternativ, än att vara transparent med det som jag nu kommer att genomföra för mig själv 🤭 Jag har varit smärtsamt medveten om att jag skulle vara tvungen att fatta det här beslutet redan för flera år sedan och jag har tittat på flera möjliga alternativ både i Sverige, Spanien och Turkiet. Jag har äntligen kommit fram till trampolinens kant, jag kommer kasta mig ut, för att landa i något som kommer bli bra för mig. Om du vill, så får du hänga med mig här på Instagram 🙈 Jag har kämpat mot det här målet länge nu och det finns så mycket att berätta, men vi tar det lite i taget. Om lite mer än en vecka, så åker jag till Turkiet för att göra om mina tänder. Det är inget som kommer att göras som en Quick fix! Jag har en tuff resa framför mig så bara att koppla på pannbenet och ta mig igenom det här med. Jag har bästa stödet med mig, jag har valt en Klinik som heter EsteWorld i Istanbul som är etablerad och där flera personer jag känner gjort olika typer av ingrepp som alla blivit väldigt nöjda. Jag själv är också redan nu glad och tacksam för bemötandet under vår uppstartsprocess vilket känns helt fantastiskt, då det är en stor grej att genomgå, den här vändan blir inte lättare - men förhoppningsvis bättre och tänk vad fint att inspirera andra till att våga göra något bra för sig själv🙏🏼 Jag kommer ha stöttning privat och från EsteWorld genom hela processen. @esteworldsverige @esteworld.dental #dental #istanbul #teeth #correction #myjourney #nomorecavit #bekind #villkunnalestortigen
"
Citera
2024-05-04, 15:00
Medlem
TPLs avatar
Klart det är filter. Jämför bilderna.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4
Citera
2024-05-04, 18:16
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna tycker om att lägga ut bilder på sig själv i sjukhussäng.
Snyft, snyft. Hon skulle ju sövas också. Antar att hon överlevde.
Framkom det nånsin vad det var för "ont och sjukt" hon opererade bort?

Det är en klassisk Anna.
Citera
2024-05-04, 20:28
Medlem
Men gud ögonbryna snea olika breda fel fel fel
Citera
2024-05-04, 22:29
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Finns inga andra alternativ, än att vara transparent med det som jag nu kommer att genomföra för mig själv 🤭 Jag har varit smärtsamt medveten om att jag skulle vara tvungen att fatta det här beslutet redan för flera år sedan och jag har tittat på flera möjliga alternativ både i Sverige, Spanien och Turkiet. Jag har äntligen kommit fram till trampolinens kant, jag kommer kasta mig ut, för att landa i något som kommer bli bra för mig. Om du vill, så får du hänga med mig här på Instagram 🙈 Jag har kämpat mot det här målet länge nu och det finns så mycket att berätta, men vi tar det lite i taget. Om lite mer än en vecka, så åker jag till Turkiet för att göra om mina tänder. Det är inget som kommer att göras som en Quick fix! Jag har en tuff resa framför mig så bara att koppla på pannbenet och ta mig igenom det här med. Jag har bästa stödet med mig, jag har valt en Klinik som heter EsteWorld i Istanbul som är etablerad och där flera personer jag känner gjort olika typer av ingrepp som alla blivit väldigt nöjda. Jag själv är också redan nu glad och tacksam för bemötandet under vår uppstartsprocess vilket känns helt fantastiskt, då det är en stor grej att genomgå, den här vändan blir inte lättare - men förhoppningsvis bättre och tänk vad fint att inspirera andra till att våga göra något bra för sig själv🙏🏼 Jag kommer ha stöttning privat och från EsteWorld genom hela processen. @esteworldsverige @esteworld.dental #dental #istanbul #teeth #correction #myjourney #nomorecavit #bekind #villkunnalestortigen
"
Se där ja. Jag har spekulerat tidigare i tråden om att hon har problem med fejktänderna och att det varit anledningen till en del krämpor och alla lättuggade bruna sörjor hon vräker i sig. Då var jag inne på rätt spår.
Citera
2024-05-05, 16:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Varför grejade hon med tänderna över huvud taget och rent av sågade av allihopa istället för att laga den eller de tänder som kanske var trasiga? Var det verkligen nödvändigt?
Citera
2024-05-05, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Se där ja. Jag har spekulerat tidigare i tråden om att hon har problem med fejktänderna och att det varit anledningen till en del krämpor och alla lättuggade bruna sörjor hon vräker i sig. Då var jag inne på rätt spår.
Det har varit tydligt på ganska många bilder att det är problem med löständerna, några har ju lossnat så hon har gluggar.
Hon gjorde sig ovän med bääääästa tandläkaren Jelena innan behandlingen var klar, trodde väl det skulle fungera ändå.
Citera
2024-05-05, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför grejade hon med tänderna över huvud taget och rent av sågade av allihopa istället för att laga den eller de tänder som kanske var trasiga? Var det verkligen nödvändigt?
Det undrade jag också!
Aldrig i helvete att jag skulle slipa ner mina egna tänder även om de vore fula.
Vid den tidpunkten påstod i alla fall hon att hon hade jättestora problem med värk och ilningar och att därför skulle hon göra detta oåterkalleliga ingrepp, glömmer inte att hon sa ”jag måste ju kunna äta” 😅
Citera
2024-05-05, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

"
Jag har kommit till trampolinens kant, kommer kasta mig ut och landa i något som blir bra för mig - jösses hur töntigt att skriva så?!
Hon formulerar sig som att hon ska åka på en månfärd när hon i själva verket bara ska korrigera lite. 🙄
Citera
2024-05-05, 17:03
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag har kommit till trampolinens kant, kommer kasta mig ut och landa i något som blir bra för mig - jösses hur töntigt att skriva så?!
Hon formulerar sig som att hon ska åka på en månfärd när hon i själva verket bara ska korrigera lite. 🙄
Klart det är som att kasta sig ut för ett stup om man blåser iväg till nåt u-land för att fixa tänderna. Om hon "landar i något som är bra" återstår att se. Kan ju lika gärna sluta med att hon får äta buljong med sugrör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in