2023-07-30, 09:03
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Den stora skvallertråden om Anna Book

Var någonstans kommer mamma Anna att fira Fiiiiiinaste Flisans 32-årsdag i dag den 30/7? I Märsta, där hon fortfarande är skriven, i våningen i Sigtuna hon påstås bo i eller i fängelset - om Kriminalvården äntligen hittat ett enkelrum till henne? Enligt hovrättens dom den 28 mars omvandlades åldringstjuvens villkorliga dom med samhällstjänst till tre månaders fängelse - hon hade ju misskött samhällstjänsten. Får vi någonnsin se Fiiiiiinaste Flisan på röda mattann igen?

https://www.hant.se/noje/felicia-boo...n-bort/5069294
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2023-07-30 kl. 09:23. Anledning: Korrigerat stavfel
Citera
2023-07-30, 09:05
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det känns som att det bör ha funnits risk att Anna och My stötte på varandra i samband konfirmationen.

Haha ja helt stört de tävlar med att lägga ut henne båda två på Instagram, en konfirmand. Inte deras egna unge heller.
Citera
2023-07-30, 09:33
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Haha ja helt stört de tävlar med att lägga ut henne båda två på Instagram, en konfirmand. Inte deras egna unge heller.
Har My postat därifrån alltså? Har hon lyckats undvika att få med Anna på nåt foto?
Citera
2023-07-30, 10:47
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Var någonstans kommer mamma Anna att fira Fiiiiiinaste Flisans 32-årsdag i dag den 30/7? I Märsta, där hon fortfarande är skriven, i våningen i Sigtuna hon påstås bo i eller i fängelset - om Kriminalvården äntligen hittat ett enkelrum till henne? Enligt hovrättens dom den 28 mars omvandlades åldringstjuvens villkorliga dom med samhällstjänst till tre månaders fängelse - hon hade ju misskött samhällstjänsten. Får vi någonnsin se Fiiiiiinaste Flisan på röda mattann igen?

Well, får vi inga bilder på fiiiiinaste Flisan idag så lär hon vara inlåst. På tiden om ni frågar mig. Sno pengar från gamla är ett riktigt jävla bottenskrap.
Citera
2023-07-30, 12:05
Medlem
Citat:
Har My postat därifrån alltså? Har hon lyckats undvika att få med Anna på nåt foto?

Vad jag såg var att Anna hade foton från kyrkan och My från festen så de kanske fick dela på dagen 😆.
Citera
2023-07-30, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta

Hehe. Hon är lik sin mamma.
”Han är inte värd mig. Han kommer aldrig att hitta någon bättre än mig”
Inte ordagrant citerat, men i runda slängar så kan man utläsa att det aldrig är fel på Felicia heller 😁
Citera
2023-07-30, 12:23
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstrutens
Vad jag såg var att Anna hade foton från kyrkan och My från festen så de kanske fick dela på dagen 😆.

Det var väl ett bra upplägg i sådana fall nu när tanten blivit så gruvligt religiös för att få lite extra uppmärksamhet.
Nåja, det lär snart gå över.
Preach motherfucker preach!
Citera
2023-07-30, 13:35
Medlem
Citat:
Tooket med The Retarded familia var väl inbjuden av ex-sambon KBT Kin och Mytomanen med entouraget av (suger) daddy Alban Sen tror jag att ”väninnorna” fortfarande är såta små äckel med varandra! Varför? När TookAnna slutade med lives och att dela miljoner bilder på sörjig matlagning och bädda-rent-varje-dag-efter-blömökar bilder gjorde även MYtomanen likadant. Nu sitter de och fnissar att de lurat sina följare på FB Fy skäms era skator
Citera
2023-07-30, 17:18
Citat:
Även Anna hade ju foto som väl ska föreställa vara från mottagningen. En liten sparvportion med mat, bra ordnat!
Citera
2023-07-30, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Well, får vi inga bilder på fiiiiinaste Flisan idag så lär hon vara inlåst. På tiden om ni frågar mig. Sno pengar från gamla är ett riktigt jävla bottenskrap.
Vad är oddsen för att hon lägger ut en gammal bild men låtsas att den är ny?

