Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Jag tror inte att det är nödvändigtvis att hon "råkat" få skärmdumpar från Flashback, utan att hon genuint är irriterad/störd över att hennes verkliga jag syns på tv och är överallt på affischer. Istället för att acceptera att hon är en rund 52-årig kvinna så lägger hon nu upp gamla/redigerade bilder (edit: tittar man på bilden så ser man att hon gör en klassisk pose för att försöka ge sig själv så mycket midja som möjligt - vrida höften snett, lägga händerna på midjan, samt att hon lutar sig själv lite framåt; antar att det finns något slags filter för att få bort dubbelhakan och göra ansiktet smalare).
För även om Anna gått på någon extrem shake-diet så har hon knappast tappat såpass mycket sedan hon spelade in i slutet av september. Jag förstår verkligen inte vad hon försöker uppnå - det kommer ju bara avslöjas nästa gång hon syns i en situation som hon inte själv kan kontrollera...
Det blev nog lite stresspåslag när lekprogrammet helt plötsligt skulle visas offentligt.
Kan tänka mig att det skulle kännas liknande om man jobbat 100% hemma under pandemin, med schyssta filter på mötena:
"F-n, du lyckas alltid se så j-vla fräsch ut,
osnuten! Hur bär du dig åt?"
"Nä, du vet, jag försöker äta lite nyttigt, och ser till att försöka få in åtminstone 10 km i spåret varannan dag. Öl har jag helt lagt ned."
"Men du är ju så himla solbränd!?"
"Äh, man jobbar väl lite i trädgårn och sådär. Hjälper grannarna en hel del. Solen skiner ibland när jag är ute och tränar."
Sen blir man helt plötsligt tillsagd att komma in till kontoret för fysiskt möte. Blek och överjäst