2023-02-20, 13:01
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Bor det så kvar så många grannar då? Det var ju några hus till salu i närheten om jag minns rätt från i somras. Hehe var det inte ett företag i närheten som hette Halmpyntet? Undrar om det finns kvar.

De flesta i husen närmast har bott där i många år 9, 15 och uppemot 25-30 år. Ett hus utskiljer sig dock nr 574 som ligger snett "bakom" familjen Stolledanos. 2021 såldes det för andra gången på kort tid.......
Citera
2023-02-20, 13:06
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
De flesta i husen närmast har bott där i många år 9, 15 och uppemot 25-30 år. Ett hus utskiljer sig dock nr 574 som ligger snett "bakom" familjen Stolledanos. 2021 såldes det för andra gången på kort tid.......

Suckunge 574 har dessutom styckat av tomten och säljer en rejäl bit så nu ska det byggas nytt intill
Citera
2023-02-20, 13:44
Medlem
Buuuuu TookAnna fick inte vara med i ”Hela kändis Sverige bakar” i år igen!!! Hade så gärna sett henne bland kändisarna när hon degar
Citera
2023-02-20, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det här verkligen fika för 2 personer?

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=8fd12b
Det där hade jag tryckt ensam och sett mig om efter mer.
Citera
2023-02-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Buuuuu TookAnna fick inte vara med i ”Hela kändis Sverige bakar” i år igen!!! Hade så gärna sett henne bland kändisarna när hon degar
Nej varför skulle hon? Hon var ju med i debuten av programmet 2014.
Citera
2023-02-21, 08:07
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det här verkligen fika för 2 personer?

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=8fd12b
Jag hade nog lagt upp ungefär likadant själv för två personer. Det är trevligt att få välja vad man vill ha.
Citera
2023-02-21, 08:13
Medlem
Nippslipps avatar
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-och-i-butik-/

”Anna Book, 20” 😃

Edit: nu är det ändrat till 52
Citera
2023-02-21, 08:25
Medlem

Anna Book har fortsatt med träningen efter segern i ”Biggest loser VIP”.
Nu väger hon 56 kilo – och fast besluten att behålla sin nya kroppsform.
– De som tror att de kommer få se någonting annat än det här i framtiden, they’re in för a surprise, säger hon.
Åtta veckor efter att ”Biggest loser VIP”-finalen spelades in har Anna Book, 47, fortsatt att träna hårt och även att gå ner i vikt.
– Jag tror att de flesta ser mig som den här ”go’ och gla’ kexchoklad” men kanske innerst inne ändå lite osäker, lite klängig. Lite högljudd, lite för mycket av allt. Det har förmodligen speglats i nån typ av osäkerhet så att man försöker kompensera upp det med andra saker.
Är det självförtroendet du känner att du vunnit med ”Biggest loser VIP”?
– Ja, för första gången i mitt liv letade jag inte efter en quick fix eller genväg. Jag tänkte aldrig att jag skulle bli smal för att bli vacker eller åtrådd eller få mer respekt. Jag ville bara gå ner i vikt för att bli frisk. Jag sa till mig själv: ”Du har din familj, du har de vännerna du vill, du jobbar med det du älskar, men du fyller snart 47 och du mår inte bra”

they’re in för a surprise - ja vilken så vi fick….
Citera
2023-02-21, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp

”Anna Book, 20” 😃

Har hon seriöst jobbat på restaurangen där dottern jobbar?
La hon inte upp någonting om sin goda gärning att komma till undsättning när dottern inte kunde jobba eller har jag helt missat det?!

Under pandemin grät hon ju ut i ett inlägg att det är hennes rätt att jobba som artist, hon skulle inte behöva jobba inom vården eller något annat för hon hade rätt att ha sitt jobb!

"Haft flera extrajobb", visst, två räknas väl som flera men låter ändå som ett större antal😅
Sjukt att vara 52 år, inte haft någon show, turnerat eller liknande och aldrig gett upp och tagit ett vanligt jobb.

Edit: är hon inte lika känd längre utan kan vara bland människor? För hon kunde väl inte jobba i kassan tex för folk bara skulle gå dit för att kolla på henne, prata med henne osv?
Citera
2023-02-21, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Har hon seriöst jobbat på restaurangen där dottern jobbar?
La hon inte upp någonting om sin goda gärning att komma till undsättning när dottern inte kunde jobba eller har jag helt missat det?!

Under pandemin grät hon ju ut i ett inlägg att det är hennes rätt att jobba som artist, hon skulle inte behöva jobba inom vården eller något annat för hon hade rätt att ha sitt jobb!

"Haft flera extrajobb", visst, två räknas väl som flera men låter ändå som ett större antal😅
Sjukt att vara 52 år, inte haft någon show, turnerat eller liknande och aldrig gett upp och tagit ett vanligt jobb.

Edit: är hon inte lika känd längre utan kan vara bland människor? För hon kunde väl inte jobba i kassan tex för folk bara skulle gå dit för att kolla på henne, prata med henne osv?

Exakt. Hennes uppblåsta ego skulle inte klara av att INTE lägga upp ett självförhärligande inlägg på Insta.
Hon fotade t.o.m choklad och renbäddad säng för att visa sin enorma känsla för att ta hand om sina gäster..
"-Sån e jag"
Dessutom har du rätt i att hon är på TOOK för världskänd för att visa sig bakom en affärsdisk haha
Vilken förljugen liten köttbulle alltså 🤮
Citera
2023-02-21, 10:44
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp

”Anna Book, 20” 😃

Kul att hon ser ljust på framtiden!

Saxade lite från artikeln .

” Anna Books drag för att klara pandemin
När jobben försvann i pandemin levde Anna Book dels på sparpengar, dessutom har hon sålt kläder, och exklusiva väskor och stått på loppisar.
– Jag är inget dumhuvud, jag kan vara knäpp ibland, jag kan vara knasig, men jag är inte tappad.
Nu drömmer hon om att bland annat göra en egen show.
– Jag skulle vilja göra en kul, från hjärtat-show, skoja om mig själv, berätta om mig själv och visa att jag har fler sidor, säger Anna Book i ”Nemo möter en vän”. ”
Citera
2023-02-21, 12:44
Medlem
En egen show Hon är så dum att klockorna stannar Saknar total självinsikt! Men… å andra sidan har hon lokalen klar. Antingen Cicciotto eller kyrkan i Sigtuna. Publiken består av pizzaätande gäster och pensionärer. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in