2023-05-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Kopierat från Denise Lopez instagram iamdeniselopez :

Jag lever mitt liv och jag njuter av det. Vad andra väljer att göra är deras val. Och med de val kommer också konsekvenser. Jag måste skydda mig och mitt barn från en person som uppenbarligen inte är frisk. Som inte förstår vad orden "låt mig vara" "gå vidare" "sluta" osv betyder. Som inte ger upp och som ständigt öppet på #instagram sprider lögner öppet för allmänheten. Många har fått nog och genomskådat personen ifråga och vissa vågar säga ifrån. De möts då av av hat och blockeringar. Andra går på skådespeleriet och lögnerna. De vet inte bättre. Fakta är: Får jag fler brev så går de direkt till #polisen, #kränkningar #mobbing #stalking #förolämplingar etc de går också de direkt till polisen. LÅT MIG VARA!!!! Väcks åtal så kommer inte tårar att räcka längre. Sluta med allt och lev ditt liv istället. Fokusera på det som är viktigt och låt mig vara -på alla plan! Livet är för kort för att ödsla bort det och vara så hejdlöst arg, bitter och hatisk. Acceptera och förstå varför jag gick min väg. Kärlek och ljus sönder jag till dig. Må du släppa taget nu.️

Har lite random kollat igenom denna otroligt stora tråd och fann debaclet mellan Denise Lopez och Anna.
O M G för att ha Anna som så kallad vän 😄
Citera
2023-05-03, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexbases
Nu har Anna svarat på Denises instagraminlägg, jag undrar vilka är P P D L A G H C?

Visste att djungeltrumman skulle dundra & papegojorna skulle kackla högt 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 Ännu mer lycklig & säker på att jag har RÄTT! Det finns personer som far med osanningar & osäkra individer går på det smutsiga för dom SER INTE sanningen. Utan är sååååå fast i härvan så man kan inte annat än att tycka synd om henne ~ Kan inte vara lätt att vara sååå ensam🙏🙏🙏 Så jag knäpper mina händer för henne. Jag är i alla fall tacksam att jag äntligen har BEVIS. Tacksam för kontakten på Polisen som är ovärderlig under allt detta. Jag kommer göra alla nödvändiga polisanmälningar även framöver ~ Att bli trakasserad & falskt anklagad är vidrigt. Men att vara offentlig gör en ibland extra lätt att hoppa på. Men Gud är mitt vittne & karma är inte bara nått som drabbar mig ~ Karma drabbar alla som gör fel, kom ihåg det P P D L A G H C 👋👋👋👋👋👋👋👋 bye bye now 😉 Sorry men ni får skaffa fler Fakeprofiler & fakekonton från och med NU ~ För nu blockar jag var & en utav er. Men ni löser det nog 😛😛😛 Hur ska ni annars klara er?!? Jag kommer fortsätta på precis samma sätt som vanligt, skratta eller gråta?!? Jag har i alla fall lärt mig att älska & förlåta 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Well..tänker att hon antingen blivit knäppt på näsan av sin familj, sökt hjälp eller lagt spriten på hyllan. Det sista alternativet är väl det mest troliga 😬 Hon uttalar sig aldrig på det här sättet idag! Tråkigt för oss, men ett friskhetstecken för henne antar jag..
Bitter, arg och missunsam lär hon alltid vara förstås, men verkar då ha fått hjälp att hantera dessa känslor.
Senast redigerad av NY2020 2023-05-03 kl. 16:11.
Citera
2023-05-03, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Well..tänker att hon antingen blivit knäppt på näsan av sin familj, sökt hjälp eller lagt spriten på hyllan. Det sista alternativet är väl det mest troliga 😬 Hon uttalar sig aldrig på det här sättet idag! Tråkigt för oss, men ett friskhetstecken för henne antar jag..
Bitter, arg och missunsam lär hon alltid vara förstås, men verkar då ha fått hjälp att hantera dessa känslor.

Edit. Saknar ~, &, utav i hennes nuvarande instatexter 🤔
Anna kom tillbaka till oss
Citera
2023-05-03, 17:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Tack för påminnelsen om den där tokiga tiden. Ibland glömmer man hur många galna saker hon gjort.
Nuförtiden kan man ju nästan tro att hon är normal ibland.
Som du säger, nånting måste ha hänt som fått henne att lugna sig.
Men dom där känslorna bubblar nog fortfarande under ytan, och kämpar för att få komma ut.
Hon spyr väl sin galla över stackars Roberto nu istället
Citera
2023-05-03, 18:40
Medlem
Men bryr sig gör hon absolut inte!
https://i.postimg.cc/43hMzQ7C/F9-C9-...361-BA1628.png
Citera
2023-05-03, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det har hon väl aldrig sagt?
Men hon har sagt att hon tyckt det är konstigt att det bara blir grått närmast hårbotten och inte ute i längderna eller topparna (som är färgade till max).

Du har rätt ! Det är bara i botten det är grått .. längderna är naturligt bruna
Citera
2023-05-03, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha väskan! Bingo säger att han har aldrig sett en så stor handväska. Det ser verkligen jättekonstigt ut att gå omkring med en handväska i storlek resväska 😅
Står i kommentaren under klippet att väskan snodde hon från Magdalena Graaf, vilket vi ju känner till 👍

Ja och enda anledningen att hon har den på tv är för att stoltsera med en märkesväska , så uppenbart därför . En stor jäkla bag
Snodd dessutom .

Hon var väl på någon premiär och hamnade på bild i skvallerpressen med precis ett sådant ovanligt halsband som DL hade blivit bestulen .
Citera
2023-05-03, 19:41
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Men bryr sig gör hon absolut inte!
https://i.postimg.cc/43hMzQ7C/F9-C9-...361-BA1628.png
Hon tror att ALLT handlar om henne. Det som hänt är ju att någon i hennes "vänlista" har fått in virus/hackare el dyl och då skickas ju sånt till alla. Det r ingen som specifikt väljer Anna i detta fallet, det är inte för att lura ANNA...utan att lura så många som möjligt
Citera
2023-05-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Du har rätt ! Det är bara i botten det är grått .. längderna är naturligt bruna
Japp hon färgar ju bara närmast hårbotten. Resten är brunt helt av sig självt
Citera
2023-05-03, 20:58
Medlem
Anna är arg på stories igen, och lägger upp statistik där hon tackar ickeföljare för views och säger att hon inte köpt följare.

Men där, på hennes egna statistik, att hon har 36k följare. På hennes profil står det 55k. Hur går det ihop?

http://www.bilddump.se/bilder/202305...a97b:24af.jpeg
Citera
2023-05-03, 21:17
Medlem
TPLs avatar
Varför lägger hon upp sånt här? Räcker det inte att hon bara skickar ett meddelande till Tareq?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTIxOTI5ZA==
Citera
2023-05-03, 21:22
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Anna är arg på stories igen, och lägger upp statistik där hon tackar ickeföljare för views och säger att hon inte köpt följare.

Men där, på hennes egna statistik, att hon har 36k följare. På hennes profil står det 55k. Hur går det ihop?

http://www.bilddump.se/bilder/202305...a97b:24af.jpeg

Kan resten vara blockeliblockade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in