2023-04-26, 18:10
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tooket är sååå pinsam Allt som hon hulkar över finns kvar. Bevarat i all oändlighet

Här undrar man vilken drog hon går på 🙄
https://youtu.be/kgptXwzhRyc
Citera
2023-04-26, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Här undrar man vilken drog hon går på 🙄
https://youtu.be/kgptXwzhRyc
Härligt att återbesöka färdigsås-gate en smula. Den eran var prajmtajm för denna tråden.

Vi löste mysterier. Det var ett mystiskt och härligt skimmer som jag saknar.
Citera
2023-04-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hon gillar att måla upp sig själv som ett offer.
Hur många gånger har hon satt ner sin lilla fot egentligen??
https://postimg.cc/gallery/QHLhK4k

En del ska inte hänga på Instagram.
Om man själv hela tiden byter vänner, då kanske det inte är fel på vännerna, utan på.....
Citera
2023-04-26, 20:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Hur katten är det att snoka bara för att man inte följer henne? Orimligt hat.

Lägg till att det är en känga även till de som följer henne men utan att kommentera och stötta. Anna vill bara ha beröm och hyllningar
Citera
2023-04-26, 21:41
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Då är det minst sex ord på e-listan

#omelette
#duette
#pause
#rosette
#vitrineskåp
#smileband

Sju stycken

#ambulanse
#omelette
#duette
#pause
#rosette
#vitrineskåp
#smileband
Citera
2023-04-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag skäms inte ett dugg.
Sluta med sociala medier Anna om du vill slippa nyfikna.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==

Va fan menar hon? Måste man gilla allt hon lägger ut och skriva snälla saker om man ska följa henne eller?
Citera
2023-04-26, 23:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Va fan menar hon? Måste man gilla allt hon lägger ut och skriva snälla saker om man ska följa henne eller?
Anna vill att alla följare interagerar men fan ta den som kommer med kritik eller inte håller med henne - då blir det block direkt. Bara stryka medhårs, gulla och berömma.
Citera
2023-04-26, 23:09
Medlem
Citat:
Anna vill att alla följare interagerar men fan ta den som kommer med kritik eller inte håller med henne - då blir det block direkt. Bara stryka medhårs, gulla och berömma.

Men jösses 🫣 blev hon lobotomerad vid 14 års ålder.
Citera
2023-04-26, 23:36
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Anna vill ha sin Truman Show tillbaka! Den hon växte upp i. blev hon minsann aldrig ifrågasatt!

Intressant taktik att utmana sina följare. Undrar hur Agda84 reagerar när hon möts av en 🤮 när hon ska se hur den där söta lilla flickan, som sjöng ABC har det nuförtiden.

Och det här utspelet kommer just nu, när Antonio plötsligt är tillbaka. Är han den oväntade hjälten i familjen, som Anna alltid har behövt? Har han vågat ifrågasätta Annas beteende?
Senast redigerad av osnuten 2023-04-27 kl. 00:12.
Citera
2023-04-27, 00:53
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Jag skäms inte ett dugg.
Sluta med sociala medier Anna om du vill slippa nyfikna.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==

ALLTSÅ JAG ÄR CHOCKAD. Jag trodde hon hade lugnat ner sig en gnutta sen hon körde sina aggressiva LIVES. Men hon är ju precis lika galen och otrevlig nu.

Jag har aldrig sett ett mer narcissistiskt inlägg. Hon följer ju personer och personer följer henne för att instagram går ut på att folk är nyfikna på andras liv. Men Anna som är så självupptagen som få blir förbannad om hon inte får komplimanger och gillamarkeringar av de som följer henne. 😂😂😂
Har hon inte någon som helst känsla för vad som är konstigt att publicera och vad som är normalt. Hon kan ju testa att tänka ”skulle någon annan kunna bli arg för att de har följare som inte gillar och hyllar?” NEJ är svaret! Herregud är det ingen i familjen som säger till henne att hon har hybris? 😅
Citera
2023-04-27, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
ALLTSÅ JAG ÄR CHOCKAD. Jag trodde hon hade lugnat ner sig en gnutta sen hon körde sina aggressiva LIVES. Men hon är ju precis lika galen och otrevlig nu.

Jag har aldrig sett ett mer narcissistiskt inlägg. Hon följer ju personer och personer följer henne för att instagram går ut på att folk är nyfikna på andras liv. Men Anna som är så självupptagen som få blir förbannad om hon inte får komplimanger och gillamarkeringar av de som följer henne. 😂😂😂
Har hon inte någon som helst känsla för vad som är konstigt att publicera och vad som är normalt. Hon kan ju testa att tänka ”skulle någon annan kunna bli arg för att de har följare som inte gillar och hyllar?” NEJ är svaret! Herregud är det ingen i familjen som säger till henne att hon har hybris? 😅
😂 Hon blir alltså förbannad för att folk kollar på instagram utan att trycka gilla eller kommentera? Jag kollar många instagram och ofta varken gillar eller kommenterar jag. Man slöscrollar bara förbi och sen är det bra med det. Undrar varför hon har instagram om hon inte gillar att dela med sig till "nyfikna".
Citera
2023-04-27, 06:32
Medlem
DoktorNos avatar
Är hon lika förbannad på de 50.000 "följare" hon köpt eller bara på de 2.000 som aktivt valt att följa henne? Att hon har över 90% botkonton som följare är inget hon tänker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in