2022-01-28, 22:48
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja, det har varit reklam om att hon ska vara med i veckan.
Verkar gå på linjär-TV (TV4 förstås) lördag 13:00. Kanske släpps på play redan inatt?

Spännande! Det här kan ju vara enda chansen Anna får på TV i år.
Kanske också första gången kvällspressen kontaktar henne på länge.
Tror ni hon vågar ställa upp på intervjuer?
Jag tänker att hon blivit bränd förut, och kanske inte vågar riskera syrliga artiklar.

Jag tror och hoppas hon nappar. Min gissning är att hon sedan släpper bomben att hon
jobbar med nytt material, från än så länge hemlig låtskrivare (men mycket meriterad)!

Hon vill med sina nya låtar behandla medelåldern, som hon erkänner att hon huxflux hamnat i.
Det är ett nära samarbete. Tillsammans vill de ge uttryck för de känslor hon har inför åldrandet, barnens frigörelse, och döden. Det kommer inte bara vara ljust och vackert, som vi blivit vana vid.
Senast redigerad av osnuten 2022-01-28 kl. 23:17.
Citera
2022-01-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Verkar gå på linjär-TV (TV4 förstås) lördag 13:00. Kanske släpps på play redan inatt?

Spännande! Det här kan ju vara enda chansen Anna får på TV i år.
Kanske också första gången kvällspressen kontaktar henne på länge.
Tror ni hon vågar ställa upp på intervjuer?
Jag tänker att hon blivit bränd förut, och kanske inte vågar riskera syrliga artiklar.

Jag tror och hoppas hon nappar. Min gissning är att hon sedan släpper bomben att hon
jobbar med nytt material, från än så länge hemlig låtskrivare (men mycket meriterad)!

Hon vill med sina nya låtar behandla medelåldern, som hon erkänner att hon huxflux hamnat i.
Det är ett nära samarbete. Tillsammans vill de ge uttryck för de känslor hon har inför åldrandet, barnens frigörelse, och döden. Det kommer inte bara vara ljust och vackert, som vi blivit vana vid.
Årets bästaste komedin Bara längtar o se Tunnan wow 😂😂😂
Citera
2022-01-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exceptional
Kan du inte bara erkänna att du har fel?
Är vi säkra på att Anna dyker upp i secret singer?
Nej men hade ju vart så kul 🎸😂😂
Citera
2022-01-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hahah Bra att hon har att göra
Anna fattar ju inte att mytomanen utnyttjar henne😂😂😂😂😂😂
Citera
2022-01-29, 04:49
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Det är reprisen. Vanliga programmet går på linjär-tv på söndagar klockan 20:00, men släpps på play tidigt på söndagen. Så det är bara att spendera lördagen att köpa in popcorn, chips och massor av sockriga kaffedrycker i förberedelse för vår hjältinna på teve imorgon.
Citera
2022-01-29, 08:36
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det är reprisen. Vanliga programmet går på linjär-tv på söndagar klockan 20:00, men släpps på play tidigt på söndagen. Så det är bara att spendera lördagen att köpa in popcorn, chips och massor av sockriga kaffedrycker i förberedelse för vår hjältinna på teve imorgon.
21.00 gick det förra veckan
Citera
2022-01-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det här inlägget från Tony Irwing gör att i jag tror det i alla fall.
https://postimg.cc/WqPYb6q7

Jag gissade att hon skulle sjunga för Anis don Demina men det är tydligen Keyyo (enligt info bl a från Pelikantomte)

AnnaTook är mycket tyst och återhållsam gällande sin medverkan i programmet! Inga grandiosa omdömen av sig själv Fortsätter att gnälla över att hon saknar sitt jobb!!!! Har TV4 klippt bort Tooket eller vad står på??? Någon som vet?
Citera
2022-01-29, 10:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
AnnaTook är mycket tyst och återhållsam gällande sin medverkan i programmet! Inga grandiosa omdömen av sig själv Fortsätter att gnälla över att hon saknar sitt jobb!!!! Har TV4 klippt bort Tooket eller vad står på??? Någon som vet?

Ja, troligen är hon bortklippt eftersom hon aldrig kan hålla tyst kring de saker hon ska medverka i.
Det brukar väl vara så att det i kontraktet står att man ska vara tyst om sin medverkan i programmet men det var hon ju inte som vanligt så nu har hon väl sumpat den här chansen också.

För övrigt har människan aldrig haft något jobb så det finns inget jobb att sakna. Kulturarbetare är oftast egenföretagare med egna bolag som blir inhyrda av eventbolag om man inte är anställd vid någon teater, typ Dramaten eller Helsingborgsteatern men det förstår hon inte och därför får hon inte några jobb heller.
Citera
2022-01-29, 10:24
Medlem
Citat:
Anna är med i reklamen som visats varje dag denna vecka i tv4 för programmet i morgon. Hon är inte bortklippt.
Citera
2022-01-29, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är med i reklamen som visats varje dag denna vecka i tv4 för programmet i morgon. Hon är inte bortklippt.
Jag har oxå sett reklamen! Är oxå nyfiken varför hon inte pratar om sitt uppträdandet i sina lajv. Tooket älskar ju att prata och framhäva sig själv. Sen brukar hon snacka sig varm över ” kollegorna ” Ja vi får väl vänta och se till i morgon.
Citera
2022-01-29, 10:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Då måste skon klämma någon annanstans. Hon kanske inte fick så mycket tv-tid?
Citera
2022-01-29, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Jag har oxå sett reklamen! Är oxå nyfiken varför hon inte pratar om sitt uppträdandet i sina lajv. Tooket älskar ju att prata och framhäva sig själv. Sen brukar hon snacka sig varm över ” kollegorna ” Ja vi får väl vänta och se till i morgon.

Antagligen har hon fått munkavle av fyran, hon la väl ut bilder om det programmet för länge sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in