2022-05-24, 18:03
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
En bild säger mer än tusen ord:
https://postimg.cc/5XrC1dFW

Ok, vilka av er bombar Anna med DM om få bild på resultatet på fossingarna?
Citera
2022-05-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Vet du med säkerhet att båda har ett skuldsaldo hos Kronofogden?

Det kan också finnas en risk att skadeståndet in blir utmätt.

"Skadestånd med anledning av personskada, frihetsberövande, falskt åtal, ärekränkning eller liknande får inte utmätas innan skadeståndet har betalats ut. Efter utbetalning av skadeståndet får det utmätas, men med vissa begränsningar"

https://www4.skatteverket.se/rattsli....2/322285.html

https://lawline.se/answers/far-krono...ata-skadestand
Ättelägget vart dömd för drogfylla nyligen! På riktigt Tror du att guldpojken har pengar Jag skrattar så det gör ont i magen
Citera
2022-05-24, 18:41
Medlem
BavarianBeetles avatar
Hur försörjer hon sig? Hon kan väl inte tjäna så mycket på en 36 år gammal tramslåt.
Citera
2022-05-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Hur försörjer hon sig? Hon kan väl inte tjäna så mycket på en 36 år gammal tramslåt.
Fånflinande toffeln hon är gift med fixar det (med stor hjälp av sin pappa).
Citera
2022-05-24, 20:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
En bild säger mer än tusen ord:
https://postimg.cc/5XrC1dFW

Aah till slut visar hon sitt rätta jag!
Citera
2022-05-24, 20:43
Medlem
flugornass avatar
Enligt information så skall Felicia ingå äktenskap med pizza bagaren i början på juni månad.
Allt är hemligt av skäl som jag inte begriper men så är det.

Så för att inte outa mig så kan jag just nu inte skriva detaljerat.

Mer än att Anna kommer tillsammans med en kollega i branschen sjunga i kommunhuset under akten, det är en borgerlig vigsel och inte i kyrkan.

Jag vet att besvikelsen är stor i familjen då det inte få den uppmärksamhet som Anna och Robert förväntat sig när denna dag kom.
Citera
2022-05-24, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Mycket bra initiativ för att kompensera för allt dravel i tråden.

Vet du möjligen vem som skall betala ut skadeståndet?

Att duon The Two Stupid Books tilldömdes ett skadestånd betyder inte automatiskt att det kommer att betalas ut några pengar, har den betalningsskyldige inga pengar så blir det inga pengar för The Two Stupid Books.

Ja den tilltalade blir ju betalningsskyldig i enlighet med domen. De får väl driva in skulden om han inte har förmåga att hosta upp skadeståndet direkt. Hans namn får man dock läsa själv i domen. Är ju inte särskilt relevant här.
Citera
2022-05-24, 21:15
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Enligt information så skall Felicia ingå äktenskap med pizza bagaren i början på juni månad.

Mer än att Anna kommer tillsammans med en kollega i branschen sjunga i kommunhuset under akten, det är en borgerlig vigsel och inte i kyrkan.

Jag vet att besvikelsen är stor i familjen då det inte få den uppmärksamhet som Anna och Robert förväntat sig när denna dag kom.
Är pizzabagarn muslim och det är därför inte vigseln blir i Mariakyrka 200 meter från Cicciotto?
Nu mår jag illa, gick in på hennes insta och det är all in på hennes grisfötter.
Citera
2022-05-24, 21:29
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är pizzabagarn muslim och det är därför inte vigseln blir i Mariakyrka 200 meter från Cicciotto?
Nu mår jag illa, gick in på hennes insta och det är all in på hennes grisfötter.
Ursäkta mig, men vad hade Du förväntat dig att se där?
Om inte gris fötter.
Ja han är muslim så det som är märkligt är att det inte nämns något om hans släkt inför giftermålet, kan inte mycket/något om muslimer och äktenskap men trodde nog att en iman skulle ha åsikter om det äktenskap mellan två olika religioner.
Han kanske inte är bokstavstrolig muslim.
http://www.barnskolan.se/iman.shtml
Citera
2022-05-24, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Om detta är sant, så vore det för väl att Fisan kommer bort från mamsen, hoppas de "unga tu" flyttar långt bort från Suckunge. En ny pizzeria går att starta på någon annan ort.
Giftermål, är det en minitunna i magen? Tookan som mormor 🤯😵
Citera
2022-05-24, 22:03
Medlem
Nej, han är inte muslim.

I så fall blir bröllopet i syrisk ortodoxa kyrkan i Märsta, där resten av familjen Sun gift sig.
Rätt stor familj. Ejube var den sista som var singel, så har nog haft press på sig att stagda sig och yngla av sig..
Citera
2022-05-24, 22:10
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Om detta är sant, så vore det för väl att Fisan kommer bort från mamsen, hoppas de "unga tu" flyttar långt bort från Suckunge. En ny pizzeria går att starta på någon annan ort.
Giftermål, är det en minitunna i magen? Tookan som mormor 🤯😵
Nej så vitt jag vet är det ingen mini tunna på G.
Troligen så är detta ett giftermål faktiskt av kärlek mellan brudparet och inget annat, typ arv eller hur ni nu tänker er för att minimera deras lyckliga dag.
Kan ni vänligen med lite respekt använda hennes tilltals namn? Fisan låter så negativt.
Felicia är ett namn av börd, och bör uttalas med vis vördnad och inte chikaneras så som ni gör.
Det här är en framgång för Felicia och familjen Book.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in