Flashback bygger pepparkakshus!
2023-06-14, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
olidligt spännande att se hur Anna ska bemöta detta om hon nu gör det, såg att bloggbevakning skrivit om det
Menar du podden eller något annat?
Om du menar podden - den var ju ganska slätstruken så den skulle hon mycket väl kunna bemöta.
Hade de däremot tagit upp hennes grövre lögner skulle hon nog inte bemött det.

Tycker också att podden fokuserade för mycket på gammalt, liksom vem bryr sig om hennes pappa bodde här ett kort tag på 70-talet och hon ljög om det? De borde fokuserat på de senaste 5 åren istället, finns mycket material där och ett otal mycket grövre lögner.
Senast redigerad av Jonsson99 2023-06-14 kl. 08:42.
Citera
2023-06-14, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Fast vid ett annat inlägg påståd hon att hon inte använder filter men att telefonens kamera är trasig (eller lågot liknande, kan ha varit linsen som var dålig).

Så kommer jag också ihåg det! Men nu är Tooket igång med citaten igen Känner vi igen mönstret?
Citera
2023-06-14, 10:19
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nej hon sa att hon inte redigerar bilder. Inte att hon aldrig använder filter.

Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Fast vid ett annat inlägg påståd hon att hon inte använder filter men att telefonens kamera är trasig (eller lågot liknande, kan ha varit linsen som var dålig).
Hon har även påstått att hon inte vet hur det fungerar, att hon inte kan redigera bilder🙄😂
Citera
2023-06-14, 10:26
Medlem
En sak kan vi alla fastslå är att allt hon har sagt, säger, gjort och gör är en sanning med modifikation Min egen guilt of pleasure är AnnaTooks oförskämdheter. Där kan ingen anklaga henne för att använda filter för det är totalavsaknad i alla lägen Vilken riktig läskig kärring
Citera
2023-06-14, 13:04
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon har även påstått att hon inte vet hur det fungerar, att hon inte kan redigera bilder🙄😂
Så kan det mycket väl vara. Att redigera är ju ju en betydligt större grej än att bara klicka på ett filter.
Citera
2023-06-14, 13:05
Suverän podd. Den är enda anledningen till att jag stod ut en stund i solen innan.
Citera
2023-06-14, 16:26
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Suverän podd. Den är enda anledningen till att jag stod ut en stund i solen innan.

Ja, en ovanligt bra och väldokumenterad podd. De har en bra ton rakt igenom och konstaterar bara fakta. Kudus! Förmodligen inget som A.B blir särskilt lycklig över. Men om hon är klok väljer hon att ignorera.
Citera
2023-06-14, 16:39
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Ja, en ovanligt bra och väldokumenterad podd. De har en bra ton rakt igenom och konstaterar bara fakta. Kudus! Förmodligen inget som A.B blir särskilt lycklig över. Men om hon är klok väljer hon att ignorera.

Har hon någonsin klarat att bli ifrågasatt och ignorerat detta?
Har hon någonsin visat att hon agerar klokt kring något som har att göra med att folk ifrågasätter vad hon sagt/påstått?

Nja.. det är nog redan för sent för de engelska citaten och små filmerna är ju redan i gång...väntar bara på en live eller film där hon spyr lite galla igen, förhoppningsvis har hon haft någon som stoppat henne från det ett tag för jag tror inte ett dugg på att hon klarar att bita ihop utan rejält stöd.

Den oförglömliga ranten om chorizo är ju det ultimata exemplet på det
Citera
2023-06-14, 16:50
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Har hon någonsin klarat att bli ifrågasatt och ignorerat detta?
Har hon någonsin visat att hon agerar klokt kring något som har att göra med att folk ifrågasätter vad hon sagt/påstått?

Nja.. det är nog redan för sent för de engelska citaten och små filmerna är ju redan i gång...väntar bara på en live eller film där hon spyr lite galla igen, förhoppningsvis har hon haft någon som stoppat henne från det ett tag för jag tror inte ett dugg på att hon klarar att bita ihop utan rejält stöd.

Den oförglömliga ranten om chorizo är ju det ultimata exemplet på det

A.B har ju den senaste tiden varit något mer återhållsam med de värsta utfallen. Så uppenbarligen har hon kommit till någon slags insikt. Kanske? Även om hon gärna strösslar med citat och filmer som säkert är direkt riktade mot någon, några. Ja, kanske har hon någon som vägleder henne i det. Bra i så fall. Oavs vad man tycker om A.B. eller har för personliga erfarenheter av henne så är hon ju fortfarande människa med brister och fel. För oss att göra oss lustiga över. Men ändå. Även en mytoman har väl existensberättigande?
Citera
2023-06-15, 11:41
Medlem
Podden slog nog in sista spiken i Annas kista.
Det här kan hon inte beskylla någon annan för än sig själv.
Den här gången kommer det inte räcka med ett par månaders tystnad och hoppas att alla glömt.
Avsnittet avslöjade ju ALLT! Även hennes olika förklaringar om hur hon och Roberto träffades. Hon är en patologisk lögnare som ljuger för ljugandets skull.
Hur hennes man bara tar allt undgår mitt förstånd 😱
Citera
2023-06-15, 14:01
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Menar du podden eller något annat?
Om du menar podden - den var ju ganska slätstruken så den skulle hon mycket väl kunna bemöta.
Hade de däremot tagit upp hennes grövre lögner skulle hon nog inte bemött det.

Tycker också att podden fokuserade för mycket på gammalt, liksom vem bryr sig om hennes pappa bodde här ett kort tag på 70-talet och hon ljög om det? De borde fokuserat på de senaste 5 åren istället, finns mycket material där och ett otal mycket grövre lögner.

Det kan jag hålla med om, de senaste årens upptåg räcker för flera livstider, samtidigt som det hela sätter ett finger på att det här är en del av Anna Books personlighet. Hon är en patologisk lögnare, och har varit det länge.

Att hon de senaste åren inte visat ett uns på förändring är ju väl belagt i den här tråden, och jag har följt henne i omgångar på insta och periscope sen typ 2017-2018, tyckte ändå att det var intressant att få höra lite matigare info om allt som varit dessförinnan.
Citera
2023-06-15, 14:02
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Podden slog nog in sista spiken i Annas kista.
Det här kan hon inte beskylla någon annan för än sig själv.
Den här gången kommer det inte räcka med ett par månaders tystnad och hoppas att alla glömt.
Avsnittet avslöjade ju ALLT! Även hennes olika förklaringar om hur hon och Roberto träffades. Hon är en patologisk lögnare som ljuger för ljugandets skull.
Hur hennes man bara tar allt undgår mitt förstånd 😱

Han har ju inte fått smeknamnen "Toffeln" och "Halmpyntet" för ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in