2022-11-08, 22:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror inte att det är nödvändigtvis att hon "råkat" få skärmdumpar från Flashback, utan att hon genuint är irriterad/störd över att hennes verkliga jag syns på tv och är överallt på affischer. Istället för att acceptera att hon är en rund 52-årig kvinna så lägger hon nu upp gamla/redigerade bilder (edit: tittar man på bilden så ser man att hon gör en klassisk pose för att försöka ge sig själv så mycket midja som möjligt - vrida höften snett, lägga händerna på midjan, samt att hon lutar sig själv lite framåt; antar att det finns något slags filter för att få bort dubbelhakan och göra ansiktet smalare).

För även om Anna gått på någon extrem shake-diet så har hon knappast tappat såpass mycket sedan hon spelade in i slutet av september. Jag förstår verkligen inte vad hon försöker uppnå - det kommer ju bara avslöjas nästa gång hon syns i en situation som hon inte själv kan kontrollera...
Tapetbilden är från lägenheten i Solna. Osäker på vilken tapet dom hade först - den blommiga eller randiga. Tror den randiga var den nyare. Dumt val av bakgrund i vilket fall som helst. 🤔
Citera
2022-11-08, 23:03
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror inte att det är nödvändigtvis att hon "råkat" få skärmdumpar från Flashback, utan att hon genuint är irriterad/störd över att hennes verkliga jag syns på tv och är överallt på affischer. Istället för att acceptera att hon är en rund 52-årig kvinna så lägger hon nu upp gamla/redigerade bilder (edit: tittar man på bilden så ser man att hon gör en klassisk pose för att försöka ge sig själv så mycket midja som möjligt - vrida höften snett, lägga händerna på midjan, samt att hon lutar sig själv lite framåt; antar att det finns något slags filter för att få bort dubbelhakan och göra ansiktet smalare).

För även om Anna gått på någon extrem shake-diet så har hon knappast tappat såpass mycket sedan hon spelade in i slutet av september. Jag förstår verkligen inte vad hon försöker uppnå - det kommer ju bara avslöjas nästa gång hon syns i en situation som hon inte själv kan kontrollera...
Det blev nog lite stresspåslag när lekprogrammet helt plötsligt skulle visas offentligt.

Kan tänka mig att det skulle kännas liknande om man jobbat 100% hemma under pandemin, med schyssta filter på mötena:

"F-n, du lyckas alltid se så j-vla fräsch ut, osnuten! Hur bär du dig åt?"
"Nä, du vet, jag försöker äta lite nyttigt, och ser till att försöka få in åtminstone 10 km i spåret varannan dag. Öl har jag helt lagt ned."
"Men du är ju så himla solbränd!?"
"Äh, man jobbar väl lite i trädgårn och sådär. Hjälper grannarna en hel del. Solen skiner ibland när jag är ute och tränar."

Sen blir man helt plötsligt tillsagd att komma in till kontoret för fysiskt möte. Blek och överjäst
Citera
2022-11-08, 23:16
Medlem
flugornass avatar
Jag hoppades på att ni kommit till insikt att Anna faktiskt är en av vår tids största sångfåglar.
Då tänker jag att Anna och Edith Piaf är rätt så lika i rösterna.
Anna har hållit en låg profil men hon kommer att golva er med kommande platta som även cover på Leornad Coven.
Citera
2022-11-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad jag kan se så har hon gjort 2 jobb i år, fast egentligen spelades fångarna på fortet förra året och nu spelar hon in herre på täppan. Det var samma person som längtade efter att få åter jobba med artisteri det går inte så bra på den fronten hon har inte fått sjunga något utan endast program där hon gör bort sig
Det där med Jocke & Jonna var nog i år också va?
Citera
2022-11-09, 04:35
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Någon som har koll på om dödsboet är klart
Inlämnat men inte klart.
Skatteverket håller på med handläggningen. Kan ta upp mot 9-10 veckor tydligen
Citera
2022-11-09, 04:45
Medlem
52 år gammal.

Hade en "hit" för hundra år sedan.

Nu; leker barnsliga lekar med C- och D-kändisar.
Citera
2022-11-09, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den alltid äkta, genuina Anna som visar upp sig precis som hon ser ut...
Kolla ränderna på tapeten till vänster på bilden. Dålig mönsterpassning? Anna vet ju inget om Photoshop.
Funkar bara hemma, aldrig i TV.

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=8fd12b

Det är väl Annas kamera som är trasig igen.
Citera
2022-11-09, 09:05
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag hoppades på att ni kommit till insikt att Anna faktiskt är en av vår tids största sångfåglar.
Anna har hållit en låg profil men hon kommer att golva er med kommande platta som även cover på Leornad Coven.

Jag började gapskratta och satte kaffet i halsen när du jämförde Anna med Edit Piaf.
Citera
2022-11-09, 12:05
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Din trollare skulle anna göra en cover av leonard coen? källa på de tack! 😂
Tillåt mig småle å gråta på samma gång.
älskar fö LC de skulle förstöra hans låtar för all framtid om anna slaktade dem
Citera
2022-11-09, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Din trollare skulle anna göra en cover av leonard coen? källa på de tack! 😂
Tillåt mig småle å gråta på samma gång.
älskar fö LC de skulle förstöra hans låtar för all framtid om anna slaktade dem

Har för mig att sångaren i fråga heter "Cohen".
Citera
2022-11-10, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Har för mig att sångaren i fråga heter "Cohen".
Han hette Cohen och dog 2016, han har ingen koppling till Anna. Inlägget är skrivet av ett troll.
Citera
2022-11-10, 00:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Han hette Cohen och dog 2016, han har ingen koppling till Anna. Inlägget är skrivet av ett troll.
Cohen är ett typiskt judiskt namn, så det har nog liten koppling till något överhuvudtaget i denna tråden.
Eller antyds det att lilla Anna är någon sorts judinna?
Senast redigerad av Rimbert 2022-11-10 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in