2023-08-17, 23:34
Medlem
MongoHasses avatar
Har Anna skrivit på sociala medier om hur hon känner för Linda Skugges Onlyfans och hur hon tjänar pengar den vägen? Jag kan ju tyvärr se framför mig att Anna mycket väl skulle kunna köra Onlyfans också... Inte på samma sätt som Skugge med blod, piskor och wet. Nä typ att hon och Retardo smiter in på en offentlig toalett på ICA Maxi, Mc Donalds eller annat ställe, filmar och lägger ut till prenumeranterna. Kanske med gästspel av Finaste Flisan som visar pattarna inne i cellen? Snoppviftaren ställer säkert upp och gör en viftarvideo...?
Citera
2023-08-18, 00:23
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Har Anna skrivit på sociala medier om hur hon känner för Linda Skugges Onlyfans och hur hon tjänar pengar den vägen? Jag kan ju tyvärr se framför mig att Anna mycket väl skulle kunna köra Onlyfans också... Inte på samma sätt som Skugge med blod, piskor och wet. Nä typ att hon och Retardo smiter in på en offentlig toalett på ICA Maxi, Mc Donalds eller annat ställe, filmar och lägger ut till prenumeranterna. Kanske med gästspel av Finaste Flisan som visar pattarna inne i cellen? Snoppviftaren ställer säkert upp och gör en viftarvideo...?
Passa dig. Anna hör vad du säger. Nu bjuder hon på ett litet smakprov från solariet
https://postimg.cc/NL122sBs
Senast redigerad av osnuten 2023-08-18 kl. 00:40.
Citera
2023-08-18, 00:57
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Passa dig. Anna hör vad du säger. Nu bjuder hon på ett litet smakprov från solariet
https://postimg.cc/NL122sBs
Vad vågiga solarielysrören är, har aldrig sett den modellen förut.
VARFÖR har människan ett tvång att visa upp klövarna? Dax att klippa lite, klorna är för långa...men hon kanske inte når ner/fram?

Jag hittar inte vart i radioavsnittet Annas "incident" kommer på tal, undrar om det är anledningen till den stooora handväskan hon hade med sig till J-P Barda, att få med sig lite extra hem?
Citera
2023-08-18, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
VARFÖR har människan ett tvång att visa upp klövarna? Dax att klippa lite, klorna är för långa...men hon kanske inte når ner/fram?

Jag hittar inte vart i radioavsnittet Annas "incident" kommer på tal, undrar om det är anledningen till den stooora handväskan hon hade med sig till J-P Barda, att få med sig lite extra hem?

Med Christopher Garplind och Hanna Hellquist

https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2218857

Spola fram till 14min..typ.
Citera
2023-08-18, 12:06
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Stackars Anna hade bara otur att det råkade ramla ner i hennes väska. Dottern råkade ut för nåt liknande.
Jag tror att Annas ekonomi tidvis inte varit så lysande och det skulle väl kunna förklara att man snattar med sig något gott för att det saknas hemma. Fast å andra sidan så har ju Annas omfång varit ganska konstant under åren, vilket motsäger tanken.
Citera
2023-08-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfisaorgel
Anna Book skriver att hon varit upptagen med studiearbete. Har hon börjat plugga månne? Vad kul i så fall, jag hoppas hon hittat någonting riktigt roligt att sätta tänderna i.
Jag skrev för längesedan att Anna skulle vara som klippt och skuren för att arbeta med inredning, eftersom hon har en ganska tydligt linje med vad hon gillar, och efterspm många verkar uppritigt intresserade av sättet hon skapat deras hem.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...forstar-henne/
Ska man arbeta med inredning måste man ju kunna hjälpa folk inreda utifrån DERAS stil, smak och behov.
Citera
2023-08-18, 16:24
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse

Det hade ju varit bra. Man måste ju inte titta om man inte vill, men porr är hederligt arbete det också och jag tycker iallafall Felicia borde köra en satsning på att visa upp sina behag. Porr sprider glädje och det finns hur många smaker och nischer som helst inom genren så jag är helt säker på att Anna och Felicia skulle kunna nå viss framgång.

Jag säger kör flickor...ni har ingenting att förlora på att testa.
Citera
2023-08-18, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Med Christopher Garplind och Hanna Hellquist

https://sverigesradio.se/play/avsnitt/2218857

Spola fram till 14min..typ.
Om man som jag lyssnade på filen utan musik är det ca 04:30 (för de som är intresserade)
Citera
2023-08-18, 17:28
Medlem
osnutens avatar
Citat:

Tänkte inte på vågorna förrän du nämnde dom. Ser ut som hon ligger i ett vattenbad.
Det var nog 30 år sen jag senast låg i ett solarium, så det kan ju ha hänt en del. Eller är det nån filtereffekt?

Ansikte och fötter är nog det Anna helst visar upp på bild. Ansiktet sitter hon väl och provar massa olika filter på, och slänger upp en bild så fort hon blir nöjd? Fötterna (vänsterfoten) är svårare att förstå
Citera
2023-08-18, 17:35
Citat:
Tänkte inte på vågorna förrän du nämnde dom. Ser ut som hon ligger i ett vattenbad.
Det var nog 30 år sen jag senast låg i ett solarium, så det kan ju ha hänt en del. Eller är det nån filtereffekt?

Ansikte och fötter är nog det Anna helst visar upp på bild. Ansiktet sitter hon väl och provar massa olika filter på, och slänger upp en bild så fort hon blir nöjd? Fötterna (vänsterfoten) är svårare att förstå
Det är med största sannolikhet ett filter, eller lite photoshopat. Sonen gör reklam för solariet på sin insta, likaså har döttrarna gjort tidigare. Undrar vad dom har för deal med t@n express?
Citera
2023-08-18, 18:01
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Det är med största sannolikhet ett filter, eller lite photoshopat. Sonen gör reklam för solariet på sin insta, likaså har döttrarna gjort tidigare. Undrar vad dom har för deal med t@n express?
Jag borde ju fattat att det var nåt skumt med bilden
Hela Märsta är nog ganska stolta för att familjen bor där, så hon har säkert lyckats förhandla fram nåt schysst avtal!
Kanske klippkort med var tionde solning gratis, om dom nämner stället på IG varje gång?
Citera
2023-08-18, 18:46
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Jag borde ju fattat att det var nåt skumt med bilden
Hela Märsta är nog ganska stolta för att familjen bor där, så hon har säkert lyckats förhandla fram nåt schysst avtal!
Kanske klippkort med var tionde solning gratis, om dom nämner stället på IG varje gång?
Så är det säkert, å sen att varenda kotte kan ha liknande klippkort förstår hon nog inte

Jag lutar mer åt att hon inte har någon deal öht. Utan hon nämner dem å hoppas att de ska nappa med bra sponsavtal.

Eller så är dealen att hon får sola på senior rabatt eller något, och har ett ”unikt” sola 10 1 gratis kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in