2022-02-15, 10:58
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
[/b]

Hon själv, maken och två av barnen?
Antagligen. Det finns säkert ett par till. Me många är de inte.
Citera
2022-02-15, 11:06
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag har skummat FUP:en och minns precis som du att Anna var väldigt upprörd när polisen hämtade Antonio.
Hon grät och upprepade gång på gång att Antonio var oskyldig. Allting var iscensatt av några tjejer som ville sätta dit honom för att han är hennes son 🙄

Helt sjukt! Man kanske kan förstå driften att försvara sin son,
men efter att tänkt efter iaf några sekunder, borde hon förstått att det drabbar ju dom oskyldiga tjejerna.

Uppenbarligen fäste rätten inget som helst värde vid hennes påståenden. Enda gången AB nämns i domen är som vårdnadshavare.
Citera
2022-02-15, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
27 mars är det dax för Tant Toledano att få vara i centrum. Sigtuna församling gör ett nytt försök
https://postimg.cc/XrSXc9tB

Undrar om man får medtaga popcorn 🍿 på konserten? Detta måste upplevas på plats! See you there
Citera
2022-02-15, 11:39
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
27 mars är det dax för Tant Toledano att få vara i centrum. Sigtuna församling gör ett nytt försök

Anna är väl ingen trogen kyrkobesökare? Men hon får väl betalt av kyrkan och jag är glad att jag gick ur kyrkan för många år sedan så slipper man ha ångest att min kyrkoskatt skall finansiera Anna Books besök vid kyrkliga sammankomster.
Citera
2022-02-15, 11:57
Medlem
Citat:
Det troliga blir nog att Booken blir lite småkrasslig runt den 20 Mars sen mer och mer sjuk tills hon är dödssjuk 26 Mars = inställt "jobb" 27 Mars.
Citera
2022-02-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Nä precis, nog för folk hittar på saker om hennes aptit och pillertrillande men det här var ännu lägre. Snacka och white trash😂😂😂
Det är inget påhitt gällande pillertrillare hon har själv skrivit om detta i hennes bok samt så låg hon inne för avgiftning
Citera
2022-02-15, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Anna är väl ingen trogen kyrkobesökare? Men hon får väl betalt av kyrkan och jag är glad att jag gick ur kyrkan för många år sedan så slipper man ha ångest att min kyrkoskatt skall finansiera Anna Books besök vid kyrkliga sammankomster.
Hon predikar sin egen bibel i sjukvårdens väntrum i stället
Citera
2022-02-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon predikar sin egen bibel i sjukvårdens väntrum i stället
Jaman!! Amen 🙏 på den MF
Citera
2022-02-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia

Nej, det är hon inte. Har aldrig sett henne lägga ut bilder från andra kyrkobesök än när hon går på begravningar. Men hon tycker att religiositeten och gudfruktigheten ligger i hennes blod eftersom hon är halvspanjorska. Booken är opportunist när det passar henne. Förmodligen träffade hon prästen första gången när de satt i en pajbakningsjury ihop och sen ville nog Bookis ha själavårdande samtal och han föreslog det här eventet som något för henne.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-02-15 kl. 13:17.
Citera
2022-02-15, 13:15
Medlem
CalzoneItalias avatar
Är det någon som kommer gå dit och lyssna på Tooken? Kanske kan filma och visa live ?
Citera
2022-02-15, 14:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Det troliga blir nog att Booken blir lite småkrasslig runt den 20 Mars sen mer och mer sjuk tills hon är dödssjuk 26 Mars = inställt "jobb" 27 Mars.
Hittade faktiskt hennes uppträdande för Keyoo på TV4 play. Det är uppenbart att Keyoos vänner tvingat Anna att sjunga just signaturen till ”Vänner”. Och det gör hon, sådär. Det märkliga har inträffat att hon nu på äldre dar lagt sig till med ett manligt och skönt osvängigt… vibrato. Just i den här låten finns några textrader där man måste hålla ut tonen länge. Det klarar inte Anna av utan att börja vobbla och då blir det ett vibrato. Det finns ju de som tycker vibrato är fint. Det tycker inte jag.
Apropå texter så punkteras denna sufflé av att Anna faktiskt inte förstår engelska. Hon sjunger orden men uttalet är fel och det låter dessvärre som när Eliert sjunger Elvis. Men refrängen sätter hon i alla fall ok. Det finns en röst gömd därinne. Några månader av intensiv sångpedagogik skulle hon må bra av. Men som sagt, hon lär bli sjuk till nästa gig.
Citera
2022-02-15, 14:30
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Schyst att gigen börjar rulla in nu. Kommer hon bara köra ett medley ur låtkatalogen eller blir det något speciellt för tillställningen med något stämmningsfullt andligt tema?
Kan bli starten på en församlingsturne genom landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in