Enligt story så har ”de” vem det nu är varit iväg och firat födelsedag. Någons. Någonstanns.
Citera
2023-07-30, 21:27
Citat:
Vad är oddsen för att hon lägger ut en gammal bild men låtsas att den är ny?

Enligt story så har ”de” vem det nu är varit iväg och firat födelsedag. Någons. Någonstanns.
Jag är i vanliga fall inte särskilt skadeglad. Men jag skulle väl inte heller gråta blod om Flisan får permission och missköter den så hon inte får nån ny på ett bra tag. Inte heller skulle jag bli särskilt förvånad.
Citera
2023-07-31, 04:01
Medlem
Jag tvivlar på att någon behöver vara ett geni eller välutbildad psykolog för att se hennes
klart avslöjande beteendemönster.
Sedan barndomen har Took-Book levt i en drömtillvaro som egentligen saknat verklighetsförankring. Saknat kamrater ( vänner ) ,förpliktelser som gedigen allmänbildning i skolan och kunnat ( vågat ? ) vara sig själv med sårbarhetens svagheter. Istället genom uppväxten att hon är både unik och " bättre " än andra jämnåriga i sin omgivning.

Därför genom (manipulationens egocentriska lögner) att fly och dölja sina " känslo-tankemässiga handikapp " till jämnåriga i sin omgivning, har konsekvenserna blivit förödande.
Både för hon själv och , tyvärr sin familj. Vad är hon utan medial uppmärksamhet inom tv och spektakelframträdande i media? En total betydelselös individ som ingen egentligen är intresserad av i omgivningen?

En nära vän till media sa till mig redan för tjugo år sedan : Klanen book blir aldrig inbjuden, utan de själv bjuder in sig själva genom manipulerande ( avslöjande falskhet) vänlighet, skuld-skam och tårar.
Vilket medförde att de blev inbjudna för att omgivningen varken har tid eller orkar argumentera emot dennes påfrestande ältande.

Sista försöket att förbli intressant genom media blir genom tre olika alternativ.
1. Söka en kristen församling och med lögnaktig vänlighet-empati, tårar samt självömkande sorg hitta framgång. En kortsiktig lösning.Den bygger ju ej på ärligt intresse av vem hon är, önskar BARA bli en i församlingen och KRAVLÖST delta i dess sammankomster.
2.Kontakta media att hon har medial förmåga ( spå och dylikt svammel ) , haft andliga upplevelser och kontakt med änglar som vägleder henne. Vilket är kortsiktigt eftersom hennes simpla allmänbildning avslöjar ganska snart brister i verklighetsuppfattning.
3.Starta som influencer med snaskiga avslöjanden, sexsnack och lättklädda bilder av henne
själv. Kanske dottern kan förstärka intresset i dylikt trams? Tyvärr är det väldigt kortsiktigt.
För sådant skit är både gratis och mer intressanta individer att följa på nätet.

Vad har Took-Book för andra möjligheter?Finns bara ett alternativ, enligt mig. Det är tidslös-stressbefriad terapi. T.ex. primalskrik, KBT ( känslor leder till tankar som väcker medvetna handlingar ) och medicinfria lustupplevelser inom fyra väggar. Fast orkar hennes familj tillåta henne friskna till med maniska " halleluja upplevelser av ABC karriären" och utan elchocker som semestertillvaro i psyket?
Enligt mig är hon lika socialt frisk, tanke som känslomässigt, som en påtänd Thorsten Flinck.
Fast sistnämnda är roande intressant och begåvad som entertainer, skådespelare och konstnär. Kanske Thorsten Flinck kan bli hennes vägledande terapeut och lärare att bli framgångsrik i media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in