2022-11-30, 12:36
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Nånting hände den Midsommar som ledde till polisanmälan https://nyheter24.se/noje/963774-ann...-ingen-det-har

Tror även att F åkte iväg på nån rehab efter det .
Det är ju svårt att tolka ett troll som Anna. Hela den där artikeln är det ju synd om henne, som fick en jobbig midsommar. Hade min dotter åkt dit för droger hade man kanske inte lagt det jobbigaste på sig själv. Men vi känner ju egot vid det här laget.
En variant kan ju vara att Flisan ljugit och sagt att Jonas våldtog henne. Det är ju länge sen det hände och i så fall har fallet lagts ned. Mer troligt är att morsan uppmuntrat Flisan att förföra Jonas för att få in en kändis i familjen. Men familjerna var ju sams i ett år efter det… så det sket sig. Sedan hatar ju familjen Rosing Anna mer än allt annat och det var därför de inte blev bjudna på bröllopet
Citera
2022-12-01, 12:19
Medlem
Nu har nån skickat filtrerade bilder på Anna till henne. Ja ännu mer filtrerade än hon själv gör 😂.
Citera
2022-12-01, 13:47
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu har nån skickat filtrerade bilder på Anna till henne. Ja ännu mer filtrerade än hon själv gör 😂.

1. Det är givetvis hon själv som gjort de superfiltrerade bilderna. Det är ingen "följare" som skickat dem till henne.

2. Såhär ser hon ut på riktigt: https://postimg.cc/68fynf9f. Inte mycket bättre. Skrynklig och fet.
Citera
2022-12-01, 14:47
Medlem
"lägger upp en helt nytagen bild istället, från bilen rakt upp och ned UTAN filter, noll redigering för det kan jag inte och anser inte heller att jag behöver 😅 Jag vädjar nu ännu en gång 🙏🏼 Snälla! Kan ni inte sluta kommentera mitt utseende som om det är något fel på det? JAG är nöjd, jag är glad för att jag är jag och jag har inga som helst problem med min ålder eller min vikt. Varför, varför är det / den så viktig för några av er? Ni vågar ju nedvärdera mig och min kropp / utseende på andra plattformar, så kom igen nu. Visa lite civilkurage och svara här, varför är det så viktigt??? Du / ni behöver inte gilla mig, tycka att jag är fin, tycka att jag är bra på något det är okej. Men något som inte är okej… Det är alla personliga påhopp och kränkningar av min person som ni inte vet nånting om egentligen. Snälla, NÄR räcker det? Vad krävs för att nedvärderingar och kränkningar ska ta slut. Fattar ni inte vad ni håller på med? Du är ju du, ni är ju ni, så varför får inte jag vara jag? Anna."

Vilka andra plattformar? De hon inte läser på?

Om hennes inlägg och bilder speglat att hon verkligen är nöjd och inte har några problem med sitt utseende eller sin vikt så hade det inte skrivits på samma sätt. Men hon signalerar ju tvärtom oftast motsatsen.
Citera
2022-12-01, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
1. Det är givetvis hon själv som gjort de superfiltrerade bilderna. Det är ingen "följare" som skickat dem till henne.

2. Såhär ser hon ut på riktigt: https://postimg.cc/68fynf9f. Inte
mycket bättre. Skrynklig och fet.

Jag tror också att hon gjort dem själv. Hon gör vad som helst för att få uppmärksamhet. Anna måste ha tvångstankar att hon måste lägga ut att hon promenerar varje dag. Bra att hon promenerar men det är inget hon behöver meddela sina 50000 köpta följare plus cirka 5000 riktiga följare varje dag .
Citera
2022-12-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
"lägger upp en helt nytagen bild istället, från bilen rakt upp och ned UTAN filter, noll redigering för det kan jag inte och anser inte heller att jag behöver 😅 Jag vädjar nu ännu en gång 🙏🏼 Snälla! Kan ni inte sluta kommentera mitt utseende som om det är något fel på det? JAG är nöjd, jag är glad för att jag är jag och jag har inga som helst problem med min ålder eller min vikt. Varför, varför är det / den så viktig för några av er? Ni vågar ju nedvärdera mig och min kropp / utseende på andra plattformar, så kom igen nu. Visa lite civilkurage och svara här, varför är det så viktigt??? Du / ni behöver inte gilla mig, tycka att jag är fin, tycka att jag är bra på något det är okej. Men något som inte är okej… Det är alla personliga påhopp och kränkningar av min person som ni inte vet nånting om egentligen. Snälla, NÄR räcker det? Vad krävs för att nedvärderingar och kränkningar ska ta slut. Fattar ni inte vad ni håller på med? Du är ju du, ni är ju ni, så varför får inte jag vara jag? Anna."

