2023-03-27, 11:31
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parboiled
En av de tävlande i Drag Race Sverige gör parodi på Anna i senaste avsnittet.

Framförallt tyckte jag det var träffande hur den tävlande (kan ej namn) först berättade hur galen och urspårad Anna Book egentligen är, hur han blivit blockad av henne utan att ha kommenterat något, etc.

Lustigt det där hur allas, av varandra oberoende, upplevelser av en människa kan ligga helt i linje med varandra. Fast frågar man Anna så är vi givetvis hemska, elaka, etc. och hon har ingen skuld i det hela överhuvudtaget.
Citera
2023-03-27, 12:46
Medlem
TPLs avatar
"Lästips från #booktok som du beställer till riktigt bra pris och bekväm leverans." 🤭
Reklam för Akademibokhandeln.
Citera
2023-03-27, 13:17
Medlem
Är det pga parodin på Anna som hon är ledsen?
Citera
2023-03-27, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagochmigsjalv
Är det pga parodin på Anna som hon är ledsen?

Jag tror att det är snoppviftaren som ställt till det IGEN.
Hans IG är raderat … han har ett nytt litet ”hemligt” där han kallar sig Antonio Book Lopéz.
Tydligen vill han inte använda Toledano längre… wonder why…

https://postimg.cc/kBjLtTnf
Citera
2023-03-27, 18:30
Medlem
Xons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Materwelon
Den som finns i hans huvud. Han brukar hitta på historier för att dreva mot människor han för tillfället ogillar, inget att bry sig om

Nä, han (Caroline Grimwalkers man) är fullt upptagen med att skriva både egna böcker samt spökskriva åt Caroline, så förtalskampanjen mot Anna Book drivs av Caroline. Hon är den enda i paret som har tid för sånt sidoarbete.
Citera
2023-03-27, 18:55
Medlem
Herr, fru och spoling var på ett sjukhus i Stockholm för ett par dagar sedan. Antagligen för att hälsa på någon.
Han i tredelad kostym och lång fladdrande rock, hon såg mest ilsken ut.
Citera
2023-03-27, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avemariA
Herr, fru och spoling var på ett sjukhus i Stockholm för ett par dagar sedan. Antagligen för att hälsa på någon.
Han i tredelad kostym och lång fladdrande rock, hon såg mest ilsken ut.
Det är vad jag kallar skvaller med kvalitet! Tråden går ju lite på tomgång nu så - tack!
Citera
2023-03-27, 19:16
Medlem
Chles avatar
[quote=avemariA|83958497]Herr, fru och spoling var på ett sjukhus i Stockholm för ett par dagar sedan. Antagligen för att hälsa på någon.
Han i tredelad kostym och lång fladdrande rock, hon såg mest ilsken ut.[/
fp
Citera
2023-03-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det är vad jag kallar skvaller med kvalitet! Tråden går ju lite på tomgång nu så - tack!
Jag tycker att det hade varit riktigt bra skvaller om vi också fått veta: Vilket sjukhus, vilken dag, vilken tid?
Citera
2023-03-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag tycker att det hade varit riktigt bra skvaller om vi också fått veta: Vilket sjukhus, vilken dag, vilken tid?
Nä det räcker med uppgiften att hon såg ilsken ut. Då vet man att det är sant 😀👍
Citera
2023-03-29, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Nä det räcker med uppgiften att hon såg ilsken ut. Då vet man att det är sant 😀👍
Då vet vi att det är Tookets ätteläggarna ställt till det IGEN
Citera
2023-03-29, 12:48
Medlem
Hussefars avatar
Detta måste vara den största skvallertråden som finns på Flashbacken va? Om så är fallet. Inte illa, inte illa. Då borde Anna Book för bövelen få någon form av pris. Att en person med familj kan beröra så mycket är ju sinnessjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in