2025-04-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ååå vilken annaklassiker!

Jag har inte koll på vilken den där familjen är, men de heter ju Perelli så Anna kan kombinera kändiskåtheten med att vara gråtande ömmande moder (till en ålderlig dam).

Ingen i det där rummet är vettig, bra att de hälsar på men det fruktansvärda film-spammandet av en gamling som garanterat inte ens vet vad internet är...

Och så slutar allt med "reklam från hjärtat" för några pinsa från Perellis som Anna fick som tack!

Classic
Det är Charlotte Perrellis exmake och hans nya fru.
Anna gör vad hon kan för att klamra sig fast vid C-kändisskapet.

Du minns väl när Anna åkte för att ”hälsa på” de äldre medlemmarna i familjen Ingrosso, bara för att hon och Pernilla hade en beef just då.
Citera
2025-04-27, 19:18
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Japp, den gamla tanten är bröderna Ingrossos mamma. Konstigt att hon inte taggade Benji och Bianca. Det gjorde hon ju när hon besökte samma tant och hennes man (som numera är avliden) under pandemin.
Citera
2025-04-27, 19:29
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon är ju sinnessjuk. Lägger upp en gråtande tant från hemmet. Inte är det hennes egen släkting heller.

https://www.imagevenue.com/ME1ANOGQ

Edit - inte för att det skulle vara okej någonstans heller.
Vore det min släkting skulle jag omgående räkna tantens kontanter och värdeföremål efter det där besöket och skyndsamt se till att ingen från Booksläktet i fortsättningen bereds tillträde hos tanten, annars följer väl Felicia med nästa gång och rånar åldringen.

Undrar förresten om kärringen fick smaka på fikat eller om Anna mosade i sig alla wienerbröden och kanelbullarna innan hon drog därifrån?
Citera
2025-04-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Vore det min släkting skulle jag omgående räkna tantens kontanter och värdeföremål efter det där besöket och skyndsamt se till att ingen från Booksläktet i fortsättningen bereds tillträde hos tanten, annars följer väl Felicia med nästa gång och rånar åldringen.

Undrar förresten om kärringen fick smaka på fikat eller om Anna mosade i sig alla wienerbröden och kanelbullarna innan hon drog därifrån?
Hur kan man ens frivilligt låta Anna Book få följa med och hälsa på en äldre boende på ett hem?!
Har Nicola och Tina Perrelli inte läst något alls?!
Det är ju inte så att Felicia fått för sig att stjäla på egen hand, Anna är dömd för stöld på bl a NK och har givetvis lärt upp ungarna.
Citera
2025-04-27, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Du minns väl när Anna åkte för att ”hälsa på” de äldre medlemmarna i familjen Ingrosso, bara för att hon och Pernilla hade en beef just då.

Haha en klassiker! Taggandet av Ingrosso barnen i inläggen var pricken över i!
Citera
2025-04-27, 21:26
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Hon la även ut när hon matade den gråtande tanten med sked. Fast då grät hon kanske inte. En sked till tanten en sked till Anna? Lätt att distrahera så väskan blir full? Hon fick ju reklamsaker så hon hade content när hon gjorde pizza.
Anna sinnes Book
Citera
2025-04-27, 21:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Hon är ju sinnessjuk. Lägger upp en gråtande tant från hemmet. Inte är det hennes egen släkting heller.

https://www.imagevenue.com/ME1ANOGQ

Edit - inte för att det skulle vara okej någonstans heller.

Anna förstår verkligen inte hur gränsöverskridande hon är.

Även om det var hennes egen mamma så är det helt enkelt inte okej att visa upp en demens(?)sjuk på det sättet. Hon skriver själv att denne inte ens kan prata eller förstå oftast! Vad är det för fel på henne?

Anna alltså, inte den stackars utnyttjade tanten.
Citera
2025-04-29, 08:22
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monika
Frågan kom upp i en annan tråd och jag är angelägen om att få veta. Någon som vet? Som kan ta reda på det?
Vilken fråga och varför är, eller var, det, vad det nu var, viktigt för dig?
Citera
2025-04-29, 08:23
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
För den, som inte förstår: varför finns den här tråden, sedan 2005?
Citera
2025-04-29, 08:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Flöddrad:
https://postimg.cc/R6hmr5kQ
Citera
2025-04-29, 13:14
Medlem
TPLs avatar
Anna har varit ute på Djurgården och fyllefilmat. Tur att jag satt ner annars hade jag ramlat omkulll.
Dög inte stamhaket i Sigtuna? Kanske skulle träffa nyfunna vänner och äta en liten, liten bit mat.
Citera
2025-04-29, 15:03
Medlem
Det känns nog nu för Anna
My har spelat in en dokumentär med TV4
Skillnad mot att spela in med Anjou eller ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in