2023-04-06, 20:02
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nej. Dom saknar smile line och lunula.
Den yttersta delen som följer fingertoppens rundning är spikrak på Annas fejknaglar.
Du och Anna är unika.

Lägg gärna upp bild på dina naglar.

Haha jag slipper gärna det, kan skicka i pm om du verkligen vill.
Har haft olika sorters fejknaglar i många års tid, både härdade och gele och nu har jag mina egna. Jag upplever att jag både ser skillnad på tjocklek och längd att det är hennes egna.

Med riktiga naglar ser man alltid lite skiten ut, helt enkelt för att man inte har vitare utväxta nagelkanter.

Jag kan klippa mina naglar både böjda och helt rakt beroende på humör och längd.
Citera
2023-04-06, 21:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag kan klippa mina naglar både böjda och helt rakt beroende på humör och längd.
OT!
Suck. Det handlar inte om hur nageln är klippt - böjt eller rakt - det handlar om anatomin. Övergången mellan nagelbädden och den fria änden. Bildgoogla så kanske du förstår.
Citera
2023-04-06, 22:11
Medlem
Är svaret så enkelt om varför " Tooken " kan inte behålla längre gemenskap med omgivningen?
" Ingen är friskare ( ärligare, drogfria och laglydig ) än sitt val av gemenskap " .

Ganska enkelt att förstå och få insikt i det här.
Hennes presentation till obekanta människor bl.a.:

"Jag lever på en gammal merit som att ha varit med i melodifestivalen för ca 35 år sedan.
Sedan är jag, enligt omgivningen, tondöv, talanglös och med oskolad sångröst.
Plus är omtalad ( utstraffad ) i kändiskretsar för att lida av kleptomani, självupptaget manisk, bluffat i tv-programmet " Biggest loser" genom användandet av laxeringsmedel som skadade tarmarna och andra medel som främjade viktminskning. Samt preparat som motverkade hungerkänslor.

Plus att jag har två underbara barn som har drogat/drogar, dömda för stölder, sexbrott, rattonykterhet och knarkbrott.
För att inte glömma att min livsglädje och livsfilosofi inspireras såsom hämtas ifrån serietidningen
Kalle Anka. Där kan vi tala om bra riktlinjer som kan användas i alla olika miljöer. Speciellt i media och kristna församlingar " .

Samt tillägger som ett litet barn med sin fantasirika övertygelse, ( att t.o.m. hästarna i hagen lägger sig på rygg och gapskrattar så tårarna rinner, när de hör detta. ) att hon var en lovande jockey på Täby galoppbanan. Tyvärr var det hennes breda vrister som omöjliggjorde en framgång inom galoppen.
För att sedan med tårarna rinnande nedför kinderna och frågade med blidgade ögon som självömkande röst " Vill ni leka med mig och se mig som Sveriges svar på Celine Dion " ?

Detta är min upplevelse av en egocentrisk individ som saknar alla möjligheter till självinsikt ,
ärlig framförhållning och socialt trevlig gemenskap med.
Citera
2023-04-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ja det är hennes riktiga naglar. Jag har likadana utan olja och lack.

Ja.. Tycker det ser ut som typ Isadora whitening och eventuellt en vit nagelpenna under.
Pilla ner nagelbanden kan man göra själv.
Hade nån filat mina naglar proffsigt på det viset hade jag krävt pengarna tillbaka.
Citera
2023-04-07, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Ja.. Tycker det ser ut som typ Isadora whitening och eventuellt en vit nagelpenna under.
Pilla ner nagelbanden kan man göra själv.
Hade nån filat mina naglar proffsigt på det viset hade jag krävt pengarna tillbaka.
Hon har anknaglar. Dom är bredare längst ut än mitt på nageln. Gräsligt fult att fila sina naglar i den formen.
Citera
2023-04-07, 16:42
Medlem
Håller med övriga om naglarna, det är hennes naturliga naglar.
Citera
2023-04-07, 17:04
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/8fMQ4Vd

Tånaglarna är inte mycket bättre dom.
Citera
2023-04-07, 18:05
Medlem
-Ines-s avatar
Annas tänder ser ut som dansarnas lös/fejktänder i Finlands eurovison-bidrag. Cha cha cha
Citera
2023-04-07, 18:15
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/8fMQ4Vd

Tånaglarna är inte mycket bättre dom.
Tack Tuttlutt! Alltid kul med dina bildsamlingar!
Visar hon aldrig sin högerfot?
Försökte hitta någon av hennes solariebilder med böjt knä och synlig fot, men lyckades inte.
Nu är nog min googlehistorik helt sjuk
Senast redigerad av osnuten 2023-04-07 kl. 18:28. Anledning: Höger fot :)
Citera
2023-04-07, 23:01
Medlem
lysande-pistols avatar
Anna är ju Sigtunas största artist hon har gjort allt från TV barn program till melodifestival, så varför skall hon dömas utefter vad hennes avkommor åstadkommer förstår jag inte, tråden om snopp viftaren stängdes av här på grund av att han inte är/var en offentlig person vilket var rätt beslut.
Nu till saken Anna är bokad till Ålands färjan i månad 5 alltså i april hon är inte gravid i månad 5 om nu någon trodde det.
Anna kommer att ta detta gig inte för ekonomins skull utan för att få uppträdda som den fullfjädrade artist hon trots allt är.
Jo det är sant, så gå in på Viking Line och boka en biljett redan nu, hon kommer ge er återupplevelser så som hångel till låten samba sambero, eller ABC jag minns min första date, (det hette inte så då) vi pussades till ABC vill Du mer? Hon sa nej och hej då.
Citera
2023-04-08, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lysande-pistol
Anna är ju Sigtunas största artist hon har gjort allt från TV barn program till melodifestival, så varför skall hon dömas utefter vad hennes avkommor åstadkommer förstår jag inte, tråden om snopp viftaren stängdes av här på grund av att han inte är/var en offentlig person vilket var rätt beslut.
Nu till saken Anna är bokad till Ålands färjan i månad 5 alltså i april hon är inte gravid i månad 5 om nu någon trodde det.
Anna kommer att ta detta gig inte för ekonomins skull utan för att få uppträdda som den fullfjädrade artist hon trots allt är.
Jo det är sant, så gå in på Viking Line och boka en biljett redan nu, hon kommer ge er återupplevelser så som hångel till låten samba sambero, eller ABC jag minns min första date, (det hette inte så då) vi pussades till ABC vill Du mer? Hon sa nej och hej då.
Sedan när är april månad 5?
Citera
2023-04-08, 07:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lysande-pistol
Du verkar ha missat vad som är en offentlig person och att den här forumdelen heter kändisskaller.
Kan du länka till den där kryssningen på Viking line där Anna ska uppträda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in