2023-07-29, 19:05
Medlem
falconer8s avatar
Hon kan ju börja med onlyfans. Kan Emelie Bumbi, så kan Anna. Hon behöver kanske inte ens visa musen. Räcker med att visa brösten och röven.
Citera
2023-07-29, 19:31
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/rVXgLsL

Gud välsigne oss alla 🙄
Citera
2023-07-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Så kanske det är 🤔
Antog bara att hon också skulle sjunga och därmed meddelade världspressen om knutorna.

Men det är "Oförskämt Att Anta" precis som namnet på podden säger ☺️

Anna kan nog bäst.
Alla andra körledare som gör fel!
Citera
2023-07-29, 19:55
Medlem
irrljuss avatar
Vem är denna Julia som firades stå stort?

Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/rVXgLsL

Gud välsigne oss alla 🙄
Citera
2023-07-29, 19:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Så kanske det är 🤔
Antog bara att hon också skulle sjunga och därmed meddelade världspressen om knutorna.

Men det är "Oförskämt Att Anta" precis som namnet på podden säger ☺️

Troligen var det nog så att hon tänkte sjunga solo i låten och låta kören doa eller något.
Citera
2023-07-29, 20:12
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus

Är det samma ungar som på dessa bilder?
https://postimg.cc/gallery/DzCxqC7
Citera
2023-07-29, 20:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Albans dotter.
Citera
2023-07-29, 20:45
Medlem
irrljuss avatar
Tack, jag har verkligen noll koll.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Albans dotter.
Citera
2023-07-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Hon kan ju börja med onlyfans. Kan Emelie Bumbi, så kan Anna. Hon behöver kanske inte ens visa musen. Räcker med att visa brösten och röven.
Håller med. Onlyfans är bästa alternativet att gå vidare med både för Anna och dottern Felicia.
De har båda tillräckliga kroppsliga kvaliteter för att kunna dra in både intresse, beundran och lite stålar.
Det finns tillräckliga porrfanatiker med så varierande intressen så både Anna och Felicia skulle kunna hitta en fanbase inom genren.
Personligen skulle jag dock kräva musvisning för att vara intresserad, iallafall av Felicia.
Citera
2023-07-30, 01:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maidensweden
Håller med. Onlyfans är bästa alternativet att gå vidare med både för Anna och dottern Felicia.
De har båda tillräckliga kroppsliga kvaliteter för att kunna dra in både intresse, beundran och lite stålar.
Det finns tillräckliga porrfanatiker med så varierande intressen så både Anna och Felicia skulle kunna hitta en fanbase inom genren.
Personligen skulle jag dock kräva musvisning för att vara intresserad, iallafall av Felicia.

De var ju i princip i färd att starta med detta men åtalet mot sonen kom bara en kort tid efteråt har jag för mig. Jag minns inte riktigt men #MeeToo var startad och jag tror drevet mot Timell precis börjat och sedan kom åtalet mot sonen. I vart fall var de i sovrummet och filmade och Anna och F snackade sex i bara underkläderna har jag för mig och karln stod och tittade på med bar överkropp. Nåväl, åtminstone slutade filmsekvensen med att karln och Anna låg i sängen och pussades och Anna sa något om fortsättning följer...
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-07-30 kl. 01:18.
Citera
2023-07-30, 01:21
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De var ju i princip i färd att starta med detta men åtalet mot sonen kom bara en kort tid efteråt har jag för mig. Jag minns inte riktigt men #MeeToo var startad och jag tror drevet mot Timell precis börjat och sedan kom åtalet mot sonen. I vart fall var de i sovrummet och filmade och Anna och F snackade sex i bara underkläderna har jag för mig och karln stod och tittade på med bar överkropp. Nåväl, åtminstone slutade filmsekvensen med att karln och Anna låg i sängen och pussades och Anna sa något om fortsättning följer...

Jösses...
Citera
2023-07-30, 08:22
Det känns som att det bör ha funnits risk att Anna och My stötte på varandra i samband konfirmationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in