Vilka andra plattformar? De hon inte läser på?

Om hennes inlägg och bilder speglat att hon verkligen är nöjd och inte har några problem med sitt utseende eller sin vikt så hade det inte skrivits på samma sätt. Men hon signalerar ju tvärtom oftast motsatsen.

Herregud när ska människan lägga ner Helt tondöv!!!
Citera
2022-12-01, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Fi Fan , bilden var på Felicia och hon gnäller om att det skulle vara henne själv det gäller!
Hon tror att alla vet att alla bilder på Fångarna på fortet och Herren på täppan är ""FEJK".

Tjock och sladdrig i köttet (fettet) = Anna Book!
Så gnäller hon om att alla hatar henne lägger upp bilder som är fejk. Hoppas hon att Aftonbladet eller Expressen ska nappa på detta?
Citera
2022-12-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har inte samtalet med polisen nåt att göra med att sonen torskade? Att det var det som fick Anna att gråta i timmar eller liknande?
Nej denna polisanmälan hände på midsommarafton enligt både Anna på hennes live och artikeln jag länkade .
Citera
2022-12-02, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
"lägger upp en helt nytagen bild istället, från bilen rakt upp och ned UTAN filter, noll redigering för det kan jag inte och anser inte heller att jag behöver 😅 Jag vädjar nu ännu en gång 🙏🏼 Snälla! Kan ni inte sluta kommentera mitt utseende som om det är något fel på det?

Säger Tunnan, som använder cirka 100 filter på alla sina bilder på sig själv
Citera
2022-12-02, 14:40
Medlem
Poisonouss avatar
Ska också sägas att bilderna Tjocksmocken påstår att någon "snott" och applicerat filter på, rimligtvis borde komma från någon av hennes egna kanaler. Troligtvis Instagram. Konstigt är dock bara att "originalet" som ska ha snotts inte återfinns bland hennes bilder.

Anna, vi vet att du läser här. Och vi vet också att du tagit bilderna på dig själv, eller din åldringstjuvande dotter, och applicerat filter, för att sen kunna spela offer. Vi fattar att du är uttråkad och vill tycka synd om dig själv i din fuktiga skitstuga i Märsta.

Side note; är det bara jag som kommer på mig själv under stunder av självtvivel att tänka "jag är åtminstone inte en Toledano-Book" och genast mår jag bättre?
Citera
2022-12-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Ska också sägas att bilderna Tjocksmocken påstår att någon "snott" och applicerat filter på, rimligtvis borde komma från någon av hennes egna kanaler. Troligtvis Instagram. Konstigt är dock bara att "originalet" som ska ha snotts inte återfinns bland hennes bilder.

Anna, vi vet att du läser här. Och vi vet också att du tagit bilderna på dig själv, eller din åldringstjuvande dotter, och applicerat filter, för att sen kunna spela offer. Vi fattar att du är uttråkad och vill tycka synd om dig själv i din fuktiga skitstuga i Märsta.

Side note; är det bara jag som kommer på mig själv under stunder av självtvivel att tänka "jag är åtminstone inte en Toledano-Book" och genast mår jag bättre?
Jag tror att det är Anna själv som gjort bilderna, Felicia har haft liknande filter tidigare på sina bilder. Anna gör det bara för att hennes följare skall skriva att det är så synd om Anna. Någon skrev att hon skulle anmäla bilderna till polisen eftersom någon stalkar henne. Själv skrev Anna till en person att ingen stöttar henne på plattformar och forum så därför måste hon stå upp själv. Hon hoppas alltså att någon tidning eller att kändisar skall ta upp det och stötta henne. Alla känner till hur Anna är så ingen nämner det inte ens någon av alla C kändisar som var med henne i det senaste skräpprogrammet hon var med i.
Citera
2022-12-02, 16:52
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror att det är Anna själv som gjort bilderna, Felicia har haft liknande filter tidigare på sina bilder. Anna gör det bara för att hennes följare skall skriva att det är så synd om Anna. Någon skrev att hon skulle anmäla bilderna till polisen eftersom någon stalkar henne. Själv skrev Anna till en person att ingen stöttar henne på plattformar och forum så därför måste hon stå upp själv. Hon hoppas alltså att någon tidning eller att kändisar skall ta upp det och stötta henne. Alla känner till hur Anna är så ingen nämner det inte ens någon av alla C kändisar som var med henne i det senaste skräpprogrammet hon var med i.
+1 på att hon gjort bilderna själv

Men varför är det så viktigt med sympatier just nu?
Har Roberto fått för sig att snåla med svärfars pengar?
Han kanske rentav tänker placera dem nånstans bara han har tillgång till!
Senast redigerad av osnuten 2022-12-02 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in