2023-07-04, 13:08
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Blir kanske lika fantastiskt som när hon var i studion med dom där blondinerna.
Vad hände med den låten?
Dom blev väl osams har jag för mig men så är det ju hela tiden och det är aldrig Annas fel!
Skulle googla på Anna och tvillingarna för jag har för mig att dom där tjejerna var tvillingar.
Hittade denna istället.
Misstänker starkt att det är lilla Anna som själv startat tråden 😁

https://www.familjeliv.se/forum/thre...-book-snygg/10
Men det var år 2007, det är 16 år sedan. Den som startade tråden kan mycket väl vara ironisk då det var det året som hon gjorde Samba Sambero i mello.
Jag kommer ihåg att jag tänkte att det var väldigt lite kläder på övriga som var med då, men insåg att budget för kläder nog inte räckte riktigt till alla när man täckt Anna.
Citera
2023-07-04, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det är det som är så skönt med att ha en egen studio.
Ingen vet vad man gör därinne. Hade hon kunnat spela nåt instrument hade det varit lättare att gissa, men nu?
Mimar till ABC, drejar, lyssnar genom det senaste Max Martin skickat, fingermålar, dansar samba sambero, sover, äter, dricker... allt är möjligt!
Ingen kommer att vilja ge ut något av Anna, det hon håller på med är bara för henne själv och familjen. Det kommer nya artister varje år som de satsar på , sista tåget för Anna gick för länge sedan. Nu har hon till och med lyckats göra så inte tv 4 vill ha med henne att göra längre.
Citera
2023-07-04, 17:50
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Blir kanske lika fantastiskt som när hon var i studion med dom där blondinerna.
Vad hände med den låten?
Dom blev väl osams har jag för mig men så är det ju hela tiden och det är aldrig Annas fel!
Skulle googla på Anna och tvillingarna för jag har för mig att dom där tjejerna var tvillingar.
Hittade denna istället.
Misstänker starkt att det är lilla Anna som själv startat tråden 😁

https://www.familjeliv.se/forum/thre...-book-snygg/10
Hon skriver att hon är i studion. Kanske blir det något kanske inte. Vilket betyder att hon inte har något skivkontrakt utan tänker slösa en stor del av makens arv på att göra en platta ingen vill ha.
Sedan skriver hon att folk ska skita i vad hon gör. Men hon är ändå tacksam att några ställde frågan.
Igår var Mys man Jonas och doktor Alban med på Liseberg. Det var outhärdligt uselt. Men de fick vara med i TV. Anna förstår nog att hon måste släppa nytt material för att leka artist.
Slutligen skriver hon att man måste följa sina drömmar och att ingen kan hata en för att man gör det. Det betyder att hon redan bestämt sig för att spela in en skiva. Man står inte i en hyrd studio och känner efter. Man hyr en studio när man har lite låtar klara att spela in.
Anna säger sådär för att leka cool och världsvan, att det får bli som det blir typ. Men det är inte sant.
Citera
2023-07-05, 15:49
Medlem
Nu käkar hon antibiotika som bl a används vid tonsillit och dental infektion och är arg för att nån med makt slingrat sig.
Citera
2023-07-05, 16:10
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu käkar hon antibiotika som bl a används vid tonsillit och dental infektion och är arg för att nån med makt slingrat sig.
Ja, Anna är verkligen rätt person att anklaga andra för att slingra sig. 🙄
Vem vet förresten om det där är en ny ask? Anna är den typen som skulle kunna skita i att ta det som förskrivits bara för att få nåt hon själv önskar. Anna och compliance går inte riktigt ihop, bara att titta på kosten.
#fisk #grönsaker

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Senast redigerad av TPL 2023-07-05 kl. 16:12. Anledning: Ändring.
Citera
2023-07-05, 16:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, Anna är verkligen rätt person att anklaga andra för att slingra sig. 🙄
Vem vet förresten om det där är en ny ask? Anna är den typen som skulle kunna skita i att ta det som förskrivits bara för att få nåt hon själv önskar. Anna och compliance går inte riktigt ihop, bara att titta på kosten.
#fisk #grönsaker

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

Troligen är hon arg för "TV4-incidenten". Någon här skrev att hon troligen måste böta för ett brutet kontrakt gällande Fångarna på fortet. Anna vill förstås inte betala.
Citera
2023-07-05, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligen är hon arg för "TV4-incidenten". Någon här skrev att hon troligen måste böta för ett brutet kontrakt gällande Fångarna på fortet. Anna vill förstås inte betala.
Det verkar vara vården som gjort fel, som inte tagit det på allvar förrän nu.
Citera
2023-07-05, 19:48
Medlem
irrljuss avatar
Det är väl någon karaktär i en tecknad film som ska dubbas, Magica de Hex kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
'Skapar en del i studion", skriver hon. Ett nytt album på gång...? Spännande!
Citera
2023-07-05, 19:53
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Det är väl någon karaktär i en tecknad film som ska dubbas, Magica de Hex kanske?

Mamma Mu?
Citera
2023-07-05, 20:16
Medlem
Handknutens avatar
Det känns ytterst märkligt att A.B har behov att lägga ut sina mediciner till allmän beskådan. Visst kan man bli frustrerad när man känner att man inte fått adekvat vård. Men A.B. som ofta påpekar sitt behov av integritet gör ändå detta. Då blir det spekulationer. Gör hon detta för sopa rent framför egen dörr?Försöker hon dimmigt förklara varför hon hoppat av diverse åtaganden? Vem vet. Men märkligt är det.
Citera
2023-07-05, 20:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Det känns ytterst märkligt att A.B har behov att lägga ut sina mediciner till allmän beskådan. Visst kan man bli frustrerad när man känner att man inte fått adekvat vård. Men A.B. som ofta påpekar sitt behov av integritet gör ändå detta. Då blir det spekulationer. Gör hon detta för sopa rent framför egen dörr?Försöker hon dimmigt förklara varför hon hoppat av diverse åtaganden? Vem vet. Men märkligt är det.
Synd att hon inte visar upp alla sina mediciner och "mediciner".
Citat:
Klindamycin ska endast användas vid behandling av allvarliga infektioner.
Citera
2023-07-05, 22:32
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Synd att hon inte visar upp alla sina mediciner och "mediciner".

Vi får hoppas att antibiotikan hjälper och att hon snart är tiptop igen. Under tiden kanske hon lär sig hur man stavar lugnt. Ja det är lite elakt att påpeka. Men man bör veta att lugnt stavas lugnt och inte lungt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in