2022-01-10, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Jaha…. isf är det väl nån bil på verkstad?

Så hon önskade att det var hon? För att hon är god och medkännande?

Isf inte heller helt friskt tänk gentemot familjen. Jättekonstig kommentar.

Snarare ville hon skrämma upp folk med självömkan och ett illa dolt hot om vad som komma skulle några dagar senare. Att sedan en del idioter bland hennes ”fans” säkert tolkar det som att hon skulle vara god och självuppoffrande, det är bara att vänta. Ingen säger så annars, det är bara extremt obehagligt att höra för de flesta. Det borde tom hon fatta.
Citera
2022-01-10, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unattested
Den där instastoryn hon gjorde i förra veckan om att någon kört in ett träd och hon önskade att det var hon, det var ingen metafor. Det skedde en singelolycka vid hållplats Tallbacken precis utanför deras hus. Troligen var väl någon i familjen inblandad.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/t...bil-pa-vag-900

Edit: bättre karta från UNT men det är bakom betalvägg för icke prenumeranter.
https://unt.se/artikel/just-nu-trafi...g-900/l71k0w0l

30 december 09:07, Trafikolycka, singel, Sigtuna
En personbil körde av vägen i Odensala.

Samtal kom in om att bilen kört av vägen och nu stod ute på en åker.

Föraren av bilen fördes till sjukhus. Det är oklart hur allvarliga skador han ådragit sig.

Text av
Polisen Stockholms länPublicerad
30 december 10:49
Det var väl den lille våldtäktsmannen
Citera
2022-01-10, 15:34
Citat:
Ursprungligen postat av Unattested
Den där instastoryn hon gjorde i förra veckan om att någon kört in ett träd och hon önskade att det var hon, det var ingen metafor. Det skedde en singelolycka vid hållplats Tallbacken precis utanför deras hus. Troligen var väl någon i familjen inblandad.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/t...bil-pa-vag-900

Edit: bättre karta från UNT men det är bakom betalvägg för icke prenumeranter.
https://unt.se/artikel/just-nu-trafi...g-900/l71k0w0l
Det var välefter det hon satt i en bil och väntade vid KS? Kan det ha varit den förlorade sonen som "körde" trots indraget körkort, om han ens har haft något? Så blev det lite knasigt?
Citera
2022-01-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
30 december 09:07, Trafikolycka, singel, Sigtuna
En personbil körde av vägen i Odensala.

Samtal kom in om att bilen kört av vägen och nu stod ute på en åker.

Föraren av bilen fördes till sjukhus. Det är oklart hur allvarliga skador han ådragit sig.

Text av
Polisen Stockholms länPublicerad
30 december 10:49
Det var väl den lille våldtäktsmannen

Det är fel datum, det där är från 30/12. Hon la upp texten om trädet den 4/1 och olyckan jag länkade till skedde strax före 16:30 den 4:e.
Citera
2022-01-10, 16:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
"Hur jag än gör så är det fel och några av er har absolut för mycket fritid för att det ska vara hälsosamt allvarligt!!!!!"

Det är uttalandet kommer alltså från en kvinna som har fritid 24/7. Tycker hon att det är hälsosamt för henne själv? Hennes självinsikt ligger verkligen under noll.
Haha kasta inte sten i glashus kommer väl till pass. Mycket komiskt uttalande från henne, obefintlig självinsikt var det.
Citera
2022-01-10, 17:05
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Nästa gång hon hotar med självmord på sociala medier hoppas jag någon ringer polisen (har inga förhoppningar om att Roberto har stake nog att köra dit henne) så de faktiskt tar henne till psykakuten och kanske förhoppningsvis rent av får ett LPT-beslut på henne(chansen är liten, jag vet). Det är den vägen anhöriga har att gå i sådana här situationer(men det drar man sig normalt länge för då det är jobbigt och uppslitande för alla), då får hon en journal på sitt beteende och det finns dokumenterat.

Med tanke på hur handfallna familjen verkar kanske de redan försökt köra in henne några gånger?

