Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
Blir kanske lika fantastiskt som när hon var i studion med dom där blondinerna.
Vad hände med den låten?
Dom blev väl osams har jag för mig men så är det ju hela tiden och det är aldrig Annas fel!
Skulle googla på Anna och tvillingarna för jag har för mig att dom där tjejerna var tvillingar.
Hittade denna istället.
Misstänker starkt att det är lilla Anna som själv startat tråden 😁
https://www.familjeliv.se/forum/thre...-book-snygg/10
Hon skriver att hon är i studion. Kanske blir det något kanske inte. Vilket betyder att hon inte har något skivkontrakt utan tänker slösa en stor del av makens arv på att göra en platta ingen vill ha.
Sedan skriver hon att folk ska skita i vad hon gör. Men hon är ändå tacksam att några ställde frågan.
Igår var Mys man Jonas och doktor Alban med på Liseberg. Det var outhärdligt uselt. Men de fick vara med i TV. Anna förstår nog att hon måste släppa nytt material för att leka artist.
Slutligen skriver hon att man måste följa sina drömmar och att ingen kan hata en för att man gör det. Det betyder att hon redan bestämt sig för att spela in en skiva. Man står inte i en hyrd studio och känner efter. Man hyr en studio när man har lite låtar klara att spela in.
Anna säger sådär för att leka cool och världsvan, att det får bli som det blir typ. Men det är inte sant.