2022-10-06, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna läste nog inte det finstilta i avtalet, hon ser bara pengar, pengar, pengar. Hon kanske inte lyfte fram företaget som det var sagt, kanske bara taggat.
Recensionerna på deras hemsida var ju inte dåliga. Mycket bättre än Cicciottos. 🤭

Det här blir säkert nåt i stil med mataffären.
Nej jag såg det och hon hade skrivit bästa eller finaste och inte bara taggat. I själva verket bevisades det ju att hon använder de orden som floskler och inte för att hon menar dem.
Citera
2022-10-06, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är konstigt att hon som enligt utsago bara gör reklam hon verkligen verkligen kan stå för kunde kalla detta företag för bästa eller finaste eller vad det nu var för att ett halvt dygn senare måla ut dem som paria.
Jag gissar att Anna sade att hon är känd och när hon gör reklam för dem så får de många nya kunder. Hon ville säkert ha allt gratis för att hon nämner dem. De kollade upp henne efteråt och insåg att det skulle vara en förlust för dem att städa gratis hos henne. Sedan hänger Anna ut dem fastän de inte gjort något fel. Hon beter sig väldigt obehagligt precis som hon alltid gör när hon blir arg eller besviken på någon.
Citera
2022-10-06, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag gissar att Anna sade att hon är känd och när hon gör reklam för dem så får de många nya kunder. Hon ville säkert ha allt gratis för att hon nämner dem. De kollade upp henne efteråt och insåg att det skulle vara en förlust för dem att städa gratis hos henne. Sedan hänger Anna ut dem fastän de inte gjort något fel. Hon beter sig väldigt obehagligt precis som hon alltid gör när hon blir arg eller besviken på någon.

Sen kan jag inte minnas att hon reklammarkerade inlägget?
Citera
2022-10-06, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Sen kan jag inte minnas att hon reklammarkerade inlägget?
Precis, det gjorde hon inte. Om man gör ett samarbete så skall det synas i reklamen att det är ett samarbete.
Citera
2022-10-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Precis, det gjorde hon inte. Om man gör ett samarbete så skall det synas i reklamen att det är ett samarbete.
Dum i huvudet
Citera
2022-10-06, 12:49
Medlem
Men detta blev ju perfekt, nu fick hon tillfälle att skryta om hur bra hon själv är på att tvätta möblerna och mattorna. Om hur hon inte behöver bluffmakare för det och vilka rejäla träningspass hon nu får.
Citera
2022-10-06, 14:06
Medlem
Citat:
Men detta blev ju perfekt, nu fick hon tillfälle att skryta om hur bra hon själv är på att tvätta möblerna och mattorna. Om hur hon inte behöver bluffmakare för det och vilka rejäla träningspass hon nu får.

Jag bara... Åh herregud! Inte följt med damen ifråga länge, men det jag sett nu på ett par veckor. Ojoj... Det är inte utan orsak det i denna tråd nämnts städ- och matinlägg. 😂 Dessutom nu det förstnämnda kryddat med bajskastning av företag. Jisses...
"Är jag bra eller är jag bra" frågar hon sig.
Öh, nä, du är inte det.
Citera
2022-10-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsSnigel
Jag bara... Åh herregud! Inte följt med damen ifråga länge, men det jag sett nu på ett par veckor. Ojoj... Det är inte utan orsak det i denna tråd nämnts städ- och matinlägg. 😂 Dessutom nu det förstnämnda kryddat med bajskastning av företag. Jisses...
"Är jag bra eller är jag bra" frågar hon sig.
Öh, nä, du är inte det.
Hon rör sig onekligen i gränslandet för förtal .
Citera
2022-10-06, 15:51
Medlem
galvanises avatar
Vi flyttade in i vårt hus innan Book och har aldrig gjort rent vår sänggavel för att den helt enkelt inte är smutsig.. Deras sänggavel var det äckligaste jag sett. Varför lägger hon upp en bild på den?
Och företaget vill säkert har betalt i pengar och inte i en story på insta. Precis som mattföretaget..
Är hon 5 år som hon håller på med att bevisa att hon minsann kan göra rent en heltäckningsmatta och tvätta överdraget till soffan? Grattis..
Citera
2022-10-06, 16:15
Medlem
Citat:

Den gamla Anna har tagit på sig sin offerkofta igen och anklagar folk högt och lågt offentligt. 😊
Sen så är det inte okey enligt svensk lag att skriva det hon gör om "bluffföretaget". Hon kan faktiskt åka dit....
Citera
2022-10-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galvanise
Vi flyttade in i vårt hus innan Book och har aldrig gjort rent vår sänggavel för att den helt enkelt inte är smutsig.. Deras sänggavel var det äckligaste jag sett. Varför lägger hon upp en bild på den?
Och företaget vill säkert har betalt i pengar och inte i en story på insta. Precis som mattföretaget..
Är hon 5 år som hon håller på med att bevisa att hon minsann kan göra rent en heltäckningsmatta och tvätta överdraget till soffan? Grattis..

Jag antar att Anna kletar ner alla textiler med brunkräm, foundation, skitit hår och flötiga fingrar. Tur att hon är en stadig person.....
Dagens inlägg bevisar att hon är dum i huvudet på riktigt.
Citera
2022-10-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Den gamla Anna har tagit på sig sin offerkofta igen och anklagar folk högt och lågt offentligt. 😊
Sen så är det inte okey enligt svensk lag att skriva det hon gör om "bluffföretaget". Hon kan faktiskt åka dit....
Precis, företaget har inte gjort något fel , de har förmodlgen bara velat ha betalt om de skall städa hemma hos henne. Att smutskasta dem för det är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in