Citat:
Ibland tröstar nog 25 DM henne för stunden. Då slutar det riva i kropp och ande och hon lagar mat och njuter. Detta är så klart kortvarigt, lite som en missbrukare.

Det finns ingen grundtrygghet eller självkänsla. Och det har absolut inget med hennes spanska arv att göra ( att hon har ett ”rikt” känsloliv dvs)

Kan man se hur många DM hon får? Tror att de allra flesta följare vill smöra offentligt, och att antalet DM är begränsade. Känns som att hon snarare medicinerar med något lugnande (och lagar mat förstås) efter en episod.
Citera
2022-01-10, 17:13
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Med tanke på hur handfallna familjen verkar kanske de redan försökt köra in henne några gånger?

Kan man se hur många DM hon får? Tror att de allra flesta följare vill smöra offentligt, och att antalet DM är begränsade. Känns som att hon snarare medicinerar med något lugnande (och lagar mat förstås) efter en episod.
Nja…. ingen aning om hur man kan se. Tror inte det är möjligt. Men 10-25 lär ju se mycket ut? Hon får ju mängder av negativa saker skickade till sig dagligen.

Ovan är ju såklart osant, alla är ju blockade redan, man får ta ”fakta” med stor modifikation
Citera
2022-01-10, 17:20
Medlem
Allt är som det brukar, Anna delar med sig av flera foton av sin bäddade säng, sin tvättmaskin och annat viktigt.
Citera
2022-01-10, 17:42
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Hon får ju mängder av negativa saker skickade till sig dagligen.

Ovan är ju såklart osant, alla är ju blockade redan, man får ta ”fakta” med stor modifikation

Vad trög jag är! DM där man frågar efter recept är kanske hemligheten många använder för att undvika block?
"Använder du vanligt salt, eller tycker du det passar bättre med spanskt havssalt till pasta?"
Citera
2022-01-10, 17:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Allt är som det brukar, Anna delar med sig av flera foton av sin bäddade säng, sin tvättmaskin och annat viktigt.
Hur kan hon fortfarande ha följare, hennes inlägg är ju fruktansvärt enformiga och tråkiga.
Citera
2022-01-10, 17:48
Medlem
Haha! Då har Tooket bäddat sängen igen och igen Roade mig med att kolla ” de rara kommentarerna” och jämföra dem med tidigare identiska utlagda bilder på den berömda sängen! Och gissa vad??? Samma jävla följare skriver likadana kommentarer som de gjorde i förrgår, för en månad och flera månader sedan!!! Kräks!! Vid det här laget borde väl inte Stolledanos säng vara någon nyhet när den bäddats ren!!! Eller…. Patetiska kommentarer av patetiska tantfans. Dom är så falska och ruttna som smörar för vår TookAnna. 💯% transparens får hon endast i den absolut största etern FLASHBACK Börjar tro att TookAnna använder gamla bilder precis som väninnan MYtomanen gör
Citera
2022-01-10, 18:00
Medlem
VanDeKamps avatar
Eftersom jag råkar ha alldeles för mycket fritid den här eftermiddagen roade jag mig också med att kolla kommentarerna under senaste inlägget. När jag läste beskrivningen om hennes husmorstips för att rengöra ugnen så kände jag återigen att, njaeee. Jag måste erkänna att jag faktiskt hoppades på att ha fel, men är inte dessa formuleringar lite väl lika för att det ska vara en slump?

"Blanda ett par matskedar Bikarbonat med vatten så att det blir lite halvtjock konsistens. Smörj ut bikarbonatpastan över hela ugnen och låt helst verka under natten, men minst i några timmar.
Torka sedan bort allt med en svamp och fuktig trasa." (Anna)

och

"Blanda några matskedar bikarbonat med lite vatten i en skål till en halvtjock pasta. Täck ugnen så gott det går med pastan och låt verka några timmar, gärna över natten. Torka sedan ur ugnen med en fuktig trasa" (Vitvaruexperten)

Jag tror att Anna återigen är igång i sitt älskade copy paste och kallar det denna gången för ett husmorstips som både hennes mamma och mormor använt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in